Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери icon

Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери



НазваСпособи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери
Сторінка1/3
Дата конвертації03.02.2016
Розмір0.5 Mb.
ТипДокументи
скачать >>>
  1   2   3



ЗатверджУЮ

В.о. директора

ДП "Вінницятрансприлад"

С.І. Замковий

24.06.2015 р.


ІНСТРУКЦІЯ

з експлуатації запірно-пломбувальних пристроїв.

Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв

на вагони і контейнери


25.7-01057491-01 ІЕ


РОЗРОБЛЕНО

Головний інженер

ДП "Вінницятрансприлад"

С.Ф. Шаповалов
18.06.2015 р.


м. Вінниця


Зміст

С.
1 Опис і робота 3

1.1 Призначення ЗПП 3

1.2 Технічні характеристики 3

1.3 Конструкція і принцип роботи 4

1.4 Марковання 7

1.5 Пакування 7

2 Способи накладання ЗПП на вагони і контейнери 7

3 Порядок зняття ЗПП 28

Додаток А Перелік скорочень назв станцій, які наносяться на

пломбі-шайбі 29

Додаток Б Перелік документів, на які є посилання 35

Ця Інструкція поширюється на запірно-пломбувальні пристрої (ЗПП) типу "Варта-Універсал М", "Капкан", "Варта-Секюр", "Люкс", "Варта Л", "Варта М", якими пломбуються вагони і контейнери при відправленні вантажів залізницями України, і призначена для ознайомлення вантажовідправників та інших працівників залізничного транспорту зі способами накладання ЗПП на різні види рухомого складу (криті вагони, вагони-хопери для зерна, вагони-хопери для цементу, цистерни, контейнери, спеціалізовані цистерни тощо).


1. ОПИС ТА РОБОТА

1.1 Призначення ЗПП

1.1.1 ЗПП типу "Варта-Універсал М", "Капкан" і "Варта-Секюр" засто-совуються для одночасного пломбування і запирання вагонів і контейнерів усіх типів, які мають пломбувальні вушка з отворами діаметром більше 6,0 мм.

1.1.2 ЗПП типу "Варта Л", "Люкс" та "Варта М" застосовуються для пломбування спеціалізованих вагонів з діаметром пломбувальних отворів від 2,5 до 6 мм (наприклад: для перевезення зріджених газів, кислот, інших рідких хімічних вантажів).

1.1.3 ЗПП призначені для експлуатування на відкритому повітрі, вид кліматичного виконання УХЛ, категорія розміщення 1 згідно з ГОСТ 15150.

ЗПП можуть використовуватися за температури повітря від мінус 600С до плюс 550С і відносній вологості до 100% за температури плюс 250С.


1.2 Технічні характеристики

1.2.1 ЗПП виготовлено відповідно до наведених нижче документів:

  • ЗПП "Варта-Універсал М": 0804.00.000М та ТУ У 01057491.013-99;

  • ЗПП "Капкан": 0872.00.000 та ТУ У 28.6-01057491-040:2007;

  • ЗПП "Варта-Секюр": 0855.00.000 та ТУ У 28.6-01057491-031-2004;

  • ЗПП "Варта Л": 0864.00.000 та ТУ У 28.6-01057491-033-2004;

  • ЗПП "ЛЮКС": 0879.00.000 та ТУ У 28.6-01057491-042:2007";

  • ЗПП "Варта М": 0829.00.000 та ТУ У 32.01057491.023-2000.


1.2.2 Кожний із зазначених типів ЗПП забезпечується сертифікатом відповідності, що виданий Органом з сертифікації, який акредитовано в сфері залізничного транспорту.

1.2.3 Основні параметри

Найменування параметра, розміру

Од. вим.

ЗПП "Варта-Універсал М", "Капкан", "Варта-Секюр"

ЗПП "Варта Л", "ЛЮКС", "Варта М"

Діаметр канату

мм

5,2

2,2

Довжина канату

мм

250, 350, 450, 550, 650, 1700

350, 450

Зусилля розмикання,

не менше

кН

18

3,5

Зусилля замикання,

не більше

Н

70

70

Максимальне подовження петлі канату ЗПП, що знаходиться у замкнутому стані, при прикладанні зусилля 18 кН, не більше

мм

20

20

1.3 Конструкція і принцип роботи

1.3.1 ЗПП відносяться до групи охоронних технічних засобів одноразового використання, які представляють собою пломбу в єдиній конструкції з пристроєм для блокування.
1.3.2 ЗПП "Варта-Універсал М" (рисунок 1), ЗПП "Капкан" (рисунок 2), ЗПП "Варта-Секюр" (рисунок 3), ЗПП "Варта Л" (рисунок 4), ЗПП "Люкс" (рисунок 5) і ЗПП "Варта М" (рисунок 6) складаються з корпусу 1 з отвором 4, у якому розташований фіксуючий механізм, каната 2 і пломби-шайби 3.
1.3.3 Для замикання ЗПП вільний кінець каната пропускається через отвори пломбувальних вушок (засувок, скоб, тощо) і потім через отвір у корпусі ЗПП. Фіксація канату відбувається автоматично під дією механізму фіксації, що розташований у корпусі ЗПП.



Рисунок 1 - ЗПП "Варта-Універсал М"







Рисунок 2 – ЗПП "Капкан"

Рисунок 3 - ЗПП "Варта-Секюр"



Рисунок 4 - ЗПП "Варта Л"




Рисунок 5 - ЗПП "Люкс"






Рисунок 6 - ЗПП "Варта М"


1.4 Марковання ЗПП

На ЗПП нестандартним шрифтом нанесена така інформація:

1.4.1 На корпусі:

а) скорочена назва перевізника (УЗ);

б) семизначний контрольний знак (порядковий номер ЗПП), який складається з семи цифр або з літер та цифр;

в) остання цифра року виготовлення;

г) назва ЗПП;

д) товарний знак Укрзалізниці;

е) товарний знак підприємства-виробника.

1.4.2 На пломбі-шайбі:

1.4.2.1 При пломбуванні вагонів і контейнерів вантажовідправником – юридичною особою:

а) товарний знак Укрзалізниці;

б) повне або скорочене найменування станції відправлення (згідно з додатком А);

в) повне або скорочене найменування відправника (не більше 13 знаків).

1.4.2.2 При пломбуванні вагонів і контейнерів вантажовідправником – фізичною особою:

а) товарний знак Укрзалізниці;

б) повне або скорочене найменування станції (згідно з додатком А);

в) прізвище фізичної особи (не більше 13 знаків).

1.4.2.3 При пломбуванні вагонів і контейнерів станцією:

а) товарний знак Укрзалізниці;

б) повне або скорочене найменування станції (згідно з додатком А).
1.5 Пакування

1.5.1 ЗПП упаковуються в пакет з поліетиленової плівки згідно з ГОСТ 10354. При відправленні ЗПП упаковуються в ящики з гофрованого картону згідно з ГОСТ 9142 в кількості відповідно до замовлення, але не більше 100 шт. в кожний ящик. До ЗПП, які постачаються замовнику, підприємством-виробником надається довідка про номери ЗПП.

2 СПОСОБИ накладання зпп на вагони і контейнери

2.1 Загальний порядок накладання ЗПП на вагони і контейнери всіх типів:

а) надіти на канат ЗПП пломбу-шайбу таким чином, щоб після встановлення ЗПП на об’єкт пломбування текст на ній було видно та зручно читати;

б) пропустити канат через отвори вушок (засувок, скоб, тощо) і отвір у корпусі ЗПП;

в) підтягнути корпус до нерухомої деталі (вушка, засувки, скоби, тощо);

г) перевірити надійність фіксації каната в корпусі, для чого потягнути корпус із спробою витягнути канат із корпусу. Зазор між корпусом і вушками (засувками, скобами, тощо) не повинен перевищувати 15 мм (рисунок 7).







Якщо зазор між корпусом ЗПП та вушками перевищує 15 мм,

є можливість обриву канату при маневрах


Рисунок 7 - Схема накладання ЗПП


2.1.1 ЗПП накладаються на пристрої, які згідно з технічною документацією призначені для пломбування вагонів (контейнерів) та погоджені Укрзалізницею.

2.1.2 При прийманні вантажів до перевезення агент комерційний, прийомоздавач зобов'язані:

а) перевірити наявність у вантажовідправника довідки про номери ЗПП, що відвантажені (відпущені) замовнику;

б) звірити номер ЗПП з номером у довідці;

в) звірити відповідність тексту, нанесеного на пломбі-шайбі (вантажовідправник, станція відправлення), з перевізними документами;

г) перевірити правильність накладання ЗПП порядком, зазначеним на рисунку 7;

д) перевірити відповідність номерів ЗПП з номерами, зазначеними у перевізних документах.
2.2 Накладання ЗПП на контейнери

2.2.1 На контейнери всіх типів встановлюється один ЗПП ("Варта-Універсал М", "Капкан" або "Варта-Секюр") з канатом довжиною 350 мм на рукоятку, розташовану зліва на правій половині дверей.

2.2.2 Накладання ЗПП на контейнери здійснюється в такій послідовності (рисунок 8):




Рукоятка дверей контейнера









ЗПП

Рисунок 8 – Накладання ЗПП на контейнери
а) опустити рукоятку дверей контейнера на захват;

б) надіти пломбу-шайбу на канат ЗПП;

в) пропустити канат через отвори затискувача і рукоятки;

г) пропустити канат через отвір у корпусі ЗПП;

д) підтягнути корпус ЗПП до рукоятки контейнера.
2.3 Накладання ЗПП на вагон-хопер для зерна (зерновоз)

2.3.1 На вагон-хопер для зерна встановлюється сім ЗПП ("Варта-Універсал М", "Капкан" або "Варта-Секюр"): три з канатом довжиною 550 мм – на штурвали розвантажувальних люків і чотири ЗПП з канатом довжиною 350 мм – на кришки завантажувальних люків.

На вагони-хопери для зерна моделей 19-4109-01, 19-4146 виробництва ВАТ "Дніпровагонмаш", моделі 19-9951 виробництва ТОВ ДМЗ "Карпати" встановлюють чотири ЗПП ("Варта-Універсал М", "Капкан" або "Варта-Секюр"): три ЗПП з канатом довжиною 550 мм – на штурвали розвантажувальних люків і один ЗПП з канатом довжиною 350 мм – на механізм пломбування завантажувальних люків.

На вагони-хопери для зерна моделей 19-7053, 19-7053-01, 19-7053-02, 19-7016, 19-7016-01 виробництва ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" встановлюють два ЗПП ("Варта-Універсал М", "Капкан" або "Варта-Секюр"): один ЗПП з канатом довжиною 350 мм – на механізм пломбування розвантажувальних люків і один ЗПП з канатом 350 мм – на механізм пломбування кришок завантажувальних люків.
2.3.2 Накладання ЗПП на штурвали вагона-хопера для зерна здійснюється в такій послідовності (рисунок 9):

а) затягнути штурвал до переходу через "мертву точку";

б) виставити штурвал (в межах вільного ходу) таким чином, щоб шпиця штурвалу, яка використовується для пломбування, знаходилась навпроти отвору в кронштейні кріплення гвинта штурвалу;

в) надіти на канат ЗПП пломбу-шайбу;

г) пропустити канат ЗПП через отвір кронштейну кріплення гвинта штурвалу та обхопити ним шпицю штурвалу;

д) пропустити канат через отвір у корпусі ЗПП;

е) підтягнути корпус ЗПП до штурвалу.






Рисунок 9 – Накладання ЗПП на штурвали розвантажувальних люків вагона-хопера для зерна




Рисунок 10 – Накладання ЗПП на механізм пломбування

розвантажувальних люків вагонів-хоперів для зерна

моделей 19-7053, 19-7053-01, 19-7053-02, 19-7016, 19-7016-01
2.3.3 Накладання ЗПП на механізм пломбування розвантажувальних люків вагонів-хоперів для зерна моделей 19-7053, 19-7053-01, 19-7053-02, 19-7016, 19-7016-01 здійснюється в такій послідовності (рисунок 10):

а) надіти на канат ЗПП пломбу-шайбу;

б) пропустити канат через отвір у опорі;

в) пропустити канат через отвір у важелі;
г) пропустити канат через отвір у опорі;

д) пропустити канат через отвір в корпусі ЗПП;

е) підтягнути корпус ЗПП впритул до важеля та опори.
2.3.4 Накладання ЗПП на прямокутні завантажувальні люки вагона-хопера для зерна здійснюється в такій послідовності (рисунок 11):

а) закрити кришки люків, використовуючи типові замки на вагоні;

б) надіти на канат ЗПП пломбу-шайбу;

в) пропустити канат ЗПП через отвір кронштейну, привареного до даху вагона, і отвір планки, привареної до кришки люка;

г) пропустити канат через отвір у корпусі ЗПП;

д) підтягнути корпус ЗПП до планки.



Рисунок 11 - Накладання ЗПП на прямокутні завантажувальні люки вагона-хопера для зерна




Рисунок 12 – Накладання ЗПП на прямокутні завантажувальні люки

вагона-хопера для зерна
2.3.5 Якщо на прямокутних завантажувальних люках відсутні вузли пломбування "планка-кронштейн" (рисунок 11), тимчасово, до облаштування зерновозів цими вузлами, накладання ЗПП на люки здійснюється в такій послідовності (рисунок 12):

а) закрити кришки люків, використовуючи типові замки на вагоні;

б) надіти на канат ЗПП пломбу-шайбу;

в) обхопити канатом штангу і засувку у місці, зазначеному на рисунку 12;

г) пропустити канат через отвір у корпусі ЗПП;

д) підтягнути корпус ЗПП впритул до засувки.
2.3.6 Накладання ЗПП на круглі завантажувальні люки вагона-хопера для зерна здійснюється в такій послідовності (рисунок 13):

а) закрити кришку люка, опустити ригель на кришку і охопити його засувкою;

б) зафіксувати засувку штангою;

в) надіти на канат ЗПП пломбу-шайбу;

г) пропустити канат через отвір кронштейну, привареного до даху вагона, та отвір ригеля;

д) пропустити канат через отвір у корпусі ЗПП;

е) підтягнути корпус ЗПП до ригеля.




Рисунок 13 - Накладання ЗПП на круглі завантажувальні люки

вагона-хопера для зерна
2.3.7 Якщо на круглих завантажувальних люках зерновозів відсутні вузли пломбування "ригель-кронштейн" (рисунок 13) до облаштування зерновозів цими вузлами, накладання ЗПП на люки здійснюється в такій послідовності (рисунок 14):

а) закрити кришку люка, опустити ригель на кришку, зафіксувати ригель засувкою;

б) зафіксувати засувку штангою;

в) надіти на канат ЗПП пломбу-шайбу;

г) охопити штангу і засувку канатом ЗПП;

д) пропустити канат через отвір у корпусі ЗПП;

е) підтягнути корпус ЗПП до засувки.



  1   2   3



Схожі:

Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери iconДпі у Корабельному районі м. Миколаєва гу дфс у Миколаївській області, тел
Контейнери потребують значного ремонту. Контейнери знаходяться на складі відкритого зберігання за адресою м. Миколаїв, вул. Доктора...
Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери iconІнформація про предмет закупівлі: причепи та напівпричепи; контейнери (контейнери для збору твердих побутових відходів) 38 Код Державного класифікатора продукції та послуг дк 016-2010 29. 20. 2
Місцезнаходження: м. Луцьк, Волинської обл., вул. Богдана Хмельницького, 40а, поштовий індекс 43025
Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери iconІнформація про предмет закупівлі: причепи та напівпричепи; контейнери (контейнери для збору твердих побутових відходів) 38 Код Державного класифікатора продукції та послуг дк 016-2010 29. 20. 2
Місцезнаходження: м. Луцьк, Волинської обл., вул. Богдана Хмельницького, 40а, поштовий індекс 43025
Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери iconІнформація про предмет закупівлі. Найменування предмета закупівлі: причепи та напівпричепи; контейнери (контейнери для збору твердих побутових відходів). Код Державного класифікатора продукції та послуг дк 016-2010 29. 20. 2
Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради. Код за єдрпоу: 34572192
Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери iconЗакон україни про упаковку та відходи упаковки
Транспортна упаковка не включає контейнери для автомобільних, залізничних, водних та повітряних перевезень
Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери iconРішення нкрзі від 24. 01. 2013 №30 Доповнення до розділу 27 Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватися на території України у смугах радіочастот загального користування № з/п
Рі 24-1 Узагальнені умови застосування обладнання радіодоступу (радіоінтерфейс передачі даних ieee 802. 11a/b/g), діапазон 2,4 ггц...
Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери iconСпособи подання декларації
Податкова декларація подається до контролюючого органу в один із таких способів за вибором платника податку
Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери iconТехнологічна картка
Накладання відповідної резолюції і передача запиту спеціалісту відділу, відповідальному за ведення діловоства
Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери iconПеревезення осіб з обмеженими фізичними можливостями
Ці вагони обладнано гідравлічними підіймачами для інвалідних візків, розширеними дверними проходами, тамбурами і спеціальними туалетами....
Способи накладання запірно-пломбувальних пристроїв на вагони і контейнери iconПеревезення осіб з обмеженими фізичними можливостями
Ці вагони обладнано гідравлічними підіймачами для інвалідних візків, розширеними дверними проходами, тамбурами і спеціальними туалетами....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©govuadocs.com.ua 2000-2015
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи