Рішенням районної ради від 17 березня 2014 року №712 VI районна програма icon

Рішенням районної ради від 17 березня 2014 року №712 VI районна програма



НазваРішенням районної ради від 17 березня 2014 року №712 VI районна програма
Дата конвертації13.10.2016
Розмір221.85 Kb.
ТипРішення
скачать >>>



ЗАТВЕРДЖЕНО

рішенням районної ради

від 17 березня 2014 року712-VI

Районна програма

цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Роздільнянського району на 2014 - 2017 роки



  1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма


Законом України «Про загальнодержавну цільову програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2013 - 2017 роки» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2012 року № 590 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки на 2012 - 2015 роки» передбачено виконання комплексу заходів щодо послідовного зниження ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, підвищення рівня безпеки населення і захищеності територій від наслідків таких ситуацій та поетапного комплексного вирішення проблемних питань у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки.

У 2012 році рішенням Роздільняської районної ради від 29 березня 2012 року №304-VI була прийнята «Програма розвитку цивільного захисту Роздільнянського району на 2012-2013 року» але кошти по ній не виділялись що значно вплинуло на стан цивільного захисту техногенної та пожежної безпеки на території району.

Стан техногенного навантаження на території району ускладнюється у зв’язку з наявністю 29 потенційно-небезпечних об’єктів, з яких 7 підвищеної небезпеки. Ймовірні аварії на 4 підприємствах зазначеної категорії можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій державного та регіонального рівнів.

Щороку в районі в середньому відбувається до 3 надзвичайних ситуацій, виникає близько 60 пожеж у житлових будинках і на виробничих підприємствах.

Проведений аналіз останніх 5 років свідчить, що ризик виникнення надзвичайних ситуацій на території Роздільнянського району залишається високим. Так в 2008 році виникла 1 надзвичайна ситуація, в 2009-2НС, в 2010-2НС, в 2011- 1НС,в 2012-1НС, в 2013- 0.

Під час надзвичайних ситуацій на території району в 2008 році загинула 31 особа (з них 1 дитина), в 2009 році загинуло 19 осіб (з них 1 дитина), в 2010 році загинуло 15 осіб (з них 4 дитини), в 2011 році 18 осіб, в 2012 році 23 особи , в 2013 році 12осіб (з них 1 дитина).

В 2010 році в Роздільнянському районі виникло - 68 пожеж, котрими нанесено матеріальних збитків на суму 486,342 гривні,внаслідок пожеж загинуло 6 людей, з них 4 дітей в с. Новоукраїнка.

Ліквідація наслідків аварій, катастроф, стихійних лих та пожеж потребує значних зусиль та залучення великої кількості особового складу і техніки підрозділу оперативно-рятувальної служби цивільного захисту та новостворених місцевих пожежних команд(далі МПК).

Між тим матеріально-технічне оснащення сил цивільного захисту не відповідає сучасним вимогам. Із 5 одиниць пожежно-рятувальної техніки району, 4 потребують оновлення.

На даний час не можливим є виконання робіт з гасіння пожеж та рятування людей в двох будівлях дев`яти поверхів м.Роздільна через відсутність автодрабини або автопідіймача з викидом робочої на 50 та більше метрів. В районі неорганізовано належним чином роботу із забезпечення пожежної безпеки в сільській місцевості, де щороку виникає майже 70 відсотків від загальної кількості усіх пожеж, а гасіння їх значно ускладнюється через затримку з прибуттям до місця пожежі єдиного пожежно-рятувального підрозділу ДПРЧ-32 5-го ДПРЗ м. Роздільна. В районі розташовано 86 населених пунктів Радіус обслуговування пожежно-рятувальним підрозділом згідно нормативних документів складає 5 км. В 19 населених пунктах району залишаються невирішеними питання своєчасного реагування на пожежі, у зв’язку із відсутністю місцевої пожежної охорони (МПО) та місцевих пожежних команд (МПК).

В Роздільнянському районі в зв’язку з нестандартною ситуацією, яка виникла в районі, а саме те, що господарства розпаювали, посписували та не доглянули пожежні автомобілі, що являється порушенням Постанови Кабінету Міністрів України № 177 від 28.02.2001 року, військові частини та пожежна частина в с.м.т. Лиманське ліквідовані та те, що на теперішній час в Роздільнянському районі залишився один підрозділ ДПРЧ-32 м. Роздільна, де в складі бойового розрахунку знаходиться один автомобіль та 3 в резерві, з них 4 потребують оновлення, особового складу на один бойовий розрахунок 5 чоловік. Створення нових підрозділів МПК в Єреміївській сільській раді, Єгорівській, Виноградарській та Лиманській сільській раді та їх утримання потребує належного фінансування із місцевого бюджету.

Потребує уваги забезпечення протипожежного стану об’єктів з масовим перебуванням людей, в першу чергу лікувальних,навчальних,видовищних закладів, де кошти на безпеку людей виділяються за залишковим принципом.

Не вживається ефективних заходів, щодо поліпшення обстановки, пов’язаної з попередженням загибелі людей та їх захистом на воді.



  1. Визначення мети Програми


Метою Програми є зниження ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, підвищення рівня безпеки населення і захищеності територій від наслідків таких ситуацій, забезпечення захисту населення, навколишнього природного середовища, об’єктів і населених пунктів від пожеж, підвищення рівня протипожежного захисту місць масового перебування людей та попередження загибелі людей на водних об’єктах.


3. Обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки виконання Програми
Комплекс запланованих заходів забезпечить вирішення найгостріших проблемних питань у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, що існують в Роздільнянському районі на теперішній час.

З цією метою передбачається:

  • забезпечити безпеку населення, його життєдіяльності та провадження господарської діяльності шляхом очищення території й об’єктів району, забруднених вибухонебезпечними предметами;

  • згідно з затвердженою номенклатурою створити місцевий матеріальний резерв з метою надання термінової допомоги постраждалому населенню, життєзабезпечення населення в зонах виникнення надзвичайних ситуацій, проведення аварійно-рятувальних та відновлювальних робіт;

  • створити в сільській місцевості підрозділи місцевої пожежної охорони;

  • провести ремонт вуличних пожежних гідрантів;

  • привести будівлі та споруди архівних відділів райдержадміністрацій, міських рад та трудових архівів у відповідність до вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки;

  • привести шляхи евакуації, автоматич­ні системи протипо­жежного захисту, системи оповіщення людей про пожежу, електрообладнання будівель та споруд будинку - інтернату, будинку пристарілих та людей з вадами здоров’я у відповідність до вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки;

  • провести навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів правилам безпечної поведінки і здорового способу життя;

  • проводити обстеження дна акваторії, відведеної для купання людей, водолазним підрозділом аварійно-рятувальної служби і очищення від сторонніх предметів;

  • розробити та реалізувати план адаптаційних заходів, спрямованих на зменшення збитків від надзвичайних ситуацій природного характеру, підвищення рівня безпеки населення і захищеності територій від наслідків таких ситуацій.

Фінансування Програми здійснюється з районного, інших місцевих бюджетів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

Обсяги та джерела фінансування Програми викладені в додатку 2.

Орієнтовний обсяг бюджетного призначення – 991,8 тис. грн., у тому числі:

за рахунок районного бюджету – 182,6 тис. грн.;

сільських та селищних бюджетів – 809,2 тис. грн.;

Обсяги фінансування Програми уточнюються під час складання проектів місцевих бюджетів на відповідний рік в межах наявного фінансового ресурсу.

Строк реалізації Програми – 2014 - 2017 роки.

4. Напрями діяльності та заходи Програми
Напрямами реалізації Програми є:

  • організація та проведення навчання населення та персоналу потенційно-небезпечних об’єктів щодо дій під час виникнення та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з використанням новітніх технологій;

  • створення місцевого матеріального резерву для забезпечення реагування на надзвичайні ситуації та надання невідкладної допомоги постраждалому населенню;

  • забезпечення пожежної безпеки у населених пунктах шляхом проведення перевірок джерел протипожежного призначення, проведення пожежно-тактичних навчань та перевірочних тактичних занять з особовим складом ДПРЧ-32 (проведення протягом року 12 пожежно-тактичних навчань та 16 перевірочних тактичних) ;

  • забезпечення пожежної безпеки місць масового перебування людей;

  • навчання населення з питань пожежної безпеки;

  • забезпечення безпечного відпочинку та перебування людей на водних об’єктах;

  • реалізація адаптаційних заходів, спрямованих на зменшення збитків від надзвичайних ситуацій природного характеру, підвищення рівня безпеки населення і захищеності територій від наслідків таких ситуацій.

Напрями діяльності та заходи Програми наведені у додатку 3.



  1. Очікувані результати та ефективність Програми


Виконання заходів Програми дозволить:

  • підвищити рівень оперативного та комплексного реагування на надзвичайні ситуації, шляхом проведення пожежно-тактичних навчань та перевірочних тактичних занять з особовим складом ДПРЧ-32 (проведення протягом року 12 пожежно-тактичних навчань та 16 перевірочних тактичних) ;

  • мінімізувати загрозу настання нещасних випадків від поводження з вибухонебезпечними предметами;

  • підвищити рівень готовності органів влади та рівень підготовки особового складу підрозділів ДСНС до ліквідації надзвичайних ситуацій;

  • підвищити боєготовність до дій за призначенням сил та засобів району для ефективного виконання завдань з рятування людей, гасіння пожеж та ліквідації НС;

  • створити місцевий матеріальний резерв за рахунок накопичення матеріальних засобів та запасів паливно-мастильних матеріалів, необхідних для запобігання можливим надзвичайним ситуаціям та ліквідації їх наслідків;

  • підвищити рівень пожежної безпеки в сільській місцевості шляхом утворення 4-х підрозділів місцевої пожежної охорони, перевірок джерел протипожежного призначення;

  • підвищити рівень пожежної безпеки в районі шляхом проведення ремонту вуличних пожежних гідрантів;

  • зменшити ризик виникнення пожеж архівних відділах райдержадміністрації, міської ради та трудових архівах з метою недопущення знищення архівної документації;

  • зменшити ризик виникнення пожеж в будинку - інтернаті, будинку пристарілих і людей з вадами здоров’я, з метою недопущення загибелі людей під час таких пожеж;

  • підвищити рівень підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів до дій в екстремальних умовах;

  • зменшити рівень травмування людей під час купального сезону шляхом очищення від сторонніх предметів дна акваторії місць масового відпочинку людей на водних об’єктах;

  • підвищити рівень безпеки населення і захищеності територій від наслідків надзвичайних ситуацій природного характеру.


6. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Реалізація Програми забезпечується сектором з питань цивільного захисту райдержадміністрації, Роздільнянським МРВ ГУ ДСНС України в Одеській області, ДПРЧ-32 5-го ДПРЗ м. Роздільна ГУ ДСНС України в Одеській області , районною адміністрацією, сільськими та селищними радами, підприємствами, установами і організаціями в межах встановленої чинним законодавством компетенції.

Безпосередній контроль за виконанням напрямів і заходів Програми та координація діяльності між виконавцями Програми здійснюється сектором з питань цивільного захисту райдержадміністрації.

Контроль за цільовим та ефективним використанням коштів, спрямованих на забезпечення виконання Програми, здійснюють головні розпорядники коштів, відповідальні за виконання окремих завдань і заходів Програми.

Виконавці Програми інформують сектор з питань цивільного захисту райдержадміністрації про стан виконання заходів, визначених даною Програмою, до 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом.

Сектор з питань цивільного захисту райдержадміністрації щорічно до 15 липня та 15 січня інформує відділ фінансів райдержадміністрації про цільове використання коштів та постійну комісію Роздільнянської районної ради з питань екології, природокористування, запобігання надзвичайним ситуаціям та ліквідації їх наслідків про хід реалізації заходів Програми.

Після закінчення встановленого строку виконання Програми, не пізніше ніж у двомісячний строк, відповідальний виконавець складає підсумковий звіт про результати її виконання та подає його на розгляд Роздільнянської районної ради разом із пояснювальною запискою.

Контроль за виконанням Програми покладено на постійну комісію районної ради з питань екології, природокористування, запобігання надзвичайним ситуаціям та ліквідації їх наслідків.

Додаток 1 до Програми
ПАСПОРТ

Районної програми цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Роздільнянського району на 2014 - 2017 роки




Ініціатор розроблення програми

Роздільнянський міськрайонний відділ,ДПРЧ-32 5ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області



Розробник програми

Роздільнянський міськрайонний відділ, 5 ДПРЧ-32 5ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області



Співрозробник програми

Сектор з питань цивільного захисту райдерадмінінстрації



Відповідальний виконавець програми

Сектор з питань цивільного захисту райдерадмінінстрації



Учасники програми

Роздільнянський міськрайонний відділ ГУ ДСНС України в Одеській області

Сектор з питань надзвичайних ситуацій райдерадмінінстрації

ДПРЧ-32 5-й ДПРЗ м.Роздільна ГУ ДСНС України в Одеській області

Районна державна адміністрація

Виконавчі комітети сільських та селищних рад

Роздільнаводоканал




Термін реалізації програми

2014-2017 роки



Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

Районний, сільські та селищні бюджети



Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього (тис.грн.),

991,8




у тому числі:




8.1

коштів районного бюджету

182,6

8.2

коштів сільських та селищних бюджетів

809,2


Додаток 2 до Програми
Ресурсне забезпечення

Районної програми цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Роздільнянського району на 2014 - 2017 роки



Джерела фінансування

Обсяг коштів, які

пропонується залучити для виконання Програми, у тому числі за роками (тис. грн..)




2014 2015 2016 2017 Всього

Районний бюджет

80,6

34

34

34

182,6

Сільські та селищні бюджети

202,3

202,3

202,3

202,3

809,2

РАЗОМ:

282,9

236,3

236,3

236,3

991,8



Додаток 3

до Програми
Напрями діяльності та заходи

Районної програми цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки Роздільнянського району

на 2014 – 2017 роки



з/п

Назва напряму

діяльності (пріоритетні завдання)

Перелік заходів Програми

Строк вико-нання

Виконавці


Джерела фінансу-вання

Орієнтовні обсяги фінансування (тис.грн.)

Очікуваний результат

Всього

2014

2015

2016

2017

1

1.1. Створення місцевого матеріального резерву для забезпечення реагування на надзвичайні ситуації та надання невідкладної допомоги постраждалому населенню

Закупівля, у т.ч:

2014-2017



сектор з питань цивільного захисту РДА

Районний бюджет


97

25

24

24

24

Підвищення рівня готовності органів влади до ліквідації надзвичайних ситуацій

автобензину А-92- 1 т щороку:

2014 рік – 1 т

2015 рік – 1 т

2016 рік – 1 т

2017 рік – 1 т

40

10

10

10

10

дизельного палива- 6т шороку:

2014 рік – 1 т

2015 рік – 1 т

2016 рік – 1 т

2017 рік – 1 т

40

10

10

10

10

спеціалізованої аварійно-рятувальної техніки та оснащення з відповідною комплектацією та обладнанням для забезпечення роботи штабу з НС, виконання аварійно-рятувальних робіт :

2014 рік – генератор 5кВт

2015 рік – мотопомпа,бензопила

2016 рік – бензопила,мотопомпа

2017 рік - бензопила,мотопомпа

17

5

4

4

4

2

2.1.Організація та проведення навчання населення та персоналу потенційно-небезпечних об’єктів щодо дій під час виникнення та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій

Проведення командно-штабних навчань з районними службами цивільного захисту, у т.ч:

2014-2017

сектор з питань цивільного захисту РДА

районний бюджет


40,0

10,0

10,0

10,0

10,0

Підвищення боєготовності до дій за призначенням сил та засобів області на ефективне виконання завдань з рятування людей, гасіння пожеж та ліквідації НС
















забезпечення автобензином А-92 – 0,5т щороку

20

5,0

5,0

5,0

5,0

забезпечення дизельним паливом – 0,5 т щороку

20

5,0

5,0

5,0

5,0

3.

Забезпечення пожежної безпеки у населених пунктах

3.1. Утворення та забезпечення функціонування підрозділів місцевої пожежної охорони утому числі:

2014-2017

Виконавчі комітети сільських та селищних рад

Сільські та селищні бюджети

809,2

202,3

202,3

202,3

202,3

Забезпечення у кожному населеному пункті області гарантованого рівня пожежної безпеки



Лиманська селищна рада

(1 од.)

2014

Виконавчі комітети сільських та селищних рад

Сільські та селищні бюджети

202,3

202,3

-

-

-

Єреміївська сільська рада

(1 од.)

2015

Виконавчі комітети сільських та селищних рад

Сільські та селищні бюджети

202,3

-

202,3

-

-

Єгорівська сільська рада

(1 од.)

2016

Виконавчі комітети сільських та селищних рад

Сільські та селищні бюджети

202,3

-

-

202.3

-

Виноградарська сільська рада

(1од.)

2017

Виконавчі комітети сільських та селищних рад

Сільські та селищні бюджети

202,3

-

-

-

202,3

3.2. Проведення ремонту вуличних пожежних гідрантів (8 од.), у тому числі:

2014

Райдержадміністра

ція

Районний бюджет

21,6

21,6

0,0

0,0

0,0

Своєчасність розстановки пожежної техніки на найближчі джерела протипожеж -ного водопостачання під час ліквідації пожеж та наслідків НС (НП)







3.3. Приведення шляхів евакуації, автоматич­них систем протипо­жежного захисту, систем оповіщення людей про пожежу, електрообладнання будівель та споруд архівного відділу рай­держадміністрації, міської ради та трудо­вих архівів у відпові­дність до вимог законодавчих та ін­ших нормативно-пра­вових актів у сфері пожежної безпеки (1 од.)

2014-2015

Райдержадмі-ністрація



районний бюджет

24,0

24,0

0,0

0,0

0,0

Забезпечення пожежної безпеки архівних відділів







З районних бюджетів










182,6

80,6

34

34

34




З сільських та селищних бюджетів

809,2

202,3

202,3

202,3

202,3

РАЗОМ

991,8

282,9

236,3

236,3

236,3



Схожі:

Рішенням районної ради від 17 березня 2014 року №712 VI районна програма iconРозпорядження голови районної державної адміністрації від 20 лютого 2015 року смт Підволочиськ №55-од Про організацію виконання
Відповідно до районної програми розвитку туризму в Підволочиському районі на 2014-2015 роки (далі Програма), затвердженої рішенням...
Рішенням районної ради від 17 березня 2014 року №712 VI районна програма iconРозпорядження голови районної державної адміністрації від 04 березня 2014 року смт. Козова №56-од
З метою реалізації Програми основних культурно-мистецьких заходів на 2014 рік (далі Програма), затвердженої рішенням сесії Козівської...
Рішенням районної ради від 17 березня 2014 року №712 VI районна програма iconРозпорядження голови районної державної адміністрації Рішення районної ради 21 вересня 2015 року №251 30 жовтня 2015 року Районна Програма підтримки індивідуального
Районна Програма підтримки індивідуального житлового будівництва та розвитку особистого селянського господарства „Власний дім” на...
Рішенням районної ради від 17 березня 2014 року №712 VI районна програма iconУкраїна новгород-сіверська районна рада чернігівської області
Новгород-Сіверського району, затверджених рішенням районної ради від 29 березня 2012 року, керуючись статтями 43, 60 Закону України...
Рішенням районної ради від 17 березня 2014 року №712 VI районна програма iconРішення від 04 березня 2014 року №346 смт Підволочиськ Про внесення змін до рішення районної ради від 25 листопада 2010 року №11 „Про обрання постійних комісій
Враховуючи рішення районної ради від 23 лютого 2014 року №330 «Про дострокове припинення повноважень голови Підволочиської районної...
Рішенням районної ради від 17 березня 2014 року №712 VI районна програма iconРозпорядження голови районної державної адміністрації від 29 квітня 2014 року м. Підгайці №107-од
Програма, затвердженої рішенням Підгаєцької районної ради від 10 жовтня 2013 року №216
Рішенням районної ради від 17 березня 2014 року №712 VI районна програма iconРозпорядження голови районної державної адміністрації від 18. 03. 2011 року селище Гусятин №178
Турбота” на 2011-2015 роки (далі Програма), затвердженої рішенням Гусятинської районної ради від 03 березня 2011 року №50, та посилення...
Рішенням районної ради від 17 березня 2014 року №712 VI районна програма iconРішення районної ради від 30 січня 2014 року №320 «Про районний бюджет на 2014 рік»
Бюджетного кодексу України, розглянувши клопотання установ щодо внесення змін до кошторисів, районна державна адміністрація пропонує...
Рішенням районної ради від 17 березня 2014 року №712 VI районна програма iconРозпорядження голови районної державної адміністрації від 25 березня 2015 року м. Ланівці №86-од
З метою організаційного забезпечення реалізації комплексної програми розвитку цивільного захисту Лановецького району на 2015-2017...
Рішенням районної ради від 17 березня 2014 року №712 VI районна програма iconРозпорядження голови районної державної адміністрації від 28 березня 2014 року селище Гусятин №129-од
«Ветеран» на 2010 – 2014 роки, яка затверджена рішенням районної ради від 25. 02. 2010 року №368. Видано розпорядження голови райдержадміністрації...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©govuadocs.com.ua 2000-2015
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи