Експертні пропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей icon

Експертні пропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей



НазваЕкспертні пропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей
Дата конвертації23.02.2016
Розмір50.1 Kb.
ТипДокументи
скачать >>>

Експертні пропозиції
за результатами проведення громадської експертизи
діяльності обласної державної адміністрації
щодо захисту прав дітей:



  • забезпечити належне фінансування та безумовне виконання щорічних заходів, спрямованих на виконання Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2016 року»;

  • запровадити у Херсонській області систему комплексного моніторингу виконання Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2016 року»;

  • створити дієві процедури захис­ту прав дитини, для чого розробити з урахуванням пропозицій громадськості, дітей та молоді обласну цілісну програму в сфері захисту прав дитини з чітко вимірюваними індикаторами у кожній сфері впровадження програми та щорічним моніторингом її впровадження;

  • збільшити фінансування та забезпечити достатнє асигнування всіх програм, що пов’язані з реалізацією, дотриманням та представленням інтересів та прав дитини;

  • спрямовувати кошти не лише на утримання закладів (в тому числі інтернатних, позашкільних тощо), а й на профілактичну роботу в різних напрямах дотримання прав дитини;

  • збільшити кількість спортивних, освітніх, культурних установ, закладів, гуртків і програм для організації дозвілля та відпочинку дітей з урахуванням гендерних потреб дітей в їх профілізації;

  • збільшити кількість «Клінік, дружніх до молоді» та «Лікарень, доброзичливих до дитини» для забезпечення їх доступності для дітей та молоді регіону;

  • продовжити профілактичну роботу у сфері формування здорового способу життя, з постійним моніторингом та оцінкою ступеню ефективності її впровадження, для чого розробити чітко вимірювані індикатори. Наприклад, дослідити (через опитування) які форми профілактичної роботи цікаві та впливові для дітей та підлітків, підготувати в кожній школі тренерську команду із учнів та проводити роботу за принципом «рівний-рівному» тощо;

  • розпочати проведення профілактичної роботи щодо статевого виховання, починаючи з 7 років;

  • створити центр медико-психологічної реабілітації дітей та підлітків з наркотичною залежністю;

  • дослідити причини самогубств серед дітей та молоді;

  • інтенсифікувати зусилля, спрямовані на попередження самогубств серед дітей та молоді, зокрема шляхом розширення доступних психологічних консультацій та роботи соціальних працівників у школах;

  • вивчити потребу відкриття, насамперед для підлітків і молоді, кризових стаціонарів у загальносоматичних лікарнях (для парасуїцидентів).

  • для надання психологічної та соціальної допомоги ВІЛ-інфікованим дітям, молоді, їх найближчому оточенню, сім’ям, яких торкнулася проблема ВІЛ-інфікції, та поліпшення якості їх життя створити соціальний заклад «Центр для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді»;

  • розробити комплексну політику захисту прав дітей-інвалідів та забезпечити їх рівноправний доступ до освітніх, соціальних та інших послуг всередині родинного середовища та у громаді, зокрема розширити мережу навчальних закладів для задоволення потреб дітей з особливими фізичними та розумовими потребами; продовжити та удосконалити практику забезпечення доступності навчально-виховних закладів для дітей з особливими фізичними потребами;

- забезпечити укомплектованість працівниками психологічних служб закладів освіти та інших служб та установ, що опікуються дотриманням та реалізацією прав дитини в області;

- запровадити в області телефон довіри для дітей;

  • трансформувати традиційну політику кризового втручання у  разі наруги над правами дитини та розвивати систему соціаль­ної допомоги, спрямованої на профілактику, запобігання можливим порушенням. Зокрема, проводити широке інформування дітей про установи та служби, що можуть надати їм допомогу;

  • розвивати дієву систему протидії жорстокому поводженню з  дітьми в сім’ї та поза нею: просувати політику нульової терпи­мості до випадків насильства над дитиною, постійно проводити широку інформаційну кампанію на подолання байдужого ставлення до цього явища з боку громади;

  • вивчити потреби конкретних районів області та відповідно до результатів, створити мережу реа­білітаційних центрів для постраждалих, зокрема центрів соціально-психологічної реабілітації дітей.

  • забезпечити неухильне виконання положень Закону України «Про попередження насильства в сім’ї», зокрема в частині запро­вадження корекційних програм для осіб, які вчиняють насильство в сім’ї, та створення кризових центрів для членів сімей, в яких вчинено насильство в сім’ї або є реальна загроза його вчинення;

  • роз’яснювати сутність та підтримувати розвиток ювенальної юстиції як комплексної системи соціально-правових заходів, спрямованих на забезпечення прав та дотримання інтересів дитини, яка перебуває у конфлікті або в контакті із законом;

  • продовжувати розвивати сімейні форми вихо­вання дітей, протидіяти випадкам порушення права дитини на виховання в сім’ї, зокрема проводити щорічно широку інформаційну кампанію по створенню прийомних сімей (ПС) та дитячих будинків сімейного типу (ДБСТ), поширювати через всі можливі ЗМІ позитивний досвід вже створених ПС та ДБСТ області;

  • продовжити роботу по попередженню відмов матерів від новонароджених дітей;

  • посилити взаємодію між структурними підрозділами, що надають соціальніпослуги дітям, чиї права порушені: відділами у справах сім’ї, молоді та спорту, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, відділами охорони здоров’я, відділами освіти, відділами праці та соціального захисту населення, службами у справах дітей та органами внутрішніх справ. Зокрема провести функціональний аналіз органів влади в сфері дотримання прав дитини, оцінку ефективності існуючого механізму координації на рівні області;

  • створити та запровадити систему збору даних про дітей-жертв сексуальної експлуатації, найгірших форм дитячої праці тощо;

  • проводити широкі інформаційні кампанії з метою ознайомлення населення (дітей, батьків, роботодавців, органів місцевого самоврядування) про найгірші форми дитячої праці та їх наслідки;

  • використовувати систему моніторингу дитячої праці з метою виявлення випадків залучення дітей до найгірших форм дитячої праці та надання допомоги потерпілим від найгірших форм дитячої праці, використовуючи індивідуальний підхід;

  • проводити незалежне дослідження використання дітей у найгірших формах дитячої праці;

  • провести поглиблене вивчення та перевірки причин та умов, що сприяють становленню підлітків на шлях порушення закону, зокрема готувати статистичні та інформаційні матеріали про причини та умови вчинення дітьми правопорушень;

  • вивчити та вирішити на місцях питання забезпечення збереження житла, яке на праві власності/користування належить дітям і на даний час перебуває у незадовільному стані;

  • забезпечити соціальним житлом дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, яким виповнюється 18 років, зокрема створити мережу соціальних гуртожитків;

  • активно та систематично залучати інститути громадянського суспільства у пропагування та впровадження прав дітей, сприяти роботі організацій громадянського суспільства, діяльність яких спрямована на захист та просування прав дітей, підтримку їхніх інтересів, захист від жорстокого поводження, забезпечення високої якості життя, соціального та культурного розвитку;

  • забезпечити фактичну, а не декларативну участь дітей у житті суспільства, зокрема через вивчення їх потреб, форм та заходів цікавих та важливих для самих дітей; забезпечити участь дітей у всіх справах, що їх стосуються;



Схожі:

Експертні пропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей iconЗвіт про проведення громадської експертизи Херсон 2011 зміст вступ
Громадська експертиза діяльності Херсонської обласної державної адміністрації у сфері забезпечення захисту прав дітей
Експертні пропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей iconРозпорядження голови обласної державної адміністрації 26. 01. 2011 №30 Про проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей
Кабінету Міністрів України від 05 листопада 2008 року №976, статтею 6, частиною другою статті 13, пунктами 1, 9 частини першої статті...
Експертні пропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей iconЕкспертні пропозиції (висновки), підготовлені за результатами проведення громадської експертизи діяльності Київської міської державної адміністрації у сфері управління земельними І майновими ресурсами комунальної форми власності та бюджетними коштами,
Дської експертизи, виявлено наступні проблемні питання і недоліки в діяльності Київської міської державної адміністрації у сфері...
Експертні пропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей iconРозпорядження голови райдержадміністрації «Про проведення громадської експертизи» За результатами проведення громадської експертизи, з метою вдосконалення норм і процедур закупівлі товарів (робіт,
Пропозиції експертної групи Громадської ради при голові райдержадміністрації за результатами громадської експертизи, здійсненої відповідно...
Експертні пропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей iconРозпорядження голови обласної державної адміністрації 1 0 2010 №566 Про результати громадської
«Про проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації» у період з 23 жовтня 2009 року по 31 січня 2010...
Експертні пропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей iconРозпорядження про проведення громадської експертизи
Чернівецького обласного відділення Всеукраїнської благодійної організації "Всеукраїнська мережа людей, які живуть з віл/снід", з...
Експертні пропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей iconРозпорядження " 19 " 09 2012 р. №610-р Про проведення громадської експертизи Керуючись частиною 1 статті 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»
«Про затвердження Порядку сприяння проведенню громадської експертизи діяльності органів виконавчої влади», враховуючи запит громадської...
Експертні пропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей iconПропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності дніпровської районної в місті києві державної адміністрації щодо виконання у 2008 році комплексних загальноміських заходів "твій дім,
Результатом зазначеного реформування має стати запровадження нової процедури формування І виконання ремонтних робіт та контролю за...
Експертні пропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей iconІнформація Департаменту суспільних комунікацій щодо результатів проведення громадської експертизи створення та діяльності Громадської ради при виконавчому органі
Департаменту суспільних комунікацій щодо результатів проведення громадської експертизи створення та діяльності Громадської ради при...
Експертні пропозиції за результатами проведення громадської експертизи діяльності обласної державної адміністрації щодо захисту прав дітей iconДодаток до листа молодіжної організації "Нова генерація" від 24. 02. 10 №15 експертні пропозиції
Херсонської обласної державної адміністрації щодо утвердження гендерної рівності в області
Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©govuadocs.com.ua 2000-2015
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи