Програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року icon

Програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року



НазваПрограма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року
Дата конвертації11.05.2016
Розмір239.19 Kb.
ТипПрограма
скачать >>>

Проект

ОБЛАСНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА

з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року



1. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ


1.

Ініціатор розроблення програми

Департамент розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації

2.

Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми

Постанова Кабінету Міністрів України від 25 березня 2013 року №294 „Про затвердження Державної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року”,

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 березня 2012 року № 140-р „Про затвердження плану заходів щодо реалізації Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року”

3.

Розробник програми

Департамент розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації

4.

Співрозробники програми

Служба автомобільних доріг в області, Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в області, управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в області, Державна служба надзвичайних ситуацій України в області, виконком Тернопільської міської ради, райдержадміністрації

5.

Відповідальні виконавці

Департамент розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації

6.

Учасники програми

Служба автомобільних доріг в області, Територіальне управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в області, управління Державної автомобільної інспекції УМВС України в області, Державна служба надзвичайних ситуацій України в області, райдержадміністрації, виконком Тернопільської міської ради, органи місцевого самоврядування,

ДТГО „Львівська залізниця”

7.

Термін реалізації програми

2014-2016 роки

8.

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

Обласний бюджет, бюджети міст,сіл, селищ, інші джерела

9.

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього, (тис.грн) у тому числі:

12236

1)

обласного бюджету

3576

2)

бюджетів міст,сіл, селищ

6795

3)

кошти інших джерел

1865




  1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована програма

Збільшення обсягів та розширення сфери застосування транспортних засобів в умовах високої інтенсивності дорожнього руху підвищує імовірність збільшення людських втрат, а також фінансових збитків унаслідок дорожньо-транспортних пригод.

Управління безпекою руху на автомобільному транспорті повинно забезпечувати виявлення та оцінку негативних факторів, що впливають на рівень безпеки, підготовку, прийняття та реалізацію управлінських рішень, спрямованих на забезпечення безпеки, збереження життя та здоров'я людей, навколишнього природного середовища та включати виконання таких основних завдань, як забезпечення безпеки транспортних засобів, устаткування, споруд, об'єктів, автомобільних доріг, безпеки перевезень.

У 2013 році на території області скоєно 15 дорожньо-транспортних пригод з потерпілими, в яких 3 людини загинуло та 21 травмовано, що порівняно з попереднім роком складає зниження: по ДТП з потерпілими на – 37,5%, на 25% по загиблих та на 32,3% по травмованих. На автошляхах області зареєстровано 1244 дорожньо-транспортну пригоду (далі – ДТП), з яких 199 ДТП з потерпілими, в яких 45 осіб загинуло та 288 травмовано, що порівняно з 2012 роком на 6,4% пригод більше, з них ДТП з потерпілими – на 1% менше, кількість загиблих знизилась на 22,4%, травмованих – зросла на 22,6%.

Найбільш поширеними видами пригод в області залишається зіткнення, наїзд на перешкоду, наїзд на пішохода та наїзд на транспортний засіб. Основною причиною скоєння ДТП є порушення правил маневрування, порушення швидкісного режиму їзди (19,7%), недотримання дистанції та порушення правил проїзду перехресть.

В цілому недостатній рівень безпеки дорожнього руху зумовлений рядом чинників, з яких найбільш значущими є:

- недосконалість правового регулювання у сфері профілактики порушення правил дорожнього руху;

- низький рівень дорожньої дисципліни учасників дорожнього руху;

- недостатній рівень водійської майстерності;

- недостатній рівень забезпеченості транспортного процесу відповідними за своїми параметрами дорогами;

- фактична відсутність системи організаційно - планувальних та інженерних заходів, спрямованих на вдосконалення організації руху транспорту та пішоходів у містах;

- недостатній рівень надання медичної допомоги потерпілим у ДТП.

У сфері безпеки дорожнього руху проблемними залишаються питання стабілізації аварійності на пасажирському транспорті, профілактики дитячого дорожньо-транспортного травматизму, утримання залізничних переїздів та вулично-дорожньої мережі в належному стані.

Проблема безпеки дорожнього руху до 2013 року частково вирішувалась обласною комплексною програмою з підвищення безпеки дорожнього руху на 2009-2012 роки, загальний обсяг фінансування якої становить 906797,5 тис. гривень, з них з державного бюджету 688025,7 тис. гривень, з обласного бюджету 2368,0 тис. гривень, з інших місцевих бюджетів 214603,8 тис. гривень, кошти з інших джерел 1800,0 тис. гривень. Фактично профінансовано 460442,6 тис.гривень, в т.ч. з державного бюджету 401283,0 тис. гривень, з бюджетів міст, сіл, селищ – 22728,12 тис. гривень, кошти з інших джерел – 683,4тис. гривень. З обласного бюджету фінансування не проводилось. Всього за 2009 – 2012 роки недофінансування становить 446354,9 тис.гривень.

Внаслідок проведення відповідних робіт з покращення безпеки дорожнього руху у 2012 знято з обліку 6 місць концентрації дорожньо-транспортних пригод, у 2013 – 2 місця концентрації дорожньо-транспортних пригод. Завдяки реалізації заходів обласної комплексною програмою з підвищення безпеки дорожнього руху на 2009-2012 роки загальний показник аварійності в області знизився на 36,4%.

Однак через недофінансування не повністю реалізовано ряд важливих заходів, зокрема: впровадження комплексу технічних засобів (апаратури) автоматизованих систем контролю за дорожнім рухом; підвищення ефективності роботи підрозділів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту та надання невідкладної медичної допомоги постраждалим у ДТП при проведенні аварійно-рятувальних робіт; покращення матеріально-технічної бази підрозділів Державтоінспекції області.

Оскільки зазначені заходи мають вирішальне значення для підвищення рівня безпеки безпеки дорожнього руху і в умовах недостатнього фінансування з державного бюджету не можуть бути вирішені без залучення коштів обласного бюджету, виникає потреба фінансування їх в рамках обласної цільової програми з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року.

Зважаючи на вищевикладене, є необхідність у прийнятті Програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху у Тернопільській області на період до 2016 року (далі – Програма).
3. Визначення мети програми

Метою Програми є підвищення рівня безпеки дорожнього руху шляхом забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері безпеки дорожнього руху, зниження рівня аварійності дорожньо-транспортних пригод, підвищення рівня дорожньої дисципліни, створення безпечних і комфортних умов руху транспортних засобів на вулично-дорожній мережі Тернопільської області.

Підвищення рівня безпеки дорожнього руху передбачено пріоритетними напрямками соціально-економічного та культурного розвитку Тернопільської області на 2014 рік, та основними заходами Стратегії розвитку Тернопільської області на період до 2016 року.

4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування, строки виконання програми

Проблему підвищення рівня безпеки дорожнього руху у Тернопільській області передбачається розв’язати шляхом:

1. Удосконалення порядку ведення обліку дорожньо-транспортних пригод та проведення аналізу причин їх виникнення для вжиття заходів з підвищення рівня безпеки дорожнього руху в місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод.

2. Поліпшення стану профілактичної роботи, спрямованої на запобігання дорожньо-транспортному травматизму, а також підвищення рівня правосвідомості учасників дорожнього руху.

3. Поліпшення експлуатаційних показників автомобільних доріг і вулиць за параметрами безпечності, а також удосконалення системи контролю їх експлуатаційного стану за параметрами безпеки руху.

4. Удосконалення системи організації руху транспортних засобів та пішоходів, зокрема, шляхом використання новітніх технічних засобів організації дорожнього руху з поліпшеними характеристиками їх сприйняття, а також системи контролю за безпечністю транспортних засобів.

5. Підвищення рівня безпеки:

- пішоходів;

- пасажирських та вантажних перевезень;

6. Підвищення ефективності підготовки учасників дорожнього руху шляхом запровадження новітніх методів навчання.

7. Підвищення ефективності системи надання допомоги потерпілим унаслідок дорожньо-транспортних пригод.

Загалом у результаті реалізації Програми очікується значно підвищити рівень безпеки дорожнього руху, зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод та знизити рівень тяжкості їх наслідків, мінімізувати людські втрати та фінансові збитки внаслідок дорожньо-транспортних пригод, підвищити ефективність державної політики у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, поліпшити стан вулично-дорожньої мережі, підвищити рівень дотримання правил дорожнього руху його учасниками.

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми у 2014 році складає 3323 тис. гривень у 2015році – 3776 тис. гривень, у 2016 році - 5137 тис. гривень. на загальну суму 12236 тис. гривень в т.ч: з обласного бюджету 3576 тис. гривень, бюджетів міст, сіл, селищ 6795 тис. гривень, коштів інших джерел 1865 тис. гривень.
Термін виконання обласної цільової Програми з підвищення рівня безпеки дорожнього руху розраховано на період до 2016 року.
Ресурсне забезпечення обласної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року

тис. гривень

Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми

Етапи виконання програми

Усього витрат на виконання програми

2014 рік

2015 рік

2016 рік

Обсяг ресурсів, всього,

у тому числі:

3323

3776

5137

12236

обласний бюджет

792

792

1992

3576

бюджети міст, сіл, селищ

1976

2379


2440

6795

кошти інших джерел

555

605

705

1865


5. Перелік завдань, заходів програми та результативні показники

Основним завданням Програми є забезпечення безпеки дорожнього руху, запобігання дорожньо-транспортним пригодам, зміна тенденції надвисокої небезпеки дорожнього руху, постійний контроль за дотриманням вимог чинного законодавства в забезпеченні безпеки дорожнього руху.

За умов реалізації заходів Програми прогнозується зупинення зростання показників аварійності з подальшим їх зниженням, при цьому найбільш помітні зміни у динаміці показників аварійності повинні бути у 2015 році, що зумовлено ефектом "накопичення" впливу реалізованих заходів.

Обласною цільовою програмою з підвищення рівня безпеки дорожнього руху передбачені заходи спрямовані на:

  1. Створення єдиної системи забезпечення безпеки дорожнього руху у області та її розвиток;

  2. Забезпечення життєво важливих інтересів населення, об’єктів, підприємств, установ, організацій області незалежно від форми власності у сфері безпеки дорожнього руху;

  3. Розроблення організаційних засад діяльності щодо забезпечення безпеки дорожнього руху у населених пунктах та на дорогах області;

  4. Удосконалення та підвищення ефективності роботи, пов’язаної із забезпеченням безпеки дорожнього руху в області

  5. Інформаційне забезпечення місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій і населення з питань безпеки дорожнього руху;

  6. Досягнення належного рівня фінансового і матеріально-технічного забезпечення у сфері дорожнього руху;

  7. Подальший розвиток і транспортної інфраструктури та підвищення екологічної безпеки довкілля.

Перелік завдань і заходів з виконання Програми наведені у додатку.

Виконання Програми забезпечить:

1. Посилення контролю за дотриманням правил дорожнього руху учасниками дорожнього руху, зокрема суб’єктами господарювання, які надають послуги з перевезення пасажирів і вантажів на автомобільних дорогах області

2. Популяризацію і навчання правил дорожнього руху.

3. Облаштування та утримання залізничних переїздів з урахуванням результатів аналізу причин дорожньо-транспортних пригод з тяжкими наслідками.

4. Удосконалення організації дорожнього руху, підвищення безпеки дорожнього руху та впровадження комплексу технічних засобів для контролю за дорожнім рухом, проведення реконструкції та ремонту вулично-дорожньої мережі.

5. Підвищення ефективності роботи підрозділів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту та надання медичної допомоги постраждалим у ДТП та при виникненні надзвичайних ситуацій.

6. Забезпечення технічного оснащення пунктів базування бригад швидкої медичної допомоги для надання екстреної (невідкладної) медичної допомоги постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах.

7. Забезпечення матеріально-технічної бази для підготовки та перепідготовки рятувальників і працівників, професійні обов'язки яких пов'язані з експлуатацією автомобільного транспорту, щодо надання першої невідкладної медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах.

8. Проведення профілактичної роботи з дітьми, спрямованої на дотримання ними вимог безпеки дорожнього руху.

Загалом у результаті реалізації Програми очікується значно підвищити рівень безпеки дорожнього руху, зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод та знизити рівень тяжкості їх наслідків, мінімізувати людські втрати та фінансові збитки внаслідок дорожньо-транспортних пригод, підвищити ефективність державної політики у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, поліпшити стан вулично-дорожньої мережі, підвищити рівень дотримання правил дорожнього руху його учасниками.

Реалізація Програми забезпечить підвищення рівня безпечних умов дорожнього руху на об’їзних дорогах, вулицях міст, сіл та зменшення на них кількості дорожньо-транспортних пригод та зниження аварійності на вулично-дорожній мережі у 2016 році на 20% у порівнянні з 2013 роком (в тому числі у 2014 році – на 6%, у 2015 році – на 6%, у 2016 році – на 8%)

Термін виконання обласної цільової Програми розраховано на період 2014-2016 років.

Результативний показник ефективності заходів програми складає 611,8 тис. гривень на 1% зниження аварійності на вулично-дорожній мережі області в період до 2016 року.

6.Напрями діяльності та заходи обласної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року

№ з/п

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)

Перелік заходів програми

Строк виконання заходу

Виконавці

Джерела фінансування

Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. гривень по роках

Очікуваний результат

всього

2014

2015

2016

1


Удосконалення організації дорожнього руху, підвищення безпеки дорожнього руху та впровадження комплексу технічних засобів для контролю за дорожнім рухом, проведення реконструкції та ремонту вулично-дорожньої


1. Облаштування визначених Державтоінспекцією на підставі результатів аналізу стану аварійності та інтенсивності руху нерегульованих пішохідних переходів вітчизняними комплексними системами освітлення та позначення дорожніми знаками і розміткою з поліпшеними характеристиками для сприйняття учасниками дорожнього руху та з використанням енергозберігаючих технологій (світлодіодного освітлення і сонячних батарей як джерела живлення)

2014-2016

Служба автомобільних доріг в області,

районні державні адміністрації


Бюджети міст, сіл, селищ


870

330

255

285

У 2014 році 5 переходів, 2015-2016 по 4 переходи

2.Встановлення нових чи відновлення наявних ліній стаціонарного штучного освітлення на ділянках автомобільних доріг, що проходять через населені пункти

2014-2016

Служба автомобільних доріг в області,

районні державні адміністрації, органи місцевого самоврядування

Бюджети міст, сіл, селищ

Інші джерела

4244
600

1244
200

1500
200

1500
200

Встановлення 14 км ліній стаціонарного освітлення:

2014р. – 4 км;

2015р. – 5 км;

2016р. – 5 км.

3.Облаштування системами відео спостереження для виявлення правопорушень правил дорожнього руху та з можливістю візуального контролю основних транспортних магістралей області, місць концентрації дорожньо-транспортних пригод з метою своєчасного реагування на зміни в дорожній обстановці

2014-2016

Управління ДАІ УМВС України в Тернопільській області

Бюджети міст, сіл, селищ

250

50

100

100

Впровадження 5-ти систем відео-контролю на автомобільних дорогах:

2014р.-1шт.

2015р.-2шт.

2016р.-2шт.


4.Реконструкція та встановлення нових засобів регулювання дорожнім рухом, світлофорних об’єктів, металевих огороджень, засобів примусового зниження швидкості

2014-2016

Районні державні адміністрації

Бюджети міст, сіл, селищ

832

182

320

330

У 2014 році встановлення 1 світлофорного об’єкту, упродовж 2015-2016 років по 5 засобів примусового зниження швидкості

5.Заміна старого та встановлення нового огородження парапетного або бар’єрного типу

2014-2016

Служба автомобільних доріг в області,

районні державні адміністрації

Бюджети міст, сіл, селищ

599

170

204

225

Встановлення огородження:

2014р. – 120м;

2015р. – 140м;

2016р. – 160м.

2


Забезпечення технічного оснащення пунктів базування бригад швидкої медичної допомоги для надання екстреної (невідкладної) медичної допомоги постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах


1.Придбання радіостанцій, комп'ютерної техніки з підключенням до Інтернету для оснащення пунктів тимчасового базування бригад швидкої медичної допомоги для надання екстреної (невідкладної) медичної допомоги постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах

2014-2016

Департамент охорони здоров’я ОДА,

центр екстреної медичної допомоги

Обласний бюджет, за рахунок фінансування галузі «Охорони здоров’я»

2286

762

762

762

По 6 станцій щорічно

2.Комплектування навчально-тренувальних підрозділів обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф згідно з переліком, затвердженим наказом МОЗ від 2 березня 2009 р.  № 132 "Про організацію навчання окремих категорій немедичних працівників навичкам надання першої невідкладної медичної допомоги", зареєстрованим у Мін'юсті 21 травня 2009р. № 445/16461

2014-2016

Департамент охорони здоров’я ОДА,

центр екстреної медичної допомоги

Обласний бюджет, за рахунок фінансування галузі «Охорони здоров’я»

1200







1200

Комплектування одного підрозділу

3.

Облаштування та утримання залізничних переїздів з урахуванням результатів аналізу причин дорожньо-транспортних пригод з тяжкими наслідками

1.Приведення підходів до залізничних переїздів у відповідність до інструкції

2014-2016

ДТГО «Львівська залізниця»

Інші джерела

1250

350

400

500

Створення безпечних умов проїзду через залізничні переїзди

4.

Посилення контролю за дотриманням правил дорожнього руху учасниками дорожнього руху, зокрема суб’єктами господарювання, які надають послуги з перевезення пасажирів і вантажів на автомобільних дорогах області

1. Здійснення контролю за дотриманням вимог безпеки дорожнього руху суб’єктами господарювання, які надають послуги щодо перевезення пасажирів і вантажів, зокрема шляхом створення спільних мобільних груп

2014-2016

Укртрансінспекція, Управління ДАІ УМВС України в Тернопільській області

-

-

-

-

-

Постійний контроль за дотриманням вимог чинного законодавства в частині забезпечення безпеки дорожнього руху

2. Забезпечення постійного контролю за дотриманням вимог безпеки перевезень у місцях відправлення та прибуття автобусів при здійсненні масових перевезень пасажирів

2014-2016

Укртрансінспекція, Управління ДАІ УМВС України в Тернопільській області

-

-

-

-

-

3. Дотримання габаритно-вагових параметрів транспортних засобів, що перевозять вантажі за спеціальним дозволом у спекотний період

2014-2016

Укртрансінспекція, Управління ДАІ УМВС України в Тернопільській області,

Служба автомобільних доріг в Тернопільській області

-

-

-

-

-

Збереження покриття доріг державного значення

4. Обмеження або тимчасове припинення руху транспортних засобів на окремих ділянках автомобільних доріг загального користування при виникненні небезпечних умов, що створюють загрозу безпеці дорожнього руху

2014-2016

Укртрансінспекція, Управління ДАІ УМВС України в Тернопільській області, Служба автомобільних доріг в Тернопільській області

-

-

-

-

-

Збереження покриття доріг державного значення

5.


Популяризація і навчання правил дорожнього руху.


1. Виготовлення та розміщення наочних агітаційно-профілактичних, методичних, інформаційних матеріалів на рекламних стендах у місцях масового перебування громадян, у громадському транспорті тощо

2013-2015

Управління ДАІ УМВС України в Тернопільській області,

районні державні адміністрації,

органи місцевого самоврядування


Інші джерела

15

5

5

5

По 500 шт. щорічно

2. Проведення місячника безпеки дорожнього руху

2014-2016

Управління ДАІ УМВС України в Тернопільській області

-

-

-

-

-

Профілактика дорожньо-транспортних пригод


3.Організація оперативних фото-відео репортажів з місць скоєння ДТП, що мали тяжкі наслідки, та їх висвітлення у ЗМІ

2014-2016

Управління ДАІ УМВС України в Тернопільській області

-

-

-

-

-

5.Проведення занять з Правил дорожнього руху та вивчення законодавства про автомобільний транспорт у навчальних закладах, організаціях, підприємствах, установах незалежно від форм власності.

2014-2016

Управління ДАІ УМВС України в Тернопільській області, департамент освіти і науки ОДА

-

-

-

-

-

6.

Проведення профілактичної роботи з дітьми, спрямованої на дотримання ними вимог безпеки дорожнього руху


1.Проведення профілактичної роботи з дітьми, спрямованої на дотримання ними вимог безпеки дорожнього руху (конкурсів, вікторин, змагань, рейдів "Увага! Діти на дорозі!")

2014-2016

Управління ДСНС України у Тернопіль-ській області

-

-

-

-

-

Щорічне проведення 1-го обласного конкурсу та забезпечення участі 1-ї команди переможниці у регіональних та фінальних турах. Щорічне проведення конкурсу на кращий дитячий малюнок

2.Видавництво посібників та інших ілюстрованих матеріалів з основ безпеки дорожнього руху, норм поведінки на дорозі пішоходів (в т.ч. дітей) та водіїв транспортних засобів для загальноосвітніх шкіл та професійних училищ.

2014-2016

Управління ДСНС України у Тернопіль-ській області

Обласний бюджет

90

30

30

30

Щороку по 3000 посібників

ВСЬОГО:

12236

3323

3776

5137




ОБЛАСНИЙ БЮДЖЕТ

3576

792

792

1992




БЮДЖЕТ МІСТ, СІЛ, СЕЛИЩ

6795

1976

2379

2440




ІНШІ ДЖЕРЕЛА

1865

555

605

705






7. Координація та контроль за ходом виконання програми
Координація робіт з виконання заходів і завдань Програми здійснюватиметься департаментом розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації. Планування освоєння бюджетних та позабюджетних коштів, а також відповідне звітування забезпечуватимуться відповідальними виконавцями Програми. Виконавці заходів Програми звітують в департамент розвитку інфраструктури облдержадміністрації щоквартально до 15 числа місяця, що слідує за звітним, а департамент розвитку інфраструктури облдержадміністрації узагальнює та щорічно до 20 січня інформує департамент економічного розвитку.


Заступник голови – керівник апарату

обласної державної адміністрації Ю.В.ЖЕЛІХОВСЬКИЙ



Схожі:

Програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року iconРозпорядження голови районної державної адміністрації 29. 11. 2012 року №734 районна цільова програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2013-2015 роки паспорт програми 1
Відділ розвитку інфраструктури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації
Програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року iconПро Обласну цільову програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху на 2012-2015 роки
О-дорожній мережі Сумської області, створення умов, що сприяють забезпеченню комфортного та безпечного руху транспортних засобів...
Програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року iconРозпорядження голови районної державної адміністрації від 18 листопада 2013 року смт. Підволочиськ №411-од
Кабінету Міністрів України від 21 березня 2012р. №140-р, розпорядження голови обласної державної адміністрації від 24 вересня 2012...
Програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року iconНачальникові Управління безпеки дорожнього руху Департаменту превентивної діяльності
Прошу видати погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення
Програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року iconРозпорядження голови районної державної адміністрації 29 листопада 2012 року №734 од
Кабінету Міністрів України від 21 березня 2012р. №140-р та розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 24 вересня...
Програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року icon1 від 21 квітня 2015 р. Н. д. І. П. Рибак, Ю. В. Мамчур
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього...
Програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року iconЗакон України " Про внесення змін і доповнень до деяких Кодексів України щодо забезпечення безпеки дорожнього руху та прав учасників дорожнього руху."
...
Програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року iconНародний депутат україни 01008, м. Київ-8, вул. М. Грушевського, 21 квітня 2015 року Верховна Рада України
Верховної Ради України проект Закону України " Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання...
Програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року iconПоложення (норми) проекту акта Кодекс України про адміністративні правопорушення Відсутня. Стаття 14 Відповідальність за адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі
Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення...
Програма з підвищення рівня безпеки дорожнього руху на період до 2016 року iconУкраїна козівська районна державна адміністрація тернопільської області
«Про заходи щодо забезпечення безперебійного руху транспорту, перевезень пасажирів та вантажів у зимовий період 2015/2016 року» з...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©govuadocs.com.ua 2000-2015
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи