Міністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів icon

Міністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів

Реклама:



Скачати 359.09 Kb.
НазваМіністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів
Дата конвертації28.05.2013
Розмір359.09 Kb.
ТипДокументи
джерело




Міністерство внутрішніх справ України

Академія внутрішніх військ

Комітет з конкурсних торгів

61001, м. Харків, пл. Повстання,3 тел./факс (057) 732-37-66

e-mail: mail@avv.gov.ua

09.07.2012 № 2/2 ЗЦП

Запит цінових пропозицій


1. Замовник:

1.1. Найменування. Академія Внутрішніх військ МВС України

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 08610502

1.3. Місцезнаходження. 61001, м. Харків, пл. Повстання, буд. 3;

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35219001000228.

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail) : Манжура Святослав Анатолійович, начальник продовольчої служби, 61001 м.Харків, пл.. Повстання 3,

телефон: (067)701-57-07

телефон-факс: (057) 732-37-66;

е-mail - mail@avv.gov.ua.

^ 1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Головне управління внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ 08803498.

^ 2. Фінансування закупівлі:

2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України (загальний фонд).

2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі (не для друку, не для оприлюднення).

^ 2.3. Очікувана ціна одиниці товару (у разі закупівлі товару) (не для друку, не для оприлюднення).

3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі, на якому розміщується інформація про закупівлю. www.tender.me.gov.ua.

^ 4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності). www.avv.gov.ua.

5. Інформація про предмет закупівлі:

^ 5.1. Найменування предмета закупівлі. Овочі свіжі, код за ДКПП 016-97 (01.12.1 ), 4 лоти:

лот 1 - Буряк столовий свіжий;

лот 2 - Морква столова молода свіжа;

лот 3 - Цибуля ріпчаста свіжа;

лот 4 - Капуста білоголова свіжа.

^ 5.2.Опис предмета закупівлі чи його частин (якщо замовник передбачає подання цінових пропозицій за частинами), в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри. Овочі свіжі, код за ДКПП 016-97 (01.12.1 ), 4 лоти :

Найменування продукції

ГОСТ, ТУ, ДСТУ

Кількість

(кілограм)

Місце поставки товарів

Лот 1 - Буряк столовий свіжий

ДСТУ 7033:2009

15000

Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України (61001, м. Харків, майдан Повстання, 3, на території Академії овочесховище) – 8000 кілограм, овочесховище навчального центру Академії ВВ МВС України (Вовчанський р-н, с. Верхня Писарівка - 10000 кілограм.

Лот 2 - Морква столова молода свіжа

ДСТУ 286-91

11000

Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України (61001, м. Харків, майдан Повстання, 3, на території Академії овочесховище) – 6000 кілограм, овочесховище навчального центру Академії ВВ МВС України (Вовчанський р-н, с. Верхня Писарівка - 8000 кілограм.

Лот 3 - Цибуля ріпчаста свіжа

ДСТУ 3234:95

12000

Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України (61001, м. Харків, майдан Повстання, 3, на території Академії овочесховище)

Лот 4 - Капуста білоголова свіжа

ДСТУ 7037:2009

20000

Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України (61001, м. Харків, майдан Повстання, 3, на території Академії овочесховище) – 15000 кілограм, овочесховище навчального центру Академії ВВ МВС України (Вовчанський р-н, с. Верхня Писарівка - 15000 кілограм.

^ 5.3. Строк поставки товарів або надання послуг. До 20 жовтня 2012 року.

6. Основні умови договору: Відповідно до розділу 9 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 р. № 2289–VI (див інструкцію).

^ 7. Строк дії цінових пропозицій: не менш 120 календарних днів з дня розкриття цінових пропозицій.

8. Подання цінових пропозицій:

8.1. Місце: Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України (61001, м. Харків, майдан Повстання, 3, відділ тилового забезпечення) (особисто або поштою).

8.2. Строк: до 09:00 год. 23 серпня 2012 року.

9. Розкриття цінових пропозицій:

9.1. Місце: Академія Внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України (61001, м. Харків, майдан Повстання, 3, методичний кабінет № 132).

9.2. Дата: 23 серпня 2012 року.

9.3.Час: о 12 : 00 год.

10. Додаткова інформація. Учасникам торгів надається можливість подавати конкурсні пропозиції до окремих частин предмета закупівлі. Інструкція учасникам конкурсних торгів є невід’ємною частиною данного запиту цінових пропозицій.

^ Голова комітету з конкурсних торгів:

Заступник начальника Академії ВВ МВС України з тилу – начальник відділу тилового забезпечення

________________________________________Мясников Олег Віталійович


(підпис, ПІБ)


МП


^ МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ ВІЙСЬК


ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішенням комітету з конкурсних торгів

(від "09" липня 2012 р. № 2/2 ЗЦП)

Голова комітету з конкурсних торгів

полковник О.В. Мясников

______________________

(підпис, М.П.)


ІНСТРУКЦІЯ


учасникам конкурсних торгів

на закупівлю овочів свіжіх, код за ДКПП 016-97 (01.12.1 ), 4 лоти:

лот 1 - Буряк столовий свіжий;

лот 2 - Морква столова молода свіжа;

лот 3 - Цибуля ріпчаста свіжа;

лот 4 - Капуста білоголова свіжа.


Процедура закупівлі: запит цінових пропозицій


м.Харків – 2012р.


Комітет з конкурсних торгів Академії внутрішніх військ МВС України запрошує Вас прийняти участь у запиті цінових пропозицій на закупівлю овочів свіжіх, код за ДКПП 016-97 (01.12.1 ), 4 лоти:

лот 1 - Буряк столовий свіжий – 18000 кг;

лот 2 - Морква столова молода свіжа – 14000 кг;

лот 3 - Цибуля ріпчаста свіжа – 14000 кг;

лот 4 - Капуста білоголова свіжа – 30000 кг.

Ця інструкція розроблена згідно вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 р. № 2289–VI. Терміни, які використовуються в цій інструкції, вживаються в значеннях, визначених Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 р. № 2289–VI.

  1. Пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована, скріплена печаткою* та мати реєстр наданих документів, за підписом уповноваженої особи учасника, у запечатаному конверті, оформленому згідно до Додатку № 4.

  2. Учасник процедури закупівлі має право подати лише одну пропозицію конкурсних торгів стосовно частини предмета закупівлі, яка не може бути в подальшому змінена.

  3. Кожна сторінка пропозиції конкурсних торгів, що містить інформацію, повинна бути пронумерована та містить підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбиток печатки*.

  4. Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі підтверджується письмовим дорученням, що подається у складі пропозиції конкурсних торгів.

  5. Пропозиція конкурсних торгів запечатується в одному конверті, який у місцях склеювання повинен містити відбитки печатки учасника процедури закупівлі*.

  6. На конверті повинно бути зазначено (мал. 1, Дод. № 4):

    • повне найменування і адреса замовника;

    • назва частини предмета закупівлі, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів;

    • повне найменування учасника процедури закупівлі, його адреса, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, номери контактних телефонів;

    • маркування: «Не відкривати до 12-00 23 серпня 2012р

7. Ціни зазначаються у національній валюті замовника – гривнях.

8. Документи, що не передбачені законодавством для учасників фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі цінової пропозиції.

9. На зворотному боці конверта місця склеювання засвідчуються печаткою учасника (мал. 2 Дод № 4).

10. Якщо конверт не запечатаний або не промаркований у відповідності з вищенаведеними вимогами, Замовник не несе відповідальності за збереження форми та змісту пропозиції або невчасне її розкриття.

11. Цінова пропозиція та всі документи до неї викладаються українською мовою.

12 Усі витрати, що переможець торгів передбачає нести, виконуючи усі умови договору враховують в загальній ціні пропозиції. Невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть.

13. Пропозиція має бути без поправок, дописок тощо у будь-якому місці. В останньому випадку такі виправлення мають бути засвідчені печаткою та підписом уповноваженої особи учасника.

14. Відповідальність за помилки друку у документах, надісланих до комітету конкурсних торгів та підписаних відповідним чином, несе учасник.

15. Пропозиції учасників розкриваються у встановлений замовником час. До участі у процедурі розкриття пропозицій запрошуються всі учасники, що подали свої пропозиції.

Пропозиції, отримані замовником після закінчення строку їх подання, не розкриваються i повертаються учасникам, що їх подали.

16. Під час розкриття пропозицій перевіряється наявність всіх необхідних документів, правильність їх оформлення, а також оголошуються замовником присутнім представникам учасника найменування, адреса кожного учасника, ціна кожної цінової пропозиції. Під час розкриття цінових пропозицій складається протокол за формою, встановленою Уповноваженим органом – Міністерством економіки України, копія якого надається будь-якому з учасників на його запит протягом одного робочого дня з дня надходження такого запиту.

17. Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених в результаті арифметичних дій, виявлених у поданій ціновій пропозиції під час проведення її оцінки, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав цінову пропозицію торгів запит цінових пропозицій.

18. Помилки виправляються замовником у такій послідовності:

- при розходженні між сумами, вказаними літерами та в цифрах, сума літерами є визначальною;

- при розходженні між ціною одиниці товару та підсумковою ціною, одержаною шляхом множення ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю є визначальною, а підсумкова ціна виправляється.

Якщо, на погляд замовника, в ціні за одиницю є явне зміщення десяткового розподілювача, в такому випадку призначена підсумкова ціна є визначальною, а ціна за одиницю виправляється.

19. Якщо учасник не згоден з виправленням помилок, його пропозиція відхиляється.

20. Замовник відхиляє пропозиції, якщо вони не відповідають вимогам замовника, зазначеним у запиті, або з підстав, зазначених у статті 17 Закону України “Про здійснення державних закупівель” від 01.06.2010 р. № 2289–VI.

21. Замовник відміняє процедуру запиту цінових пропозицій та має право визнати її такою, що не відбулася, у випадках, визначених статтею 30 Закону України “Про здійснення державних закупівель” від 01.06.2010 р. № 2289–VI.

22. Загальний строк для розгляду цінових пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня розкриття цінових пропозицій. Замовник оцінює та порівнює пропозиції Учасників, що не були відхилені у відповідності до цього запиту документації. Загальний строк для розгляду цінових пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня розкриття цінових пропозицій.

23. Замовник акцептує цінову пропозицію в день визначення переможця. Протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця замовник зобов'язаний надіслати переможцю процедури закупівлі повідомлення про акцепт цінової пропозиції, а всім учасникам - повідомлення про результати процедури запиту цінових пропозицій із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника-переможця.

24. Повідомлення про акцепт цінової пропозиції обов'язково безоплатно публікується в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель.

Замовник укладає з переможцем договір про закупівлю відповідно до основних умов договору (Додаток № 5), зазначених у запиті, у строк не раніше ніж через п'ять робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.

26. Договір про закупівлю, укладений з порушенням строків, передбачених частиною 5 статті 36 Закону України “ Про здійснення державних закупівель ” від 01.06.2010 р. № 2289–VI, є нікчемним.

Інформація про результати процедури запит цінових пропозицій оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону України “ Про здійснення державних закупівель ” від 01.06.2010 р. № 2289–VI.

Додаток №1 – Заявка - анкета на участь в конкурсних торгах за право постачання постачання овочів свіжих

Додаток №2 – Цінова пропозиція.

Додаток №3– Довіренність.

Додаток №4 –Зразок оформлення конверту, у якому подається цінова пропозиція

Додаток №5 – Основні умови договору.

Додаток №6 – Оцінка пропозицій конкурсних торгів.

Додаток №7 – Технічні вимоги до предмету закупівлі.


Додаток 1

До запиту цінових пропозицій

ЗАЯВКА-АНКЕТА


на участь в конкурсних торгах за право постачання постачання овочів свіжих

для Академії внутрішніх військ МВС України


Направляємо заявку – анкету на участь в оголошених конкурсних торгах.

Про себе повідомляємо:

Повна назва: _________________________________________________________________

Код (ЄДРПОУ): _______________________________________________________________

Правовий статус суб’єкта _______________________________________________________

Організаційно-правова форма ___________________________________________________

Форма власності ______________________________________________________________

Юридична адреса: _____________________________________________________________

Поштова адреса: ______________________________________________________________

Телефон: ____________________________________________________________________

Факс: ________________________________________________________________________

Е-mail: _______________________________________________________________________

Місце та дата реєстрації: ________________________________________________________

Профілюючий напрямок діяльності: _______________________________________________

Найменування банку, що обслуговує учасника: _____________________________________

Розрахунковий рахунок: _________________________________________________________

МФО: ________________________________________________________________________

Прізвище, ім'я, по-батькові керівника: ______________________________________________

Посада керівника: ______________________________________________________________


Керівник ___________________ ___________________

(Підпис) ( посада,прізвище, ім’я та по батькові, М.П.)

(дата)


Додаток 2.1.

До запиту цінових пропозицій


Форма, яка подається учасником на фірмовому бланку

^ ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

Уважно вивчивши запит цінових пропозицій, подаємо свою пропозицію для участі в конкурсних торгах за право постачання овочів свіжих, а саме лот 1 - Буряк столовий свіжий для Академії внутрішніх військ МВС України

1. Повне найменування учасника торгів


2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________________________________________


3. Юридична адреса ______


4. Телефон, факс, e-mail ________


  1. Цінова пропозиція (відповідно до умов документації конкурсних торгів та одиниць вимірювання)

Найменування товару

ДСТУ

Одиниця

виміру

Кількість

Ціна товару

(за одиницю з урахованням ПДВ)

в грн.

Сума з ПДВ

в грн.

Буряк столовий свіжий

7033:2009

кг

18000







^ Вартість пропозиції без ПДВ, грн.




ПДВ 20%, грн.




^ Загальна вартість пропозиції з ПДВ, грн. (прописом)




6.Умови та сроки оплати: відстрочка платежу до ________________________ днів

(пропонується учасником, але не менше ніж 20 банківських днів)

7. Гарантії якості _____________________________________________________

8. До акцепту нашої цінової пропозиції, Ваша Інструкція разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.

9. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку.

10. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі цінові пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

11. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.

12. Цим підписом ________________________________ безумовно та беззастережно

( повна назва учасника та підпис керівника)

засвідчуємо свою згоду з усіма положеннями запиту цінових пропозицій (у тому числі щодо відповідності чинному законодавству) та безумовно погоджуємось на виконання всіх вимог, передбачених цим запитом цінових пропозицій.

^ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені мокрою печаткою учасника.

* Примітки:

- у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, – в ціновій пропозиції зазначаються відомості без ПДВ.


Додаток 2.2.

До запиту цінових пропозицій


Форма, яка подається учасником на фірмовому бланку


^ ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

Уважно вивчивши запит цінових пропозицій, подаємо свою пропозицію для участі в конкурсних торгах за право постачання овочів свіжих, а саме лот 2 - Морква столова молода свіжа для Академії внутрішніх військ МВС України

1. Повне найменування учасника торгів


2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________________________________________


3. Юридична адреса _______


4. Телефон, факс, e-mail _______


  1. Цінова пропозиція (відповідно до умов документації конкурсних торгів та одиниць вимірювання)

Найменування товару

ДСТУ

Одиниця

виміру

Кількість

Ціна товару

(за одиницю з урахованням ПДВ)

в грн.

Сума з ПДВ

в грн.

Морква столова молода свіжа

286-91

кг

14000







^ Вартість пропозиції без ПДВ, грн.




ПДВ 20%, грн.




^ Загальна вартість пропозиції з ПДВ, грн. (прописом)




6.Умови та сроки оплати: відстрочка платежу до ________________________ днів

(пропонується учасником, але не менше ніж 20 банківських днів)

7. Гарантії якості _____________________________________________________

8. До акцепту нашої цінової пропозиції, Ваша Інструкція разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.

9. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку.

10. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі цінові пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

11. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.

12. Цим підписом ________________________________ безумовно та беззастережно

( повна назва учасника та підпис керівника)

засвідчуємо свою згоду з усіма положеннями запиту цінових пропозицій (у тому числі щодо відповідності чинному законодавству) та безумовно погоджуємось на виконання всіх вимог, передбачених цим запитом цінових пропозицій.

^ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені мокрою печаткою учасника.

* Примітки:

- у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, – в ціновій пропозиції зазначаються відомості без ПДВ.


Додаток 2.3.

До запиту цінових пропозицій


Форма, яка подається учасником на фірмовому бланку

^ ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ

Уважно вивчивши запит цінових пропозицій, подаємо свою пропозицію для участі в конкурсних торгах за право постачання овочів свіжих, а саме лот 3 - Цибуля ріпчаста свіжа для Академії внутрішніх військ МВС України

1. Повне найменування учасника торгів


2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________________________________________


3. Юридична адреса ______


4. Телефон, факс, e-mail _______


  1. Цінова пропозиція (відповідно до умов документації конкурсних торгів та одиниць вимірювання)

Найменування товару

ДСТУ

Одиниця

виміру

Кількість

Ціна товару

(за одиницю з урахованням ПДВ)

в грн.

Сума з ПДВ

в грн.

Цибуля ріпчаста свіжа

3234:95

кг

14000







^ Вартість пропозиції без ПДВ, грн.




ПДВ 20%, грн.




^ Загальна вартість пропозиції з ПДВ, грн. (прописом)




6.Умови та сроки оплати: відстрочка платежу до ________________________ днів

(пропонується учасником, але не менше ніж 20 банківських днів)

7. Гарантії якості _____________________________________________________

8. До акцепту нашої цінової пропозиції, Ваша Інструкція разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.

9. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку.

10. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі цінові пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

11. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.

12. Цим підписом ________________________________ безумовно та беззастережно

( повна назва учасника та підпис керівника)

засвідчуємо свою згоду з усіма положеннями запиту цінових пропозицій (у тому числі щодо відповідності чинному законодавству) та безумовно погоджуємось на виконання всіх вимог, передбачених цим запитом цінових пропозицій.

^ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені мокрою печаткою учасника.

* Примітки:

- у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, – в ціновій пропозиції зазначаються відомості без ПДВ.

Додаток 2.4.

До запиту цінових пропозицій


Форма, яка подається учасником на фірмовому бланку


^ ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ


Уважно вивчивши запит цінових пропозицій, подаємо свою пропозицію для участі в конкурсних торгах за право постачання овочів свіжих, а саме лот 4 - Капуста білоголова свіжа для Академії внутрішніх військ МВС України

1. Повне найменування учасника торгів


2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________________________________________


3. Юридична адреса _______


4. Телефон, факс, e-mail _______


  1. Цінова пропозиція (відповідно до умов документації конкурсних торгів та одиниць вимірювання)

Найменування товару

ДСТУ

Одиниця

виміру

Кількість

Ціна товару

(за одиницю з урахованням ПДВ)

в грн.

Сума з ПДВ

в грн.

Капуста білоголова свіжа

7037:2009

кг

30000







^ Вартість пропозиції без ПДВ, грн.




ПДВ 20%, грн.




^ Загальна вартість пропозиції з ПДВ, грн. (прописом)




6.Умови та сроки оплати: відстрочка платежу до ________________________ днів

(пропонується учасником, але не менше ніж 20 банківських днів)

7. Гарантії якості _____________________________________________________

8. До акцепту нашої цінової пропозиції, Ваша Інструкція разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором.

9. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 днів з дня розкриття цінових пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного строку.

10. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі цінові пропозиції, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.

11. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 робочих днів з дня публікації в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель повідомлення про акцепт цінової пропозиції, але не пізніше ніж через 14 днів з дня визначення переможця.

12. Цим підписом ________________________________ безумовно та беззастережно

( повна назва учасника та підпис керівника)

засвідчуємо свою згоду з усіма положеннями запиту цінових пропозицій (у тому числі щодо відповідності чинному законодавству) та безумовно погоджуємось на виконання всіх вимог, передбачених цим запитом цінових пропозицій.

^ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені мокрою печаткою учасника.

* Примітки:

- у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, – в ціновій пропозиції зазначаються відомості без ПДВ.

Додаток 3

До запиту цінових пропозицій


^ ОФОРМЛЮЄТЬСЯ НА ФІРМОВОМУ БЛАНКУ УЧАСНИКА

(назва, поштові, банківські реквізити, тел./факс учасника)


місто ________

_____________________ (дата прописом)


Довіреність

Цією довіреністю уповноважується _______________ (посада, ПІБ), паспорт _______ (серія) №___________ ,виданий ___________________ (ким) «____» ____________ ______ року на право представляти інтереси ________________________ (найменування учасника закупівлі) під час проведення ____________________________ (найменування Замовника) закупівлі ____________________ (назва предмету закупівлі) за процедурою «запит цінових пропозицій» (оголошення №__________ опубліковане у інформаційному бюлетені «Вісник державних закупівель» №___ (___) від ______________ р.) з усіма правами, що надані учаснику закупівлі Законом України «Про здійснення державних закупівель» №2289-VI від 01.06.2010 року для здійснення такого роду повноважень, в тому числі: подавати заявки, запити та інші документи, отримувати відповіді на запити, подавати Замовнику пропозицію конкурсних торгів, бути присутнім на процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів, подавати роз’яснення щодо змісту пропозиції конкурсних торгів, а також вчиняти інші дії, передбачені законодавством України для такого роду повноважень та які на думку представника будуть доцільними для правильного та ефективного ведення справ від імені ___________________ (найменування учасника).


Довіреність видана строком на _________________ і дійсна до _____________ .


_______________ (посада керівника учасника)


_______________ ПІБ керівника


М.П. (за наявності)*


* у випадку, якщо учасник є фізичною особою-підприємцем та не має печатки, довіреність повинна бути посвідчена нотаріально.


Додаток 4

До запиту цінових пропозицій

^

Зразок оформлення конверту, у якому подається цінова пропозиція


Малюнок 1



Найменування учасника

Код за ЄДРПОУ

Адреса (місцезнаходження)

Телефон


Не відкривати до ____ год. _______ хв. ___ ____________2012 р.


^ ЦІНОВА пропозиція

на закупівлю:

овочів свіжіх, код за ДКПП 016-97 (01.12.1 ), 4 лоти (борошно 1 гатунку)

лот 1 – Буряк столовий свіжий;

лот 2 – Морква столова молода свіжа;

лот 3 – Цибуля ріпчаста свіжа;

лот 4 – Капуста білоголова свіжа.


Академія внутрішніх військ МВС України

61001, м. Харків, пл. Повстання,3 відділ тилового забезпечення.


Малюнок 2













Додаток 5

До запиту цінових пропозицій


^ Основні умови договору:

- предмет договору (найменування, номенклатура, асортимент): постачальник зобов’язаний поставити замовнику : овочі свіжі, код за ДКПП 016-97 (01.12.1 ), 4 лоти:

Найменування продукції

ГОСТ, ТУ, ДСТУ

Код

ДК 016-97

Місце поставки

Лот 1 - Буряк столовий свіжий

ДСТУ 7033:2009

01.12.1

Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України

Лот 2 - Морква столова молода свіжа

ДСТУ 286-91

01.12.1

Лот 3 - Цибуля ріпчаста свіжа

ДСТУ 3234:95

01.12.1

Лот 4 - Капуста білоголова свіжа

ДСТУ 7037:2009

01.12.1

Продукція повинна вироблятися в Україні.

- кількість товарів, робіт і послуг та вимоги щодо їх якості: кількість :

лот 1 - Буряк столовий свіжий (ДСТУ 7033:2009) – 18000 кілограмів;

лот 2 - Морква столова молода свіжа (ДСТУ 286-91) – 14000 кілограмів ;

лот 3 - Цибуля ріпчаста свіжа (ДСТУ 3234:95) – 14000 кілограмів;

лот 4 - Капуста білоголова свіжа (ДСТУ 7037:2009) –30000 кілограмів.

Приймання продукції за кількістю та якістю здійснюється представником Замовника, в присутності представника постачальника. Покупець негайно повідомляє постачальника в письмовій формі про всі претензії, що виникають у зв’язку з цією гарантією. Постачальник повинен замінити неякісний товар в термін 2 календарних днів, з дня отримання неякісної продукції. Продукція, не передбачена договором, поставлена з порушеннями з простроченими, не визначеними та нетривалими строками зберігання, без переліку документів передбачених Законом України « Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» Замовником не приймаються. Товар повинен бути екологічно чистий, про що повинні свідчити якісні посвідчення та сертифікати відповідності.

- ціна договору - Ціни вказувати за одиницю (кілограм).Включаються у вартість товарів витрати на транспортування,страхування, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів).

- порядок здійснення оплати: За продукцію замовник розраховується з постачальником шляхом оплати коштів на розрахунковий рахунок постачальника, на підставі виданих постачальником рахунків та накладних після фактичної поставки продукції. Замовник забезпечує приймання та оплату продукції у кількості вказаній в договорі;

- термін та місце поставки товарів, надання послуг, виконання робіт: термін – до 20 жовтня 2012 року. Доставка здійснюється транспортом постачальника в чотирьох партіях по кожному лоту окремо.

^ Місця поставки товарів

Найменування продукції

ГОСТ, ТУ, ДСТУ

Кількість

(кілограм)

Місце поставки товарів

Лот 1 - Буряк столовий свіжий

ДСТУ 7033:2009

15000

Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України (61001, м. Харків, майдан Повстання, 3, на території Академії овочесховище) – 8000 кілограм, овочесховище навчального центру Академії ВВ МВС України (Вовчанський р-н, с. Верхня Писарівка - 10000 кілограм.

Лот 2 - Морква столова молода свіжа

ДСТУ 286-91

11000

Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України (61001, м. Харків, майдан Повстання, 3, на території Академії овочесховище) – 6000 кілограм, овочесховище навчального центру Академії ВВ МВС України (Вовчанський р-н, с. Верхня Писарівка - 8000 кілограм.

Лот 3 - Цибуля ріпчаста свіжа

ДСТУ 3234:95

12000

Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України (61001, м. Харків, майдан Повстання, 3, на території Академії овочесховище)

Лот 4 - Капуста білоголова свіжа

ДСТУ 7037:2009

20000

Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України (61001, м. Харків, майдан Повстання, 3, на території Академії овочесховище) – 15000 кілограм, овочесховище навчального центру Академії ВВ МВС України (Вовчанський р-н, с. Верхня Писарівка - 15000 кілограм.


- строк дії договору – до 31 грудня 2012 року;

- права та обов'язки сторін:

1. Поставка повинна виконуватись транспортом постачальника, який має санітарний паспорт, водій якого повинен мати санітарну книжку.

2. Покупець має право та повинен перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарну книжку водія постачальника.

3. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення.

4. Постачальник гарантує, що товар, який постачається за Договором відповідає вимогам якості діючих стандартів та надає Покупцю з кожною партією продуктів документи передбачені Статтею 5 Закону України № 771/ 97 від. 23.12.1997р. «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини».

5. Якість, проданого за договором, товару повинна в усьому відповідати Держстандартам, повинна бути підтверджена сертифікатом якості виробника.

6. Надати продукцію у розпорядження Замовника разом з усіма документами на кожну партію окремо, необхідними для того, щоб прийняти продукцію на умовах договору.

7. Постачальник зобов’язаний забезпечити за свій рахунок упаковку, маркування та транспортування продукції, які необхідні для її перевезення до місця призначення.

8. Постачальник зобов’язаний нести всі витрати щодо перевірки якості та кількості продукції.

9. Постачальник зобов’язаний нести всі ризики, яких може зазнати продукція до моменту належної її передачі Замовнику.

- зазначення умови щодо можливості зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків - обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.

- відповідальність сторін:

1. За невиконання чи неналежне виконання своїх обов’язків по договору, сторони несуть відповідальність до діючого законодавства.

2. Всі спори та суперечки за даним договором сторони вирішують шляхом переговорів.

3. Спори, які не вдалось вирішити шляхом переговорів, встановленим законодавством порядком передаються на вирішення до Господарського суду.

4. При порушенні строків поставки продукції постачальник сплачує замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від загальної вартості продукції за кожен день просрочки.

5. При відмові від постачання продукції постачальник сплачує замовнику штраф у розмірі 10% від вартості продукції .

6. Сплата штрафу і відшкодування збитків, завданих неналежним виконанням обов’язків не звільняють сторони від виконання зобов’язань за договором в натурі, крім випадків, передбачених законодавством України.

7 У разі затримки поставки продукції або поставки не в повному обсязі, заявленому замовником, постачальник сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленої продукції за кожний день затримки.

8. У разі поставки неякісної продукції, постачальник сплачує штраф у розмірі 5% від суми договору та пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми замовленого та непоставленої продукції за кожний день затримки.

9. Замовник має право розірвати договір достроково у разі порушення постачальником договірних зобов'язань (у разі поставки неякісної продукції, недотримання термінів постачання, ненадання сертифікатів якості продукції, при відсутності санітарного паспорту на транспорт та санітарної книжки водія) з обов'язковим попередженням за 5 календарних днів та проводить остаточні розрахунки за фактично одержану продукцію протягом 10 робочих днів з дня розірвання договору.

10. За розірвання постачальником договору в односторонньому порядку, останній сплачує замовнику штраф у розмірі 20% від суми договору незалежно від інших штрафів передбачених цим договором.

11.У разі невиконання зобов'язань по договору сторони несуть відповідальність відповідно до законодавства України та договору, за винятком випадків, коли виконання таких стає неможливим в силу обставин форс-мажору, зміни законодавства та ін.

12. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю продукції) переможця процедури закупівлі та не повинні змінюватися після підписання договору про закупівлю до повного виконання зобов'язань сторонами, крім випадків зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків та узгодженого зменшення сторонами договору ціни договору про закупівлю (п. 5, ст.. 40 Закону).


^ Копії документів, які засвідчують особу учасника або його представників:

а) якщо учасником процедури розкриття цінових пропозицій виступає юридична особа, яку представляє керівник – він повинен мати при собі оригінал та копію документа, що засвідчує його особу;

б) якщо учасником процедури розкриття цінових пропозицій є фізична особа – вона повинна мати при собі оригінал та копію документа, що засвідчує її особу;

в) якщо учасника представляє інша особа, ніж керівник, вона повинна мати:

- довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на участь у процедурі розкриття цінових пропозицій (Додаток 4);

- оригінал та копію документу, що підтверджує його особу;

Учасник повинен мати наведені документи до проведення процедури розкриття цінових пропозицій. У разі відсутності зазначених документів, Учасник не може бути присутній на засіданні комітету з конкурсних торгів щодо розкриття цінових пропозиції


Додаток 6

До запиту цінових пропозицій


Оцінка пропозицій конкурсних торгів

Замовник визначає найбільш економічно вигідну цінову пропозицію на основі одного критерію - ціна.

Максимально можлива кількість балів за критерієм "Ціна" дорівнює 100 балам.

Кількість балів за критерієм "Ціна" визначається наступним чином. Пропозиції конкурсних торгів, ціна якої найбільш економічно вигідна (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою:

Б обчисл = Цмін/Цобчисл * 100; де

Б обчисл – обчислювальна кількість балів

Цмін. - найнижча/ціна;

Цобчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється;

100 - максимально можлива кількість балів за критерієм "Ціна".

Всі пропозиції, оцінені згідно з критеріями оцінки, шикуються по мірі зростання значень сумарного показника. У випадку однакового значення показника, переможець визначається шляхом голосування членів комітету конкурсних торгів простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів, голос голови комітету є ухвальним.

Переможцем процедури запиту цінових пропозицій визнається рішенням комітету з конкурсних торгів, учасник, який подав пропозицію, що відповідає вимогам замовника, зазначеним у запиті цінових пропозицій, та має найнижчу ціну.

Замовник оцінює та порівнює пропозиції Учасників, що не були відхилені у відповідності до цього запиту документації.

Загальний строк для розгляду цінових пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня розкриття цінових пропозицій.

Замовник акцептує цінову пропозицію в день визначення переможця. Протягом одного робочого дня з дня прийняття рішення про визначення переможця замовник зобов'язаний надіслати переможцю процедури закупівлі повідомлення про акцепт цінової пропозиції, а всім учасникам - повідомлення про результати процедури запиту цінових пропозицій із зазначенням найменування та місцезнаходження учасника-переможця.


Додаток 7

До запиту цінових пропозицій

Технічні вимоги ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ


  1. Строк поставки товару: протягом вересня 2012 року.

  2. Місце поставки: Україна, 61001, м.Харків, пл.. Повстання,3, на території Академії овочесховище.

  3. Ціни на товар встановлюються відповідно до затверджених обсягів кошторисних призначень з урахуванням допустимого середнього рівня цін, доведеного Головним управлінням статистики в Харківській області.

  4. Опис предмета закупівлі, в тому числі його необхідні технічні та інші параметри:




Найменування продукції

ДСТУ

Код

ДК ПП 016-97

Кількість

(кілограм)

Ціна за од. прод,

грн.

(з ПДВ)

Вміст мінералів


Вміст вітамінів


Сума

грн.

(з ПДВ)

Буряк столовий свіжий

ДСТУ 7033:2009

01.12.1

15000

Згідно цінової пропозиції

Залізо, марганець

Провітамін А, фолійова кислота

Згідно цінової пропозиції

Морква столова молода свіжа

ДСТУ 286-91

01.12.1

13000

Згідно цінової пропозиції

Калій, кальцій

А, С, D,Е,

Згідно цінової пропозиції

Цибуля ріпчаста свіжа

ДСТУ 3234:95

01.12.1

13000

Згідно цінової пропозиції

Калій, цинк

А, В1, В2, С, Е

Згідно цінової пропозиції

Капуста білоголова свіжа

ДСТУ 7037:2009

01.12.1

18000

Згідно цінової пропозиції

Калій, кальций, фосфор, натрій, магній, залізо

Провітамін А, В1, В2, РР, К

Згідно цінової пропозиції

Учасники торгів мають:

1. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення.

2. Постачальник гарантує, що товар, який постачається за Договором відповідає вимогам якості діючих стандартів та надає Покупцю з кожною партією продуктів документи передбачені Статтею 5 Закону України № 771/ 97 від. 23.12.1997р. «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини».

3. Якість, проданого за договором, товару повинна в усьому відповідати Держстандартам, повинна бути підтверджена сертифікатом якості виробника.

4. Надати продукцію у розпорядження Замовника разом з усіма документами на кожну партію окремо, необхідними для того, щоб прийняти продукцію на умовах договору.

5. Постачальник зобов’язаний забезпечити за свій рахунок упаковку, маркування та транспортування продукції, які необхідні для її перевезення до місця призначення.

6. Постачальник зобов’язаний нести всі витрати щодо перевірки якості та кількості продукції.

7. Постачальник зобов’язаний нести всі ризики, яких може зазнати продукція до моменту належної її передачі Замовнику.

8. Транспортні засоби для перевезення плодоовочевоїпродукції повинні мати санітарний паспорт, бути чистими, у справному стані. Кузов автомашини повинен мати спеціальне покриття, що легко піддається миттю. (наказ Міністерства зовнішніх економічних зв’язків і торгівлі України N 344 від 08.07.97 «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі картоплею та плодоовочевою продукцією» (із змінами) ), водій якого повинен мати санітарну книжку.

9. Покупець має право та повинен перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарну книжку водія постачальника.

10. Строк поставки: 1 календарний день з дати отримання Постачальником письмової заявки Замовника.

11. Гарантійний строк зберігання Продукції: зазначається в сертифікатах якості (відповідності).

12. Строк дії договору: з дати підписання до 31.12.2012 року.


Додати документ в свій блог або на сайт


Реклама:

Схожі:

Міністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів iconМіністерство внутрішніх справ україни академія внутрішніх військ
Комітет з конкурсних торгів Академії внутрішніх військ мвс україни запрошує Вас прийняти участь у запиті цінових пропозицій на закупівлю...

Міністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів iconМіністерство внутрішніх справ україни академія внутрішніх військ
Комітет з конкурсних торгів Академії внутрішніх військ мвс україни запрошує Вас прийняти участь у запиті цінових пропозицій на закупівлю...

Міністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів iconМіністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів
Манжура Святослав Анатолійович, начальник продовольчої служби, 61001 м. Харків, пл. Повстання 3

Міністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів iconПравила конкурсного відбору до академії внутрішніх військ міністерства внутрішніх справ україни ( студентів для проходження військової підготовки ) Харків-2012
Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України – один із найстаріших військових навчальних закладів нашої держави....

Міністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів iconПравила конкурсного відбору до академії внутрішніх військ міністерства внутрішніх справ україни ( студентів для проходження військової підготовки ) Харків-2012
Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України – один із найстаріших військових навчальних закладів нашої держави....

Міністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів iconАкадемія внутрішніх військ мвс україни положення про навчально-методичний центр академії внутрішніх військ мвс україни
Навчально-методичний центр Академії внутрішніх військ мвс україни (далі Центр) створено у відповідності до вимог наказу Міністра...

Міністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів iconПро затвердження Інструкції про розміри І порядок виплати щомісячної додаткової грошової винагороди військовослужбовцям внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України,
Сил, Державної прикордонної служби та внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ та з метою визначення розмірів І порядку виплати...

Міністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів iconРозпорядження від 6 липня 2011 р. №646-р Київ Про затвердження граничної чисельності військовослужбовців та працівників Головного управління внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ
Затвердити граничну чисельність Головного управління внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ у кількості 265 військовослужбовців...

Міністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів iconІнформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовник Найменування : Академія внутрішніх військ мвс україни. Ідентифікаційний код за єдрпоу 08610502
Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за єдрпоу): Головне управління внутрішніх військ Міністерства...

Міністерство внутрішніх справ України Академія внутрішніх військ Комітет з конкурсних торгів iconІнформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника Замовник Найменування : Академія внутрішніх військ мвс україни. Ідентифікаційний код за єдрпоу 08610502
Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за єдрпоу): Головне управління внутрішніх військ Міністерства...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи