Розпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1 icon

Розпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1



НазваРозпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1
Дата конвертації04.06.2016
Розмір258.77 Kb.
ТипРозпорядження
скачать >>>

СХВАЛЕНО

Розпорядження голови

районної державної адміністрації

29.11.2012 року № 734

РАЙОННА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА

з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки

1. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ

1.

Ініціатор розроблення програми

Відділ розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації


2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 березня 2012 р. № 140-р „Про затвердження плану заходів щодо реалізації Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до

2015 року ”, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 24 вересня 2012 року № 770-од «Про проект районної цільової програми з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки»


3.

Розробник програми

Відділ розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації


4.

Співрозробники програми

Філія «Борщів райавтодор», відділення Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України

5.

Відповідальний виконавець

Відділ розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації


6.

Учасники програми

Філія «Борщів райавтодор», відділення Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України

7.

Термін реалізації програми

2013-2015 роки

8.

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми


Державний, обласний, районний, міст, сіл, селищ

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, (тис.грн)

у тому числі:

31045,5

1)

державного бюджету

30475,0

2)

обласного бюджету

31,5

3)

місцевого бюджету міст, сіл, селищ

449,0

4)

кошти інших джерел

90,0

2. Визначення проблеми на розв’язання якої спрямована програма

Людина, її життя, здоров’я і безпека відповідно до Конституції України визнані найвищою соціальною цінністю в нашій державі.

Управління безпекою руху на автомобільному транспорті повинно забезпечувати виявлення та оцінку негативних факторів, що впливають на рівень безпеки, підготовку, прийняття та реалізацію управлінських рішень, спрямованих на забезпечення безпеки, збереження життя та здоров'я людей, навколишнього природного середовища та включати виконання таких основних завдань, як забезпечення безпеки транспортних засобів, устаткування, споруд, об'єктів, автомобільних доріг, безпеки перевезень.

Проблема, на розв’язання якої спрямована Програма, полягає у забезпеченні необхідної сукупності факторів, що утворюють безпечну дорожню обстановку, в якій не виникає небезпечних ситуацій, що в свою чергу не переходять в дорожньо – транспортні пригоди.

Розширення обсягів та сфери застосування транспортних засобів, що є наслідком розвитку автомобілебудування, підвищує ймовірність збільшення людських та матеріальних втрат.

У 2011 році на автошляхах району зареєстровано 30 дорожньо-транспортну пригоду (далі – ДТП), з яких 12 ДТП з потерпілими, в яких 4 осіб загинуло та 9 травмовано, що порівняно з аналогічним періодом 2010 року на 3,4 % пригод менше, з них ДТП з потерпілими – збільшилися на 20 %, кількість загиблих зменшилась на 33,3 %, травмованих –зменшилась на 18,2 %.

Найбільш поширеними видами пригод в районі залишається зіткнення, наїзд на перешкоду, наїзд на пішохода та наїзд на транспортний засіб. Основною причиною скоєння ДТП є порушення правил маневрування (35%), перевищення безпечної швидкості руху (19,7%), недодержання дистанції (19,4%) та порушення правил проїзду перехресть (10,4%).

З початку 2012 року по районі скоєно 25 дорожньо-транспортних пригод, з яких 10 з потерпілими людьми, де 7 осіб загинуло та 36– травмовано.

У порівнянні з минулим роком зменшення загальної аварійності становить 16%, ДТП з потерпілими – 0%, кількості загиблих – 75% та травмованих – 500%.

Враховуючи постійний прогресуючий процес зростання автомобільного парку через кілька років значно зросте кількість транспортних засобів, ризики аварійності та збитки від них. При невжитті кардинальних заходів з підвищення безпеки на дорогах будуть стримуватися інвестиції в економіку району через небезпеку пересування та транспортування.

У цілому недостатній рівень безпеки дорожнього руху зумовлений рядом чинників, з яких найбільш значущими є:

- недосконалість правового регулювання у сфері профілактики порушення правил дорожнього руху;

- низький рівень дорожньої дисципліни учасників дорожнього руху;

- недостатній рівень водійської майстерності;

- недостатній рівень забезпеченості транспортного процесу відповідними за своїми параметрами дорогами;

- фактична відсутність системи організаційно - планувальних та інженерних заходів, спрямованих на вдосконалення організації руху транспорту та пішоходів у містах;

- недостатній рівень надання медичної допомоги потерпілим у ДТП.

Заходи мають вирішальне значення для підвищення рівня безпеки руху і не можуть бути вирішені без залучення коштів державного, обласного та місцевих бюджетів, виникає потреба фінансування їх в рамках районної цільової програми з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки.

3. Визначення мети програми

Метою програми є підвищення рівня безпеки дорожнього руху шляхом покращення ефективності управління безпекою дорожнього руху, створення безпечних та комфортних умов руху на вулично-дорожній мережі району, здійснення комплексу заходів з удосконалення структури управління безпекою дорожнього руху на регіональному рівні, координації діяльності учасників програми.

Основним завданням є забезпечення безпечного перевезення пасажирів та вантажів, зниження негативного впливу автомобільного транспорту на довкілля, формування суспільно значущих стереотипів транспортної культури й підвищення правосвідомості, оскільки недостатній рівень впливу держави й суспільства на учасників дорожнього руху зумовлює байдуже ставлення до можливих наслідків ДТП, відсутність розуміння учасниками дорожнього руху причин виникнення ДТП, недостатнє залучення населення до діяльності стосовно попередження ДТП.

Підвищення рівня безпеки дорожнього руху передбачено основними заходами Стратегії розвитку Борщівського району на період до 2015 року.

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки та етапи виконання програми

Реалізація програми здійснюватиметься шляхом посилення контролю за дотриманням правил дорожнього руху учасниками дорожнього руху, зокрема суб’єктами господарювання, які надають послуги з перевезення пасажирів і вантажів на автомобільних дорогах району, популяризації і вивчення Правил дорожнього руху та законодавства про автомобільний транспорт у навчальних закладах, підприємствах та установах, покращення експлуатаційного стану та розвитку автомобільних доріг, облаштування та утримання залізничних переїздів, удосконалення організації дорожнього руху, підвищення безпеки дорожнього руху та впровадження комплексу технічних засобів для контролю за дорожнім рухом, проведення реконструкції та ремонту вулично-дорожньої мережі, підвищення ефективності роботи підрозділів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту та надання медичної допомоги постраждалим у ДТП та при виникненні надзвичайних ситуацій.

В умовах збереження наявних тенденцій розвитку ситуації на території району протягом трьох років буде проведено удосконалення системи управління безпекою дорожнього руху у поєднанні з модернізацією та розширенням транспортних мереж; створено перспективну та ефективну систему управління у сфері дорожнього руху; ліквідовано аварійно-небезпечні ділянки на дорогах державного значення та комунальної власності; проведено капітальний та поточний ремонти доріг, мостів та інших інженерних споруд на дорогах державного значення та комунальної власності; покращено експлуатаційний стан доріг в сільській місцевості та доріг комунальної власності; проведено капітальний та поточний ремонти залізничних переїздів.

Впровадження заходів до 2016 року дасть змогу зменшити кількість фатальних (смертельних) випадків у ДТП до 30 відсотків.

Загалом у результаті реалізації Програми очікується значно підвищити рівень безпеки дорожнього руху, зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод та знизити рівень тяжкості їх наслідків, мінімізувати людські втрати та фінансові збитки внаслідок дорожньо-транспортних пригод, підвищити ефективність державної політики у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, поліпшити стан вулично-дорожньої мережі, підвищити рівень дотримання правил дорожнього руху його учасниками.

Термін виконання районної цільової Програми розраховано на період 2013-2015 років.

Ресурсне забезпечення обласної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки

тис. гривень

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми

Етапи виконання програми



Усього витрат на виконання програми


2013 рік

2014 рік

2015 рік

Обсяг ресурсів, всього,

у тому числі:

9866,5

10359,5

10819,5

31045,5

державний бюджет

9625,0

10195,0

10655,0

30475,0


обласний бюджет

10,5

10,5

10,5

31,5

Районний бюджет, бюджети міст, сіл, селищ

141,0

154,0

154,0

449,0

кошти інших джерел

90

-

-

90

5. Перелік завдань, заходів програми та результативні показники

Основним завданням Програми є забезпечення безпеки дорожнього руху, запобігання дорожньо-транспортним пригодам, зміна тенденції надвисокої небезпеки дорожнього руху, постійний контроль за дотриманням вимог чинного законодавства в частині забезпечення безпеки дорожнього руху.

За умов реалізації заходів Програми прогнозується зупинення зростання показників аварійності з подальшим їх зниженням, при цьому найбільш помітні зміни у динаміці показників аварійності повинні бути у 2015 році, що зумовлено ефектом "накопичення" впливу реалізованих за два попередні роки заходів.

Реалізація заходів цільової Програми дозволить:

- провести капітальний ремонт1 залізничного переїзду;

- щороку проводити установку або заміну на автомобільних дорогах району, вулицях і перехрестях міст – 150 дорожніх знаків, 200 сигнальних стовпчиків;

- підвищити пропускну спроможність вулиць;

- стимулювати учасників дорожнього руху до посилення дисципліни;

  • впровадити у широке використання сучасні технології та технічні засоби організації дорожнього руху та нагляду за його виконанням;

  • покращити дорожню інфраструктуру;

  • прищепити учням та студентам початкове уявлення про норми поведінки на дорогах.

Загалом у результаті реалізації Програми очікується значно підвищити рівень безпеки дорожнього руху, зменшити кількість дорожньо – транспортних пригод та знизити рівень тяжкості їх наслідків, мінімізувати людські втрати та фінансові збитки внаслідок дорожньо – транспортних пригод, підвищити ефективність державної політики у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, поліпшити стан вулично – дорожньої мережі, підвищити рівень дотримання правил дорожнього руху його учасниками.

Реалізація Програми забезпечить підвищення рівня безпечних умов дорожнього руху на об’їзних дорогах, вулицях міст, сіл та зменшення на них кількості дорожньо – транспортних пригод, зниження аварійності на вулично – дорожній мережі у 2015 році на 30%.
6. Напрямки діяльності та заходи районної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки

№ з/п

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)

Перелік заходів програми

Строк виконання заходу

Виконавці

Джерела фінансування

Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. гривень по роках

Очікуваний результат

всього

2013

2014

2015




1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1.

Посилення контролю за дотриманням правил дорожнього руху учасниками дорожнього руху, зокрема суб’єктами господарювання, які надають послуги з перевезення пасажирів і вантажів на автомобільних дорогах району

1. Систематичний аналіз дорожньо-транспортного травматизму

2013-2015

відділення Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України райдержадміністрація, органи місцевого самоврядування

-

-

-

-

-

Постійний контроль за дотриманням вимог чинного законодавства в частині забезпечення безпеки дорожнього руху.




2. Забезпечення технікою відділ Державтоінспекції:


2013-2015

відділення Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України

Державний бюджет,

Районний бюджети міст, сіл, селищ,


200,0

12,0


-

4,0


-

4,0


200,0

4,0


Забезпечення легковим автомобілем

та комп’ютерною технікою


2.

Популяризація і вивчення Правил дорожнього руху та законодавства про автомобільний транспорт у навчальних закладах, підприємствах та установах

1. Проведення занять з Правил дорожнього руху та вивчення законодавства про автомобільний транспорт у навчальних закладах, організаціях, підприємствах, установах незалежно від форм власності

2013-2015

відділення Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України, відділ освіти райдержадміністрації

_

_

_

_

_

Виховання у майбутніх водіїв навичок безпечного керування колісними транспортними засобами для відповідного реагування при виникненні аварійних ситуацій

2. Сприяння створенню мережі спеціалізованих навчальних центрів для формування навичок безпечного керування автотранспортом в екстремальних умовах

2013-2015

відділення Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України , відділ освіти райдержадміністрації

_

_

_

_

_




3. Організація та проведення районних конкурсів серед загонів юних інспекторів руху (далі - ЮІР), конкурсів серед команд клубу веселих та кмітливих юних інспекторів руху (КВК-ЮІР). Забезпечення підготовки й участі команди - переможниці обласному конкурсі . Організація та проведення конкурсу на кращий дитячий малюнок та кращий дитячий твір з тематики „Безпека дорожнього руху - запорука життя ”


2013-2015

відділення Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України , відділ освіти райдержадміністрації

районний бюджет

6,0

2,0

2,0

2,0

Щорічне проведення 1-го районного конкурсу та забезпечення участі 1-ї команди переможниці у обласному конкурсі. Щорічне проведення конкурсу на кращий дитячий малюнок.

4. Попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму.


2013-2015

відділення Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України відділ освіти райдержадміністрації спільно з керівниками навчальних закладів, підприємств і організацій


Обласний

бюджет, районний

бюджети міст,

селищ

30,0

15,0

10,0

5,0

10,0

5,0

10,0

5,0

Облаштування дитячого автомістечка в м. Борщів, смт. Скала-Подільська, смт. Мельнице-Подільська

5. Забезпечення проведення рейду “Увага! Діти на дорозі”, днів безпеки дорожнього руху з питань профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму

2013-2015

відділення Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України, відділ освіти райдержадміністрації спільно з керівниками навчальних закладів

_

_

_

_

_

Профілактика дорожньо-транспортних пригод

6. Постійне висвітлення у засобах масової інформації актуальних питань щодо забезпечення безпеки дорожнього руху, матеріалів стосовно діяльності ДАІ.

2013-2015

відділення Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України, сектор з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, релігій та преси апарату райдержадміністрації

_

_

_

_

_

Інформаційне та виховне забезпечення безпеки дорожнього руху, формування громадської думки та підвищення довіри громадськості до працівників Державтоінспекції

7. Організація оперативних фотовідео-репортажів з місць скоєння ДТП, що мали тяжкі наслідки, та їх висвітлення у засобах масової інформації

2013-2015

відділення Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України, сектор з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю, релігій та преси апарату райдержадміністрації

Обласний , районний бюджет

1,5

0,5

0,5

0,5

Щороку фото – відео репортажі

3.

Покращення експлуатаційного стану та розвиток автомобільних доріг державного і місцевого значення, комунальних доріг в районні

1. Здійснення контролю за стихійним будівництвом придорожнього сервісу. При плануванні та затвердженні проектів в обов’язковому порядку враховувати наявність стоянок для транспортних засобів

2013-2015

Філія «Борщів райавтодор», відділ регіонального розвитку, містобудування та архітектури райдержадміністрація, відділ розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації, відділення Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України, органи місцевого самоврядування.

_

_

_

_

_

Сприяння підвищенню безпеки дорожнього руху. Недопущення перешкод у русі транспортних засобів та пішоходів. Ліквідація неорганізованих стоянок на тротуарах, газонах та інших місцях

2. Облаштування зупинок громадського транспорту заїзними «кишенями» та посадковими майданчиками відповідно до діючих норм

2013-2015

Філія «Борщів райавтодор», органи місцевого самоврядування

Державний бюджет, районний бюджет,

бюджети міст, сіл, селищ


500,0
15,0



150,0
5,0



150,0
5,0



200,0
5,0



Підвищення рівня безпечних умов дорожнього руху на об’їзних дорогах вулицях міст, сіл та зменшення на них кількості дорожньо-транспортних пригод.

Зниження аварійності на вулично-дорожній мережі на 10% щороку



3.Будівництво обходів населених пунктів та транспортних розв’язок

2013-2015

Філія «Борщів райавтодор», відділ регіонального розвитку, містобудування та архітектури райдержадміністрація, органи місцевого самоврядування

Державний бюджет, бюджети міст, сіл, селищ

19000,0

25,0

6000,0

10,0

6500,0

15,0

6500,0

-

4. Проведення капітального ремонту вулично-дорожньої мережі

2013-2015

Філія «Борщів райавтодор»

Державний бюджет, бюджети міст, сіл, селищ,

бюджет


8450,0
225,0


2700,0
70,0


2750,0
70,0


3000,0
85,0


5. Заміна тросового огородження на металеве бар’єрного типу

2013-2015

Філія «Борщів райавтодор»

Державний бюджет,

бюджети міст, сіл, селищ

170,0

12,0

50,0

-

50,0

5,0

70,0

7,0

Заміна тросового огородження по 0,15 км в рік

6. Нанесення (поновлен-ня) ліній дорожньої розмітки


2013-2015

Філія «Борщів райавтодор»

Державний бюджет,

бюджети міст, сіл, селищ,


1100,0

23,0


400,0

8,0


400,0

8,0,


300,0

7,0


По 150 км на рік

7. Встановлення (заміна) дорожніх знаків і сигнальних стовпчиків

2013-2015

Філія «Борщів райавтодор»

Державний бюджет,

бюджети міст, сіл, селищ,


480,0

18,0


150,0

5,0


150,0

5,0


180,0

8,0


Щороку встановлення:

150

дорожніх знаків,

200

сигнальних стовпчиків

4.

Облаштування та утримання залізничних переїздів з урахуванням результатів аналізу причин дорожньо-транспортних пригод з тяжкими наслідками

1. Асфальтування переїзду 37 км перегону Борщів-Іване-Пусте

2013

Чортківська дистанція колії Львівської залізниці

Кошти ДТГО "Львівська залізниця"

90,0

90,0







Створення безпечних умов проїзду через залізничний переїзд


2. Приведення підходів до залізничних переїздів у відповідність до інструкції

2013-2015

Філія «Борщів райавтодор»

Державний бюджет

80,0

20,0

30,0

30,0







3. Облаштування залізничних переїздів з автобусним рухом камерами відеоспостереження за учасниками дорожнього руху

2013-2015

Чортківська дистанція колії Львівської залізниці

Державний бюджет

75,0

25,0

25,0

25,0

Встановлення щороку по 2 системи відеоспостереження

5.

Удосконалення організації дорожнього руху, підвищення безпеки дорожнього руху та впровадження комплексу технічних засобів для контролю за дорожнім рухом, проведення реконструкції та ремонту вулично-дорожньої мережі

1. Формування маршрутної мережі з врахуванням пропускної спроможності вулиць

2013-2015

Виконком міської ради

Державний бюджет,

бюджет міста

30,0
9,0

10,0
3,0

10,0
3,0

10,0
3,0

Підвищення пропускної спроможності вулиць м. Борщів

2. Сприяння скороченню кількості рухомого складу, що надає послуги з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, шляхом поетапного виведення автобусів малої місткості із заміною їх на автобуси середньої і великої місткості

2013-2015

відділ розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації ,обласний комітет з організації та проведення конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування

-

-

-

-

-

3. Забезпечення освітлення вулиць та доріг

2013-2015

Районні державні адміністрації, органи місцевого самоврядування


Державний бюджет,

бюджети міст, сіл, селищ,


250,0
75,0


80,0
25,0


80,0
25,0


90,0
25,0


Щороку по 5 населених пунктів області

4. Реконструкція та встановлення нових засобів регулювання дорожнім рухом, світлофорних об’єктів, металевих огороджень, засобів примусового зниження швидкості

2013-2015

відділення Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України, органи місцевого самоврядування.

Державний бюджет,

бюджети міст, сіл, селищ,


140,0
14,0



40,0
4,0



50,0
5,0



50,0
5,0



Щороку по 1 засобів примусового зниження швидкості.

Всього:

31045,5

9866,5

10359,5

10819,5






7. Координація та контроль за ходом виконання програми

Координація робіт з виконання заходів і завдань Програми здійснюватиметься відділом розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації та філією «Борщів райавтодор», відділенням Державної автомобільної інспекції МГБ в Тернопільській області Борщівського РВ УМВС України. Планування освоєння бюджетних та позабюджетних коштів, а також відповідне звітування забезпечуватимуться відповідальними виконавцями Програми.

Заступник керівника виконавчого

апарату районної ради Г.С.ГУМЕНЮК

Начальник відділу розвитку

Інфраструктури та ЖКГ райдержадміністрації А.П. ГАЛУС



Схожі:

Розпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1 iconРозпорядження голови районної державної адміністрації 29 листопада 2012 року №734 од
Кабінету Міністрів України від 21 березня 2012р. №140-р та розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 24 вересня...
Розпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1 iconРозпорядження голови районної державної адміністрації від 18 листопада 2013 року смт. Підволочиськ №411-од
Кабінету Міністрів України від 21 березня 2012р. №140-р, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 24 вересня 2012...
Розпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1 iconРозпорядження голови районної державної адміністрації 13. 12. 2013 №409 Районна цільова соціальна програма протидії захворюванню на туберкульоз на 2013 2016 роки Ініціатор розроблення програми
Районна цільова соціальна програма протидії захворюванню на туберкульоз на 2013 – 2016 роки
Розпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1 iconРозпорядження голови районної державної адміністрації від "19" вересня 2011 року м. Шумськ №437
З метою приведення у відповідність до вимог Закону України «Про дорожній рух» районної програми підвищення безпеки дорожнього руху...
Розпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1 iconРозпорядження голови районної державної адміністрації 07. 08. 2015 №173-од районна програма підтримки учасників антитерористичної операції та членів їх сімей на 2015-2019 роки паспорт програми 1
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми
Розпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1 iconПрограма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми
Розпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1 iconРішення колегії районної державної адміністрації 27. 11. 2015 №29
«Про стан утримання автомобільних доріг області», рішення хуі сесії Житомирської обласної ради уі скликання від 19. 09. 2013 року...
Розпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1 iconРішення районної ради «25» червня 2015 №471 районна цільова соціальна програма протидії віл-інфекції/сніду на 2015-2018 роки Паспорт програми Ініціатор розроблення програми
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми
Розпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1 iconРозпорядження голови районної державної адміністрації від 12 серпня 2015 року м. Монастириська №236-од
«Ветеран» на 2015-2019 роки”, для забезпечення ефективного використання бюджетних коштів, максимального досягнення основної мети...
Розпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1 iconРозпорядження голови районної державної адміністрації від 2012 року № смт. Підволочиськ
Про проект цільової соціальної програми забезпечення пожежної безпеки Тернопільської області на 2012-2015 роки”, відповідно до постанови...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©govuadocs.com.ua 2000-2015
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи