Додаток до рішення районної ради від 22 лютого 2011 року №75- VІ програма енергоефективності icon

Додаток до рішення районної ради від 22 лютого 2011 року №75- VІ програма енергоефективності

Реклама:



Скачати 389.39 Kb.
НазваДодаток до рішення районної ради від 22 лютого 2011 року №75- VІ програма енергоефективності
Дата конвертації29.09.2012
Розмір389.39 Kb.
ТипДодаток
джерело





Додаток

до рішення районної ради

від 22 лютого 2011 року

№ 75- VІ



програма енергоефективності

Арцизького району на 2011-2014 роки


ЗМІСТ


Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма……………....2

Мета Програми………………………………………………………………..5

Шляхи і способи розв’язання проблем…………………………………… 5

Завдання і заходи програми та результативні показники………………… 6

Очікувані результати виконання програми та визначення її ефективності…7

Строки виконання Програми………………………………………………… 8

Механізми реалізації Програми……………………………………………… 8

Оцінка орієнтовного обсягу коштів, необхідних для забезпечення досягнення мети Програми та визначення джерел фінансування………………………11

Координація та контроль за ходом виконання Програми…………………12

Додатки……………………………………………………………………… 13


^ ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗ’ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА

Енергетична криза, яка і стала причиною багатьох негативних явищ у економіці України, особливо загострилась у останні роки. Відсутність альтернативних джерел енергопостачання, в першу чергу нафти та газу, призвела до виникнення залежності від їх традиційних постачальників. Збільшення ціни на імпортовані енергоносії обумовлює необхідність активізації роботи з енергозбереження.

Вирішення проблем підвищення енергоефективності господарського комплексу України - стратегічне завдання державної політики. Висока енергоємність галузей економіки приводить до зниження конкурентоспроможності вітчизняної продукції, збільшення її вартості, неефективної діяльності значної кількості господарюючих суб'єктів.

Стратегічною метою виконання завдань з енергозбереження є визначення напрямків скорочення обсягів енергоспоживання в усіх сферах господарювання, підвищення ефективності використання енергетичних ресурсів, забезпечення реалізації загальнодержавної стратегії скорочення споживання природного газу та зменшення енергетичної залежності держави від його імпорту.

Основною причиною, що призводить до збільшення енергоємності, є незадовільний стан впровадження енергоефективних технологій у всіх галузях господарського комплексу держави.

Зволікання з вирішенням проблем зниження енергоємності може призвести до негативних наслідків - банкрутства підприємств, які не зможуть конкурувати на відкритому ринку з товарами та продукцією, що виробляються за передовими енерго- та матеріалоощадними технологіями.

На жаль, моніторинг виконання заходів з енергозбереження в області свідчить, що цілий ряд підприємств та організацій формально підходять до зменшення обсягів споживання енергоресурсів, заміни енергоносіїв на місцеві види палива. Відсутність служб енергоменеджменту негативно впливає на ефективність енергозберігаючої політики. Небажання та неусвідомлення необхідності професійного підходу до скорочення споживання енергоресурсів призводить до великих витрат або неефективного використання дефіцитних енергоносіїв, що не відповідає державному курсу на побудову енергоефективної політики та зводить нанівець зусилля виконавчої влади щодо забезпечення реалізації поставлених державою завдань з економії енергоресурсів.

Аналіз виконання діючої Комплексної програми енергозбереження області на 1999-2010 роки, схваленої розпорядженням Одеської обласної державної адміністрації № 911/А-99 та районної програми енергозбереження для бюджетної сфери і населення Арцизького району на 2007-2010 роки, затвердженої рішенням Арцизької районної ради від 9 лютого 2007 року № 138-V підтвердив дієвість стратегії запровадження системи енергоощадності у господарському комплексі району.

З метою продовження дії вищезгаданої програми та для конкретизації окремих завдань Указу Президента України від 28 липня 2008 року
№ 679/2008 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 30 травня 2008 року «Про стан реалізації державної політики щодо забезпечення ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів», регіональної Програми енергоефективності Одеської області на 2010-2014 роки і постала необхідність розробки Програми енергоефективності Арцизького району на 2011-2014 роки (далі Програма).

Програма повинна визначити шляхи зниження енергоємності виробництва, більш широкого використання місцевих видів палива, застосування нетрадиційних та відновлювальних джерел енергії.

Значна увага приділена підвищенню енергоефективності та розвитку енергозбереження у енергоємних галузях: промисловості, житлово-комунальній сфері та бюджетних організаціях.

Для виконання завдань, визначених у Програмі, необхідна інтеграція зусиль органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, керівників і власників підприємств та організацій усіх форм власності, громадських організацій, трудових колективів та населення району.


^ Стан теплоенергетики Арцизького району

В районі, як і в цілому по Україні, більшість обладнання підприємств , установ, організацій технічно і морально зношено, відпрацювало свій ресурс і потребує модернізації. Всюди в районі у минулі роки відмовились від централізованого теплопостачання, через застарілість котельного обладнання тв великих втрат в теплових мережах, недостатність приладів обліку теплової енергії та інших контрольно-вимірювальних пристроїв, що не дозволило справедливо організувати облік та сплату підприємствами, організаціями , населенням коштів за житлово-комунальні послуги.

Специфікою діяльності підприємств, які надавали послуги з теплопостачання населенню та об'єктам соціальної сфери, було те, що послуги надавалися незалежно від стану платежів за них окремими споживачами, Відсутність ефективної цінової політики призвела до значного зростання заборгованості, що і привело до ліквадації централізованого опалення.

У звязку з виникненням надзвичайних ситуацій в минулі роки вимушено змінились схеми теплопостачання населених пунктів районі. Опалення здійснюється через індивідуальні опалювальні пункти. Це дало значне скорочення споживання енергоносіїв.


^

Баланс споживання паливно-енергетичних ресурсів Арцизького району





Рік

Природний газ, тис. м3

Скраплений газ, тонн

^ Вугілля, тонн

Дрова для опалення, щільн. м3

Мазут топковий (пічне пал.), тонн

2002 рік

-

5800

20800

1920

2000

2005 рік

-

5200

20000

1500

-

2006 рік

-

5250

19800

1500

-

2007 рік

-

5200

19550

1500

-

2008 рік

-

5270

19224

1497

-

2010 рік

-

5200

19000

1497

-


Ці схеми теплопостачання тимчасові, населення при можливості відмовляється від них і при можливості переходять на опалення квартир електропиладами. Під час зазначених перемін населенню перестали надаватись послуги з централізованого теплопостачання, гарячого водопостачання, газопостачання. Населення вимушено само організовуватися для отимання вищезазначених послуг. Розглядається зміни схеми теплопостачання в м. Арциз з умовами реконструкції схеми електропостачання житлових будинків з встановленням кухонних електроплит та встановленням мережі електроопалення.

Загальна кількість котелень становить 9 од. (15,1 МВт/год); кількість котлів – 22 одиниць, всі працюючих на вугіллі, на обєктах житла і соціальної сфери - 96 опалювальних пунктів (14,4 МВт/год).

У котельнях і опалювальних пунктах встановлені котли типів встановлено водонагрівальн котлів типів КВ-Т-80 М; КСТБ – 100; КСТБ -80 до 0,1 Гкал/год. Котельня Арцизької райлікарні потребує реконструкції з заміною 4-х котлів, на обєктах соціальної сфери і житла необхідно замінити 16 котлів на 8 обєктах.


^ Стан житлово - комунального господарства та соціальної сфери

Арцизького району


В районі налічується 434 обєктів житлового фонду і соціальної сфери, з них – 73 багатоєтажні будинки, 32 школи, 20 дітсадків, 27 амбулаторій, ФАПів, лікарень.

2 житлові будинки по вул. Калмикова, № 36 та № 37 виконані в панельному варіанті , з недостатнім теплоопіром стін, частково стіни утеплені в минулі роки за рахунок бюджетних коштів, коштів мешканців. Необхідно закінчити утеплення будинків. Потребують заміни вікон і дверей перший підїзд (гуртожиток) житлового будинку № 19 по вул. Калмикова м. Арциз.

В районі налічується 285 км водопровідних мереж 61 артсвердловиною, двома водозаборами. З них понад 40 км водопроводів в аварійному стані, через що втрати води в водопровідній мережі досягають 30 відсотків.

Обладнання на водозаборах застаріле, в м. Арциз потребує заміни на менш енергоємне.

Школи, дітсадки, ФАПи, амбулаторії, Арцизька ЦРЛ збудовані ще в радянські часи, а деякі з них розміщені в пристосованих приміщеннях довоєнного часу і не відповідають сучасним вимогам енергозбереження. За рахунок місцевих бюджетів, коштів населення, підприємців виконуються частинами енергозберігаючі заходи щодо заміни старих вікон і дверей на склопакети, утеплення будинків, заміна котлів та інше.

Необхідно привести позитивний приклад сільських громад , які за допомогою Спільного проекту Європейського союзу та Програми розвитку ООН «Місцевий розвиток ,орієнтований на громаду» замінили старі вікна на нові склопакети в школах в селах : Виноградівка, Холмське, Надеждівка, ремонт системи опалення в Долинівській школі. Виконано робіт на суму понад – 500 тис. грн.

В районі розвивається підприємницька діяльність щодо впровадження енергозберігаючих заходів , розвита мережа виготовлення і встановлення металопластикових вікон і дверей для населення, утеплення зовнішних стін фасадів будинків , встановлення багатоквартирних електролічильників та інше.


^ МЕТА ПРОГРАМИ


Метою Програми є забезпечення реалізації потенціалу енергозбереження Арцизького району шляхом створення організаційних, економічних, науково-технічних та інших умов, що забезпечують підвищення ефективності енергоспоживання, здешевлення житлово-комунальних послуг та виробництва енергоносів, вибору нових оптимальних схем енергоспоживання.


^ ШЛЯХИ І СПОСОБИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМ


Розв’язання існуючих проблем в рамках реалізації Програми здійснюватиметься вирішенням основних задач:

- створення комплексної системи дієвих заходів щодо впровадження енергоефективності в сферу споживання енергоресурсів;

  • залучення значних фінансових ресурсів для реалізації Програми;

  • розробка та використання фінансово-економічних механізмів реалізації енергозберігаючих програм та проектів;

  • реалізація технологічного потенціалу енергозбереження;

  • вдосконалення механізму розрахунків за спожиті паливно-енергетичні ресурси;

  • диверсифікація видів палива та енергії, що використовуються галузями економіки, з метою зняття надмірної залежності від одного енергоносія та залучення до паливно-енергетичного балансу місцевих енергоресурсів;

  • створення додаткових стимулів енергозбереження;

- покращення якості зовнішніх огороджувальних конструкцій будівель та споруд з підвищенням їх опору теплопередачі;

  • розвиток екологічно чистих енерго- та ресурсозберігаючих безвідходних технологій (включно з використанням відновлюваних джерел;

  • всебічна популяризація ефективного та ощадливого споживання паливно-енергетичних ресурсів;

  • інші завдання енергозбереження.

Важливою задачею Програми залишається забезпечення надійного і безперебійного енергопостачання народного господарства, для чого необхідно як можна більш активне здійснювати структурно-технологічну перебудову народного господарства, поступово переходити на використання нетрадиційних джерел енергії і видів палива, здійснювати енергоефективну політику.

Програма енергоефективності Арцизького району призначена як для безпосереднього використання при організації робіт з енергозбереження, так і для використання як базового документа для розробки відповідних програм, заходів з енергозбереження на рівні окремих підприємств, сіл та міст району.


^ ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ ПРОГРАМИ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ

Важливим завданням Програми є скорочення обсягів споживання енергоносіїв бюджетними установами та організаціями.

За період 2011-2014 років для впровадження енергоефективних заходів на об’єктах бюджетної сфери планується витратити 5,14636 млн. грн. Очікувана економія енергоресурсів 0,146 тис. т умовного палива

На об’єктах водопровідно-каналізаційного господарства передбачається комплексна модернізація систем водопостачання та водовідведення, заміна аварійних водопровідних та каналізаційних мереж, реконструкція насосних станцій і каналізаційних очисних споруд.

У 2011-2014 роках триватиме робота по запровадженню енергозберігаючих заходів у водопровідно-каналізаційному господарстві щодо встановлення на насосному обладнанні приладів частотного регулювання та іншого енергоефективного обладнання.

Одним зі шляхів зменшення обсягів споживання первинних енергоресурсів є впровадження нетрадиційних джерел енергії. Потенціал нетрадиційних та відновлювальних джерел енергії .

Програма реалізовуватиметься за наступними напрямками:

- альтернативні джерела енергії (вітроенергетика, сонячна енергетика, біоенергетика). На землях Павлівської сільської ради заплановано будівництво трьох електростанцій з використанням енергії сонця . На землях Прямобалківської , Павлівської, Теплицької сільрад, Арцизької міської ради ведуться вишукувальні роботи по розміщеню 2-х електростанцій загальною потужністю до 400 МВт та вартістю 500 млн євро.

- Використання місцевих видів палива (солома, відходи деревини, лузга соняшника та інше). Використання біомаси як палива в Україні становить 988 тис. т у.п. на рік - 0,5% від обсягу споживання первинних енергоресурсів. При цьому значна кількість біомаси, придатної для виробництва енергії, знищується або вивозиться на звалища.

Важливими аргументами використання соломи і лози в енергетичних цілях є те, що необхідно: забезпечити зменшення споживання імпортованих енергоносіїв, зменшити кількість шкідливих викидів, що утворюються в процесі використання традиційних енергоносіїв, зберегти власні запаси енергоресурсів. До того ж, солома є СО2 нейтральною і тому є екологічно безпечним джерелом енергії. В процесі росту рослини поглинається така ж кількість СО2, яка виділяється при спалюванні соломи. Солома – це місцеве паливо, яке є побічним продуктом виробництва зерна, винограду і тому є відносно дешевим видом палива.

Окрім зазначених напрямків, також слід звернути особливу увагу на:

  • модернізацію систем теплопостачання;

  • термореновацію будівель;

  • впровадження енергоефективного обладнання;

  • інші зберігаючі заходи (впровадження частотних перетворювачів, заміна електричних насосів та інші).

Детальна інформація щодо впровадження зазначених заходів наведена у додатках 2-6 .


^ ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ

Реалізація положень Програми дасть можливість скорочення обсягів споживання енергоносіїв. Це дасть можливість за рахунок економії коштів, які витрачаються на закупівлю енергоресурсів, здійснити оновлення основних фондів та впровадження нових прогресивних енергоефективних технологій.

Витрати, які спрямовуються на ефективне використання енергетичних ресурсів та на енергозбереження, є більш ефективними ніж витрати на купівлю паливно-енергетичних ресурсів та на ремонт обладнання.

Виконання Програми дасть можливість:

- забезпечити прозорість процесу утворення цін і тарифів на енергоносії, що унеможливить перекладання на споживачів понаднормативних втрат та витрат паливно-енергетичних ресурсів;

- впровадження приладів обліку спожитих ресурсів, що дозволить забезпечити оперативний контроль та облік фактичної кількості як відпущених, так і спожитих ресурсів, оплату споживачами лише за фактично спожиті обсяги енергоресурсів та води, і цим - знизити рівень соціальної напруги в суспільстві, обумовленої, зокрема, високим рівнем тарифів та наявністю значної заборгованості за житлово-комунальні послуги;

– скоротити використання природних ресурсів шляхом зменшення обсягу споживання паливно-енергетичних ресурсів;

– стимулювати ощадливе споживання населенням паливно-енергетичних ресурсів шляхом формування відповідного світогляду;

- зменшити рівень забруднення навколишнього природного середовища.

Загальна вартість енергозберігаючих проектів, які заплановано впровадити у 2011-2014 роках, складає 11 463,6 тис. грн.

У результаті виконання заходів Програми планується зекономити
0,146 тис. т умовного палива на загальну суму 205 тис. грн., зокрема:

Обсяг фінансування, необхідний для виконання Програми, визначатиметься щороку в межах коштів, передбачених в обласному та місцевих бюджетах, в межах залучених інвестицій і кошторисів суб’єктів господарювання.


^ СТРОКИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

Заходи Програми заплановано реалізувати протягом 2011-2014 років.

МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ

Програма енергоефективності району на 2011-2014 роки розроблена на підставі Програма енергоефективності області на 2010-2014 роки державної програми енергоефективності на 2010-2015 роки та пропозицій відділів охорони здоровя, культури, освіти райдержадміністрацій, міськсільвиконкомів підприємств і організацій, розташованих в Арцизькому районі. Після погодження та затвердження Програма має стати основоположним документом з управління енергозбереженням.

^ Організаційний механізм

Загальний контроль за ходом реалізації Програми здійснює райдержадміністрація та профільні комісії районної ради.

Поточна координація та контроль незалежно від джерел фінансування заходів здійснюється відділом регіонального розвитку, містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури райдержадміністрації.

Фінансування заходів Програми за рахунок районного бюджету затверджується рішенням районної ради про районний бюджет.

Для забезпечення державної політики енергоефективності на районному рівні, неухильного підвищення ефективності використання ПЕР в райдержадміністрації необхідно створити районну робочу групу з питань енергоефективності.

Основні завдання робочої групи:

- формування політики енергозбереження на місцевому рівні;

- взаємодія з державною інспекцією енергозбереження в Одеській області з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів;

- забезпечення розробки й реалізації програм енергозбереження на всіх рівнях управління енергозбереженням;

- вивчення передового досвіду з ефективного використання ПЕР в регіонах та містах України й СНД.

^ Фінансовий механізм

Фінансування Програми здійснюється в межах видатків, затверджених на відповідний рік в державному бюджеті по програмах, субвенціях з державного бюджету місцевим бюджетам області, коштів обласного бюджету, коштів місцевих бюджетів, інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

Конкретні обсяги фінансування за рахунок бюджетних коштів затверджуються щорічно відповідними бюджетами в межах наявного фінансового ресурсу.

Основними джерелами надходження коштів для функціонування економічних механізмів стимулювання програм, проектів та заходів з підвищення енергоефективності та енергозбереження є:

- кошти державного та місцевих бюджетів;

- власні кошти підприємств;

- кредитні кошти;

- залучені інвестиції.

Фінансування районних енергозберігаючих заходів планується здійснювати з усіх цих джерел.

^ Економічне стимулювання енергозбереження

Економічне стимулювання енергозбереження базується на дотриманні принципу сумісної дії заходів заохочення споживачів за економію та покарання за марнотратство у використанні ПЕР.

Для цього можна використовувати Положення про матеріальне стимулювання колективів і окремих працівників підприємств, організацій та установ за економію паливно-енергетичних ресурсів у суспільному виробництві, затверджене наказом Держкоменергозбереження від 21.06.2000 p. № 47/127.

Такі санкції застосовуватимуться на основі положень Закону України
№ 2550-ІІІ від 21.06.2001 р. “Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо встановлення відповідальності за порушення законодавства про енергозбереження”.

Активно буде проводитись інформаційно-роз’яснювальна робота із популяризації енергозбереження і енергоефективності, концентрації уваги органів місцевого самоврядування та виконавчої влади, ділових кіл і громадян регіону на проблемах ощадливого використання паливно-енергетичних ресурсів. Для забезпечення даного напрямку планується проведення наступних заходів

^ Заходи, які спрямовані на популяризацію енергозбереження та енергоефективності

Заходи

Строк

реалізації

Відповідальні виконавці

Проведення інформаційної кампанії «Енергоефективність та енергозбереження» (розміщення соціальної реклами, інформаційних та аналітичних матеріалів у друкованих засобах масової інформації)

Щоквартально

Райдержадміністрація, міськсільвиконкоми

Проведення інформаційно-роз'яснювальної кампанії щодо ефективного використання енергетичних ресурсів і питної води

Щоквартально

Арцизький РЕМ ВАТ «ЕК «Одесаобленерго»,

КП «Водоканал»

Організація проведення «Тижня енергоефективності»

Щороку

(6-11 жовтня)

Відділ регіонального розвитку,містобудування , архітектури ЖКГ та розвитку інфраструктури райдержадміністрації

Проведення семінарів з питань енергетичного аудиту та впровадження сучасних енергоефективних технологій

2011-2014 роки

Відділ регіонального розвитку,містобудування , архітектури ЖКГ та розвитку інфраструктури райдержадміністрації , Територіальне управління державної інспекції з енергозбереження по Одеській області

Проведення конкурсів, виставок, конференцій з питань енергозбереження та енергоефективності для учнівської молоді

Постійно


Відділ освіти райдержадміністрації

Проведення комплексної модернізації та реконструкції об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери будуть здійснюватися шляхом:

  • використання енергії відновлювальних нетрадиційних джерел енергії;

  • застосування комплексного підходу до модернізації котелень та опалювальних пунктів;

  • використання автоматичних систем управління водопостачанням;

  • модернізації енергетичного та технологічного обладнання насосних станцій;

  • обладнання житлових будинків та комунально-побутових споживачів побутовими лічильниками;

  • заміни застарілих котлів на сучасні з ККД не нижче 93%;

  • утеплення фасадів житлових та громадських будівель і потрійного засклення вікон;

  • обладнання вхідних дверей засобами автоматичного закриття та їх утеплення;

  • використання сучасних енергоефективних систем електричного освітлення.

  • впровадження енергозберігаючих компактних люмінесцентних ламп в приміщеннях бюджетних установ з високою світловою віддачею (до 105 чм/Вт) та електронних пускорегулюючих апаратів замість електромагнітних;

  • автоматизації контролю і керування освітленням в залежності від інтенсивності природного світла, в тому числі за допомогою датчиків руху;


^ ОЦІНКА ОРІЄНТОВНОГО ОБСЯГУ КОШТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСЯГНЕННЯ МЕТИ ПРОГРАМИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ

У процесі виконання заходів Програми пропонується застосовувати системний підхід до її фінансування, враховуючи при цьому пріоритетність впровадження енергозберігаючих заходів.

Джерелами фінансування заходів Програми є кошти:

    • державного бюджету – 1 899 тис. грн;

    • обласного бюджету – 2 320 тис. грн.

    • місцевих бюджетів – 1 244,6 тис. грн.;

    • Підприємств, населення – 6 000 тис. грн., відповідно до програм їх розвитку, затверджених органами місцевого самоврядування в порядку, встановленому законом;

Визначення джерел і напрямів фінансового забезпечення виконання завдань, передбачених у заходах до Програми, буде уточнюватись при щорічному опрацюванні Програми соціально-економічного розвитку району, окремих галузей, а також при виділенні коштів із державного бюджету.

При потребі, внесення змін до обсягів та переліку заходів Програми буде проводитись упродовж І кварталу відповідного року.

У цілому для реалізації заходів Програми за всіма напрямами їх освоєння на період 2011-2014 років необхідно 11 463,6 тис. грн. у цінах 2010 року (Додаток 1).


^ КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

Моніторинг виконання Програми проводиться відділом регіонального розвитку, містобудування , архітектури ЖКГ та розвитку інфраструктури райдержадміністрації На районному рівні контроль за ходом виконання програми здійснюється райдержадміністрацією та профільною комісією районної ради.


Додаток 1

до Програми

^ Ресурсне забезпечення Програми

тис. грн.

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми

2011

2012

2013

2014

Всього

витрат

Обсяг ресурсів всього,

у тому числі:

2 073,9

3 039,9

2 974,9

3 374,9

11463,6

Державний бюджет

799

350

550

200

1 899


обласний бюджет

1 000

1 320

-

-

2 320

місцеві бюджети (сіл, селищ, міста, району)

274,9

369,9

424,9

174,9

1 244,6

власні кошти підприємств, населення

-

1 000

2 000


3 000


6 000


^ По напрямках :
















за рахунок використання енергоефективних освітлювальних приладів

4,9

4,9

4,9

4,9

19,6

термоізоляції зовнішніх стін, заміни вікон та дверей

150

395

650

250

1445

Тепло, - водопостачання

1 779

919

320

120

2 478

впровадження пілотних установок для виробництва брикетованого палива з соломи та виноградної лози

1 000

1 320

-

-

2 320

Будівництво сонячних і вітрових електростанцій

-

1 000

2 000

3 000

6 000


Додаток 2

до Програми

Пропозиції щодо скорочення споживання електричної енергії бюджетними установами Арцизького району за рахунок використання енергоефективних освітлювальних приладів у 2011-2014роки





^ Місце впровадження

заходу

Кількість ламп розжарювання,

що підлягає заміні

Вартість

енергое-

фективної

лампи

Всього коштів, тис. грн

всього

2011

2012

2013

2014

1

Обєкти Арцизького районного відділу культури

200

35

5,6

1,4

1,4

1,4

1,4

2

Обєкти Арцизького районного відділу освіти

200


35

5,6

1,4

1,4

1,4

1,4

3

Обєкти охорони здоровя

200


35

5,6

1,4

1,4

1,4

1,4

4

Інші обєкти

100

35

2,8

0,7

0,7

0,7

0,7





^ Арцизький район

всього

700

35

19,6

4,9

4,9

4,9

4,9

Додаток 3

Напрями діяльності та заходи передбачені обласною Програмою енергоефективності по Арцизькому району



п/п

Найменування заходів
^

Місце впровадження


Термін впровадження,

роки

Вартість розробки і впровадження ЕЗЗТ та джерела фінансування

^ Економія паливно-енергетичних ресурсів

Всього зеконом-лено, тис. т у.п.

Вартість зеконом-лених ПЕР, тис. грн.

в тому числі

тис. грн.

Код джерела фінанс







^ Природ-ний газ, млн. куб. м

Нафта, нафто-продукти, тис. т

Вугі

лля, тис. т

Електро-енергія, млн. кВт. Год.

^ Тепло-енергія, тис. Гкал

Інші види палива, тис.

т у.п.




1

2


3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14




40

Облаштування централізованого опалення в ДДЗ

с. Ново Іванівка Арцизького району

2011

150,0


2


0,012

20,0

-

-

-

0,03

-

-

41

Реконструкція топкової Задунаївської ЗОШ ІІ-ІІІ ст

с. Задунаївка Арцизького району

2012

90,0

2

0,012

20,0

-

-

-

0,03

-

-

42

Реконструкція обладнання котельні із заміною котлів

м. Арциз

2011

140,0

2


0,02

45,0

-

-

-

0,06

-

-

2012

140,0

121

Капітальний ремонт будинку

вул. Калмикова, 19, м. Арциз-2

2011

55,0

2

0,016

15,0

-

-

0,02

-

-

-

2012

55,0

2

0,016

15,0

-

-

0,02

-

-

-

122

Капітальний ремонт будинку

Утеплення будинку по вул. Калмикова, 36,

м. Арциз

2012

100,0

2

0,02

20,0

-

-

0,025

-

-

-

2013

100,0

2

0,02

20,0

-

-

0,025

-

-

-

175

Модернізація водозабору з впровадженням частотного регулювання

м. Арциз

2010

150,0

1

0,03

50,0

-

-

-

0,07

-

-




Усього







980




0,146

205







0,09

0,18








* 1-кошти державного бюджету; 2-кошти обласного бюджету; 3-кошти підприємств; 4-інші; 2*– місцеві бюджети (сіл, селищ, міст)


Додаток 5

до Програми


^ Плани щодо виконання заходів з термоізоляції зовнішніх стін, заміни

вікон та дверей на обєктах Арцизького району у 2011-2014 роках.





^ Назва заходу

Місце впровадження

заходу

Всього коштів, тис. грн

всього

2011

2012

2013

2014

1

Заміна вікон та дверей насклопакети :

Районний відділ культури


Районний відділ освіти


Охорона здоровя



1.Бібліотека в

м. Арциз

2. Районний будинок культури



45


55




45



55




Школи в м. Арциз №1; №4 №5

Школи в селах : Холмське, Виноградівка, Долинівка, Мирнопілля, Острівне, Камянське

700


100

200

200

200


Центальна райлікарня

245







245




2

Утеплення стін будинків

Будинки по вул. Калмикова, 36;

Калмикова, 19 ; ДДЗ № 4 в м. Арциз; ДДЗ № 5 в м. Арциз;

400

50

150


150

50




^ Арцизький район

Всього

В тому числі з держ. Бюджету




1 445

495

150


395

150

650

345

250




Додаток 6

до Програми

^ Плани щодо виконання заходів з теплопостачання на обєктах

Арцизького району у 2011-2014 роках.




^ Назва заходу

Місце впровадження

заходу




Всього коштів, тис. грн

всього

2011

2012

2013

2014

1

Заміна котлів:

В житлових будинках

М. Арциз



8 котлів

280

70

70

70

70

Арцизькій ЦРЛ

Арцизькій ЦРЛ

4 котли

200

-

100

100

-

Відділ освіти – 10 котлів

В школах : Вознесенка ;

Делень; Главань, Новоіванівка, Задунаївка, Пряма Балка ,ДДУ Плоцьк

400

50

50

150

150

2

Гідрохімічна очистка системи опалення

Арцизька ЦРЛ




100




100







3

Реконструкція мережі водопостачання м. Арциз

м. Арциз




799

799













^ Арцизький район

всього







1779

919

320

320

120

75

Додаток 4

до Програми


^ Пропозиції щодо впровадження пілотних установок для виробництва брикетованого палива з соломи та виноградної лози


об’єкту

Адреса об’єкта

Назва об’єкта, на якому впроваджується пілотна установка

^ Вид палива

Тип

пілотної установки

Капітальні вкладення, тис. грн.

Строк

впровадження:

початок, закінчення

Очікувана економія палива

Очікувана окупність, роки

1

м. Арциз


Комунальне підприємство

Брикети з соломи та виноградної лози

Комплексна лінія потужністю 1000 кг/год для виробництва брикетів із соломи та виноградної лози як екологічно-чистого палива для опалення житлових та соціально-побутових будівель

2320,0

2010-2012

Заміщується: вугілля 

1500 т

3



Примітка : Можливе розміщення установок для виробництва брикетованого палива з соломи та виноградної лози

в с.Вишняки ТОВ «Сервіс Грейн»






Додати документ в свій блог або на сайт


Реклама:

Схожі:

Додаток до рішення районної ради від 22 лютого 2011 року №75- VІ програма енергоефективності iconЗвіт про хід виконання Програми енергоефективності Марківського району на 2011-2015 роки за 2011 рік
Рішенням четвертої сесії шостого скликання Марківської районної ради від 23 лютого 2011 року за №4/6 було затверджено Програму енергоефективності...

Додаток до рішення районної ради від 22 лютого 2011 року №75- VІ програма енергоефективності iconДодаток до рішення Чернігівської районної ради від 17 лютого 2011 року «Про затвердження Програми фінансового забезпечення нагородження відзнаками районної державної адміністрації та районної ради на 2011рік»
Програма фінансового забезпечення нагородження відзнаками районної державної адміністрації та районної ради на 2011 рік (далі Програма)...

Додаток до рішення районної ради від 22 лютого 2011 року №75- VІ програма енергоефективності iconДодаток до рішення районної ради від лютого 2011 року № Програма
Стан розвитку економіки, використання природного, виробничого та трудового потенціалу у 2010 році 4

Додаток до рішення районної ради від 22 лютого 2011 року №75- VІ програма енергоефективності iconРішення районної ради від 16 грудня 2011 року №234 VІ додаток 4 до рішення районної ради від 25 лютого 2011 року №116-vі кошторис відзначення подій та святкових днів на 2011 рік № п/п

Додаток до рішення районної ради від 22 лютого 2011 року №75- VІ програма енергоефективності iconРішення районної ради від грудня 2011 року № VІ додаток 4 до рішення районної ради від 25 лютого 2011 року №116-vі кошторис відзначення подій та святкових днів на 2011 рік № п/п

Додаток до рішення районної ради від 22 лютого 2011 року №75- VІ програма енергоефективності iconДодаток до рішення районної ради від.. 2012 р. № Змін и до Цільової програми підвищення енергоефективності Баштанського району на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням районної ради від 25 листопада 2011 року №4, у додатку 2
Цільової програми підвищення енергоефективності Баштанського району на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням районної ради від 25...

Додаток до рішення районної ради від 22 лютого 2011 року №75- VІ програма енергоефективності iconДодаток до рішення районної ради від 23. 02. 2012 р. №12 змін и до Цільової програми підвищення енергоефективності Баштанського району на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням районної ради від 25 листопада 2011 року №4, у додатку 2
Цільової програми підвищення енергоефективності Баштанського району на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням районної ради від 25...

Додаток до рішення районної ради від 22 лютого 2011 року №75- VІ програма енергоефективності iconДодаток до рішення районної ради шостого скликання від 25. 11. 2011 року районна програма
Паспорт районної цільової програми «Дитячі меблі Тростянеччини» на період до 2015 р. (далі – Програма)

Додаток до рішення районної ради від 22 лютого 2011 року №75- VІ програма енергоефективності iconДодаток до рішення Переяслав-Хмельницької міської ради від 12. 05. 2011 №16-10-vi міська програма
Підвищення енергоефективності та енергозбереження у соціально-культурній сфері м. Переяслава-Хмельницького Київської області на 2011-2014...

Додаток до рішення районної ради від 22 лютого 2011 року №75- VІ програма енергоефективності iconДодаток до рішення Переяслав-Хмельницької міської ради від 12. 05. 2011 №130п-10-vi міська програма
Підвищення енергоефективності та енергозбереження у соціально-культурній сфері м. Переяслава-Хмельницького Київської області на 2011-2014...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©govuadocs.com.ua 2000-2013
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи