Звіт Тернопільської митниці дфс про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання icon

Звіт Тернопільської митниці дфс про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання



НазваЗвіт Тернопільської митниці дфс про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання
Дата конвертації26.07.2016
Розмір379.37 Kb.
ТипЗвіт
скачать >>>


Звіт Тернопільської митниці ДФС

про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року


з/п

Зміст заходу

Відповідальні виконавці

Термін виконання

Інформація про виконання

Розділ 1. Організація роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників доходів загального та спеціального фондів державного бюджету

1.1.

Визначення прогнозних показників надходжень до загального та спеціального фондів державного бюджету у розрізі платежів

Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Щомісячно


Інформація щодо прогнозу надходжень митних платежів щомісячно надавалась до Координаційно-моніторингового департаменту ДФС (6 листів). Крім цього щотижнево надавались уточнені показники.

Прогнозні показники були визначені в сумі 430 млн. грн.

1.2.

Розподіл та доведення до підрозділів митного оформлення Тернопільської митниці ДФС (далі – митниця) індикативних показників доходів до загально та спеціального фондів державного бюджету, показників з надходжень від проведення заходів з контролю за визначенням митної вартості, правильністю класифікації товарів та визначенням країни походження товарів

Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання

Щомісячно


Митниці доведено індикативний показник надходжень в сумі – 447,05 млн. грн.

До підрозділів митного оформлення доводились індикативні показники надходжень до загального та спеціального фондів державного бюджету, показники додаткових надходжень за основними напрямками (накази митниці від 15.07.15 № 193, від 18.08.15 № 230, від 22.09.15 № 245, від 09.10.15 № 254)


1.3.

Здійснення аналізу роботи митниці щодо забезпечення надходження податків і зборів до державного бюджету з метою визначення чинників, які впливають на виконання доведених індикативних показників


Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Щомісячно


Щомісячно здійснювався аналіз надходження податків і зборів до державного бюджету. За результатами проведеного аналізу та про вжиті заходи, з метою активізації роботи в даному напрямку, інформація доводилась керівнику митниці службовими записками (від 31.07.2015 № 199/19-70-25; від 31.08.2015 № 211/19-70-25; від 30.09.2015 № 241/19-70-25, від 31.12.2015 № 330/19-70-25).

З метою посилення контролю за проведенням зовнішньоекономічних операцій, забезпечення дотримання законодавства України з питань державної митної справи, поліпшення ефективності митного контролю, недопущення використання схем мінімізації/ухилення від сплати податків на митниці працювала аналітично-оперативна робоча група, створена наказом митниці від 02.06.2015 №159.

Питання щодо стану виконання бюджетних завдань та пошуку додаткових резервів обговорювались на щоденних оперативних нарадах, які проводились керівником митниці, та розглядалися на кожній апаратній нараді митниці

1.4.

Виконання доведених індикативних показників доходів та показників з надходжень від проведення заходів з контролю за визначенням митної вартості, правильністю класифікації товарів та визначенням країни походження товарів

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Щомісячно


До державного бюджету митницею адміністровано 491,9 млн. грн., що становить 110% від доведеного показника.

Додаткові надходження за рахунок контролю за:

правильністю визначення митної вартості товарів - 20,5 млн. грн.;

класифікацією товарів - 1,6 млн. грн.;

країною походження товарів - 349,4 тис. грн.

1.5.

Здійснення аналізу та інформування ДФС про ефективність роботи митниці із забезпечення надходжень податків і зборів до державного бюджету


Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання

Протягом півріччя

Виконано.

Щомісяця проводився аналіз ефективності роботи митниці із забезпечення надходжень податків і зборів до державного бюджету. Інформаційні матеріали про виконання митницею індикативних показників надавались до Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання й Координаційно-моніторингового департаменту ДФС (6 листів)

1.6.

Забезпечення взаємодії з учасниками зовнішньоекономічної діяльності з питань прогнозування очікуваних надходжень митних платежів



Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Протягом півріччя

Керівниками підрозділів митного оформлення проведено 43 протокольні робочі зустрічі з найбільшими платниками податків, у тому числі з власниками складів щодо митного оформлення товарів та випуску товарів, які зберігаються на складах тривалий час, у вільний обіг. За результатами проведеної роботи у вільний обіг випущено товарів загальною фактурною вартістю 88,9 млн. грн. із сплатою податків на загальну суму 22,9 млн. грн. (4,6% від суми усіх адміністрованих податків)

Розділ 2. Організація роботи щодо забезпечення повноти нарахування податків, зборів та митних платежів

2.1.

Проведення консультацій з учасниками зовнішньоекономічної діяльності та декларантами відповідно до вимог п. 4 ст. 57 Митного кодексу України з метою недопущення необґрунтованого заниження рівня митної вартості на імпортовані товари

Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання ,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Протягом півріччя

За результатами винесених рішень та консультацій з декларантами базу оподаткування товарів збільшено на 36,9 млн. грн., або на 2,8%. Додаткові надходження становлять 15,9 млн. грн.

Інформація про роботу, що проводиться в напрямку контролю за визначенням митної вартості, доводилась письмово керівнику митниці (7 службових записок).

2.2.

Забезпечення дотримання посадовими особами митниці вимог законодавства у частині здійснення контролю за правильністю визначення митної вартості товарів


Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання ,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Протягом півріччя

З метою забезпечення аналізу, виявлення та оцінки ризиків при здійснені контролю за правильністю визначення митної вартості видано розпорядження керівника митниці від 30.09.2015 № 28-р «Щодо взаємодії відділу адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання із підрозділами митного оформлення». Забезпечено виконання послідовних дій посадовими особами митниці при спрацюванні профілів ризику.

Винесено 8 рішень про коригування митної вартості товарів, базу оподаткування збільшено на 653,8 тис грн., додаткові надходження становлять 195,4 тис. грн.

2.3.

Здійснення контролю за правильністю класифікації товарів згідно з УКТЗЕД, зокрема:

бюджетоформуючих товарів, на які встановлені нульові ставки ввізного мита;

товарів, класифікація яких залежить від хімічного складу та фізичних властивостей

Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Щоквартально

Винесено 4 класифікаційні рішення та 3 попередні рішення про класифікацію комплектних об’єктів. За результатами класифіковано 16 товарів, у всіх випадках змінено коди товарів та у 13 випадках змінено ставки мита. Додаткові надходження від класифікаційної роботи становлять 1,5 млн. грн. На виконання рішення протоколу апаратної наради митниці від 02.11.2015 року № 63-п проведено перевірку правильності класифікації товарів за 18 кодами згідно з УКТЗЕД, які оформлялись упродовж 2015 року. Порушень не виявлено. Про проведену роботу письмово проінформовано керівника митниці (4 службових записки)

2.4.


Проведення аналізу митних оформлень з метою виявлення товарів, декларування яких за неправильним кодом згідно УКТЗЕД може призвести до ухилення від сплати податків. Формування та внесення доповнень до регіональних профілів ризику

Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Щоквартально

За результатами розгляду звернень суб’єктів ЗЕД щодо правильності класифікації товарів змінено 8 кодів товарів згідно УКТЗЕД, причому на 5 з них із зміною ставки ввізного мита. Економічний ефект склав 7,8 тис. грн.

За результатами здійснення аналізу правильності класифікації після завершення митного оформлення було виявлено один випадок невірної класифікації товару. Відповідно до ст. 50 Податкового кодексу України підприємством погашено суму недоборів та штраф в розмірі 25% від суми недоплати. Економічний ефект склав 1,2 тис. грн.

Наказом митниці від 30.12.2015 № 324 «Про затвердження переліку товарів, які віднесено до регіонального профілю ризику» затверджено доповнення до регіонального профілю ризику

2.5.

Забезпечення контролю за правильністю визначення країни походження товарів, зокрема щодо товарів:

які ввозяться в Україну на умовах вільної торгівлі;

які ввозяться в Україну за міжурядовою угодою України з державами Європейської асоціації вільної торгівлі;

на які встановлені диференційовані пільгова та повні ставки мита;

відносно яких застосовуються особливі види мита

Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Протягом півріччя

Контроль за правильністю визначення країни походження товарів здійснювався з врахуванням вимог розпоряджень митниці від 27.05.2015 №.21-р «Про забезпечення контролю застосування пільг в оподаткуванні товарів митними платежами», від 04.06.2015 № 24-р «Про посилення роботи в напрямку правильності визначення країни походження товарів» Інформація про роботу, яка проводилась за цим напрямком доводилась письмово керівнику митниці (8 службових записок).

Сума додаткових надходжень від роботи в напрямку контролю правильності визначення країни походження склала 349,4 тис. грн.

2.6.

Моніторинг рішень про визначення коду товару згідно УКТ ЗЕД, прийнятих структурними підрозділами митниці, з метою виявлення порушень та направлення інформації до ГУ ДФС у Тернопільській області для здійснення постаудитконтролю

Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Щоквартально


Проведено перевірку 7 рішень про визначення коду товару, з них: 4 класифікаційні рішення та 3 попередні рішення про класифікацію комплектних об’єктів. Порушень не виявлено.

З метою недопущення неправильної класифікації готової продукції при розміщенні товарів в режим переробки на митній території України та на виконання п. 6 План взаємодії митниці та ГУ ДФС у Тернопільській області на IV квартал 2015 року, затвердженого 05.10.2015, у 2 випадках проводилось спільне з оперативним Управлінням ГУ ДФС у Тернопільські області опрацювання документів, що вперше подані суб’єктом господарювання для надання дозволу на розміщення товарів в митний режим переробки на митній території України

2.7.

Проведення перевірок митних оформлень товарів на предмет дотримання антидемпінгового законодавства з метою виявлення порушень.

Направлення інформації до ГУ ДФС у Тернопільській області для здійснення постаудитконтролю

Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Щоквартально


За результатами перевірок в одному випадку було встановлено застосування антидемпінгових заходів у відповідності до Повідомлення Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі від 29.11.2014 № 2014/2 «Про застосування остаточних антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну труб безшовних нержавіючих походженням з Китайської Народної Республіки». Внаслідок цього було додатково сплачено антидемпінгове мито в сумі 1,8 тис. грн.

Інформація до ГУ ДФС у Тернопільській області не подавалась

Розділ 3. Організація роботи щодо здійснення митного контролю та митного оформлення товарів

3.1.

Забезпечення надання адміністративних послуг у відповідності до Закону України від 06 вересня 2012 року № 5203-VI «Про адміністративні послуги»

Відділ організації митного контролю та оформлення,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»

Протягом півріччя

Надано 116 адміністративних послуг, а саме:

- видача свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення товарів під митними печатками та пломбами – 47 свідоцтв;

- продовження строку дії свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення товарів під митними печатками та пломбами – 65 свідоцтв;

- надання дозволу на відкриття та експлуатацію складу тимчасового зберігання - 2 дозволи;

- переоформлення дозволу на відкриття та експлуатацію митного складу – 1;

- анулювання дозволу на відкриття та експлуатацію митного складу за заявою підприємства – 1.

Скарги відсутні

3.2.

Забезпечення дотримання посадовими особами митниці часових нормативів при здійсненні митного оформлення товарів

Відділ організації митного контролю та оформлення,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Протягом півріччя

Забезпечено дотримання часових нормативів проведення митного оформлення, встановлених Митним кодексом України. Середній час оформлення 1 митної декларації склав 72 хвилини.

Порушень не виявлено

3.3.

Проведення перевірок складів тимчасового зберігання на відповідність вимог чинного законодавства

Відділ організації митного контролю та оформлення,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Протягом півріччя

Проведено перевірки, порушень не виявлено. Акти перевірок:

від 17.07.2015 № 13/403/2015;

від 10.08.2015 № 15/2015/403;

від 03.09.2015 № 17/403/2015 ;

від 17.11.2015 № 20/2015/403

3.4.

Здійснення контролю за ефективністю застосування технічних систем митного контролю в підрозділах митного оформлення

Відділ організації митного контролю та оформлення,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Протягом півріччя

При здійсненні митного контролю та митного оформлення товарів технічні засоби митного контролю застосовувалися у 455 випадках.

Звіти про ефективність застосування технічних засобів митного контролю доводились керівнику митниці службовими записками від 08.10.2015 №268/19-70-24 та від 06.01.2016 №4/19-70-24

3.5.

Здійснення перевірки на відповідність нормам митного законодавства місць доставки товарів транспортними засобами.

За результатами перевірки надання пропозицій керівництву митниці щодо шляхів усунення виявлених недоліків

Відділ організації митного контролю та оформлення,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»

Протягом IІІ кварталу

Перевірка місць доставки товарів транспортними засобами проводилась на виконання вимог листа ДФС від 16.01.2015 № 1009/7/99-99-24-01-04-17 «Щодо проведення перевірки місць доставки» згідно з наказом митниці від 28.01.2015 № 35 «Про проведення перевірки». Порушень не виявлено. Довідка про результати перевірки від 10.02.2015

3.6.

Проведення звірок результатів здійснення митного оформлення та результатів здійснення фіто-санітарного контролю

Відділ митного оформлення, митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»

Щоквартально

Проведено звірки. Про виконання проінформовано ДФС листами від 15.07.2015 №2686/8/19-70-63 та від 15.10.2015 № 3929/8/19-70-63

3.7.

Здійснення контролю за митним оформленням товарів військового призначення та подвійного використання

Відділ організації митного контролю та оформлення,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Протягом півріччя

Підрозділами митного оформлення проведено оформлення 11 товарів внесених до списків товарів військового призначення чи подвійного використання. У всіх випадках подавалися дозволи Держекспортконтролю України на здійснення міжнародних передач товарів.

Порушень не виявлено

3.8.

Здійснення моніторингу митного оформлення товарів, що містять об’єкти права інтелектуальної власності

Відділ організації митного контролю та оформлення,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Протягом півріччя

За результатами проведеної роботи здійснено 5 призупинень митного оформлення, а саме: промислові взірці - «зубочистка», «паличка для шашлику», «пальчата захисні»;

корисні моделі - «пакування для зберігання і транспортування волоських горіхів у шкарлупі»,

«захисна рукавичка».

Митне оформлення цих товарів завершено після отримання погодження правовласника.

3.9.

Проведення занять в системі професійної підготовки з посадовими особами підрозділів митного оформлення за напрямком сприяння захисту прав інтелектуальної власності

Відділ організації митного контролю та оформлення,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»

Протягом півріччя

11.08.2015 посадовими особами митного поста «Збараж» проведено самостійне навчання з питань захисту прав інтелектуальної власності.

28.10.2015 проведено навчання з особовим складом відділу митного оформлення за напрямком сприяння захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів

Розділ 4. Організація роботи у напрямку протидії та боротьби з контрабандою та митними правопорушеннями

4.1.

Здійснення якісного, повного та всебічного збору доказів при провадженні в справах про порушення митних правил.

Винесення об’єктивних та обґрунтованих рішень за результатами розгляду справ

Відділ аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням

Протягом півріччя

Завершено провадженням та розглянуто митницею 26 справ про порушення митних правил, з них у 2 справах за ч.3 ст. 470 МКУ винесено постанови про закриття провадження за п.1 ст. 247 КУПАП. У 24 справах винесено постанови про притягнення винних осіб до відповідальності у виді накладення штрафів на суму 731,5 тис. грн., сплачено добровільно та стягнено через органи Державної виконавчої служби 24,3 тис. грн., судами скасовано 5 постанов митниці про накладення штрафів на суму 179,4 тис. грн. Митницею вжито заходів щодо оскарження постанов суду у встановленому законом порядку

4.2.


Проведення звірок з Управлінням державної виконавчої служби Головного управління юстиції у Тернопільській області в частині забезпечення контролю за виконанням постанов митниці

Відділ аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням,

сектор фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку

Щоквартально

Здійснено звірку щодо своєчасності відкриття виконавчих проваджень з метою повного фактичного виконання 17 постанов митниці, надісланих в територіальні органи Державної виконавчої служби. Вживаються заходи щодо повторного пред’явлення до виконання постанов митниці, винесених у попередні періоди, з метою забезпечення їх повного фактичного виконання

4.3.


Проведення спільних з працівниками УДАІ УМВС у Тернопільській області заходів з метою виявлення на території області осіб, які зберігають, перевозять, користуються чи розпоряджаються товарами або транспортними засобами з порушенням митних правил

Відділ аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням


Протягом півріччя

Проведено 1 спільний захід з працівниками УДАІ УМВС у Тернопільській області. За результатами отриманого рапорту складено протокол про порушення митних правил за ч.3 ст. 470 Митного кодексу України

4.4.


Здійснення оглядів (переоглядів) товарів та транспортних засобів комерційного призначення із застосуванням технічних систем митного контролю

Відділ аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням


Протягом півріччя

За участю працівників відділ аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням огляди товарів та транспортних засобів комерційного призначення із застосуванням технічних систем митного контролю здійснювались 23 рази. За результатами оглядів порушень митних правил не виявлено

4.5.

Здійснення контролю за належним виконанням митних формальностей, що формуються Автоматизованою системою аналізу та управління ризиками. Моніторинг повноти виконання форм митного контролю

Відділ аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням,

відділ організації митного контролю та оформлення,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Протягом півріччя

Контроль повноти та якості виконання митних формальностей, сформованих Автоматизованою системою аналізу та управління ризиками проводився на постійній основі, в тому числі в рамках роботи аналітичної-оперативної робочої групи. Про результати виявлених недоліків керівнику митниці інформація доводилась службовими записками (6 службових записок).

Питання щодо належного виконання митних формальностей неодноразово виносились для обговорення на апаратних нарадах митниці

Розділ 5. Координація роботи з питань основної діяльності, здійснення контролю за виконанням документів

5.1.

Підготовка матеріалів керівництву митниці до засідань колегій ДФС та ГУ ДФС у Тернопільській області

Структурні підрозділи

Протягом півріччя

Підготовлено матеріали керівництву митниці на засідання Колегії ДФС від 10.12.2015;

засідання Колегій ГУ ДФС у Тернопільській області від 14.07.2015 та від 22.10.2015

5.2.

Здійснення організаційного та документального забезпечення проведення нарад, заслуховувань, підготовка відповідних інформаційно-аналітичних матеріалів, розпорядчих документів за результатами їх проведення, здійснення контролю за виконанням поставлених завдань

Відділ інфраструктури

Протягом півріччя

Під головуванням керівника митниці проведено 28 нарад (з них –6 апаратних, 15 – службових, 4 – наради заслуховування за участі керівництва митниці, 3 – з питань профілактичної та роз’яснювальної роботи), на яких було надано 94 протокольних доручення (протоколи нарад у справах загального сектору відділу інфраструктури). Усі протокольні доручення станом на 01.01.2016 виконано без порушень встановлених термінів виконання

5.3.

Формування Звіту про виконання Плану роботи митниці на перше півріччя 2015 року та у встановленому порядку направлення його до ДФС

Відділ інфраструктури

Липень

Підготовлено та направлено до ДФС звіт про виконання плану роботи митниці на перше півріччя листом від 29.07.2015 № 2828/8/19-70-03-01

5.4.

Підготовка планів роботи митниці на 2016 рік, перше півріччя 2016 року та направлення їх до ДФС для затвердження у встановленому порядку

Відділ інфраструктури

Листопад, грудень

Плани роботи митниці на перше півріччя 2016 року та 2016 рік направлено на затвердження листом від 17.12.2015 №4859/8/19-70-03-01, затверджені Головою ДФС 26.12.2015

5.5.

Здійснення автоматизованого контролю за виконанням контрольних завдань ДФС, визначених наказами, розпорядженнями ДФС, рішеннями Колегії ДФС, протокольними дорученнями керівництва ДФС з використанням АІС «Управління документами»

Відділ інфраструктури

Протягом півріччя

До митниці з ДФС надійшло 1 059 документів. Щодо виконання контрольних завдань, визначених дорученнями керівництва ДФС, на автоматизований контроль за виконанням контрольних доручень взято 596 контрольних карток. Усі контрольні доручення станом на 01.01.2016 виконано вчасно без порушень встановлених термінів виконання. Щомісяця керівнику митниці надавались службові записки про результати оцінки рівня виконавської дисципліни у структурних підрозділах митниці (6 службових записок)

Розділ 6. Забезпечення взаємодії з органами державної влади та місцевого самоврядування, а також іншими територіальними органами ДФС

6.1.

Підготовка матеріалів та участь у роботі колегіальних органів та засідань комісій Тернопільської обласної державної адміністрації

Структурні підрозділи

Протягом півріччя

Керівництву митниці готувались матеріали для участі:

у роботі засідань колегій Тернопільської обласної державної адміністрації 28.08.2015, 28.10.2015;

22.07.2015 в заходах з нагоди підписання Меморандуму про партнерство між Тернопільською обласною державною адміністрацією та міжфракційним депутатським об’єднанням «Депутатське об’єднання з реформування податкового, митного та земельного законодавства України»;

15.09.2015 у засіданні Ради розвитку Тернопільщини

29.10.2015 у роботі засідання робочої групи з розроблення проекту Програми соціально-економічного та культурного розвитку Тернопільської області на 2016 рік

6.2.

Підготовка статистичної інформації щодо зовнішньоекономічних операцій підприємств області на виконання розпоряджень та доручень Голови Тернопільської обласної державної адміністрації

Сектор митної статистики


Протягом півріччя

На виконання розпоряджень та доручень Голови Тернопільської обласної державної адміністрації надавалась:

статистична інформація з питань зовнішньоекономічної діяльності підприємств регіону та щодо структури імпорту та експорту в розрізі товарних груп та підприємств області (12 листів);

інформаційно-аналітичні матеріали про основні показники роботи митниці у першому півріччі 2015 року та у січні-вересні 2015 року (листи від 28.07.2015 № 2825/9/19-70-20 та від 16.10.2015 № 3948/9/19-70-20),

інформація щодо підприємств, які здійснювали в зоні діяльності митниці експортні операції в галузі промисловості та агропромислового комплексу (лист від 24.09.2015 вих. № 3593/9/19-70-20)

6.3.

Забезпечення інформаційної взаємодії з ГУ ДФС у Тернопільській області щодо виявлення фактів нецільового використання вантажів, отриманих в якості гуманітарної допомоги.

У разі необхідності, проведення комплексу заходів з метою документування порушень митних правил

Відділ аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням


Щоквартально

Митницею оформлено у митному відношенні 130 декларацій з вантажами, що ввозились в якості гуманітарної допомоги. За результатами перевірок, які проводились ГУ ДФС у Тернопільській області, фактів нецільового використання таких вантажів не встановлено. ГУ ДФС у Тернопільській області направлено інформацію про отримувачів гуманітарної допомоги (лист від 01.12.2015 №4653/7/19-70-26)

6.4.

Проведення спільних з ГУ ДФС у Тернопільській області заходів щодо відпрацювання суб’єктів господарювання різних ступенів ризику.

Вжиття заходів щодо виявлення та усунення причин вчинення правопорушень учасниками зовнішньоекономічної діяльності

Відділ аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням


Протягом півріччя

Виконано

На адресу митниці надійшло 17 відповідей митних органів іноземних держав. За результатами аналізу отриманих відповідей у 10 випадках виявлено правопорушення (зменшення розміру податкових зобов’язань). З метою здійснення контрольно-перевірочних заходів матеріали направлено до ГУ ДФС у Тернопільській області (листи від 02.07.2015 № 2526/7/19-70-26, від 21.07.2015 № 2735/7/19-70-26, від 19.08.2015 № 3158/7/19-70-26, від 20.11.2015 № 4479/7/19-70-26) та ГУ ДФС у Львівській області (лист від 09.12.2015 № 4757/7/19-70-26)

Розділ 7. Забезпечення взаємодії з митними, правоохоронними органами та іншими органами іноземних держав, участь у міжнародному співробітництві

7.1.

Підготовка запитів до митних органів зарубіжних країн для проведення верифікації сертифікатів про походження товарів з метою недопущення сплати мита та інших обов’язкових платежів не в повному обсязі під час ввезення товарів на митну територію України

Відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання

Протягом півріччя

До Департаменту адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання ДФС направлено 1 запит щодо перевірки 11 сертифікатів про походження форми СТ-1 з Республіки Білорусь (лист від 10.09.2015 № 3454/8/19-70-25.

До уповноваженого органу Російської Федерації направлено 2 запити (листи від 04.08.2015 № 2956/10/19-70-25 та від 03.11.2015 № 4212/10/19-70-25)


7.2.



Проведення аналізу митних оформлень бюджетоформуючих товарів та товарів, митне оформлення яких в зоні діяльності митниці здійснюється з наданням податкових пільг.

Підготовка запитів до уповноважених митних органів іноземних держав з метою перевірки на автентичність товаросупровідних документів та інформації, що в них зазначена

Відділ аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням


Щоквартально

Про результати проведеного аналізу керівнику митниці надано 6 службових записок. Порушень не виявлено.

З метою проведення перевірки на автентичність, поданих до митного оформлення товаросупровідних документів та інформації, що у них зазначена до митних адміністрацій іноземних країн направлено 7 запитів. Виявлено 1 правопорушення за ознаками ст. 483 Митного кодексу України

Розділ 8. Організація правової роботи

8.1.

Представлення та захист інтересів митниці в судах різних інстанцій

Юридичний сектор

Протягом півріччя

Представлення та захист інтересів митниці в судах різних інстанцій здійснюється постійно. Участь у судових засідання взято близько 50 разів. Інформація про результати судових засідань вноситься невідкладно до бази ПІК «Судові рішення з питань ЗЕД». Оскарження судових рішень, прийнятих не на користь митниці, проводиться в порядку та в строки, визначені процесуальним законодавством

8.2.

Наповнення бази програмно-інформаційного комплексу «Судові рішення з питань ЗЕД» передбаченою інформацією про судові справи, в яких митниця є стороною у справі або залучена в якості третьої особи

Юридичний сектор

Протягом півріччя

Наповнення бази ПІК «Судові рішення з питань ЗЕД» передбаченою інформацією про судові справи здійснюється постійно

8.3.

Проведення аналізу претензійно-позовної роботи з метою вжиття заходів для усунення порушень, причин та умов, що їм сприяють та забезпечення покращення роботи в даному напрямку

Юридичний сектор

Щоквартально


Проведено аналіз претензійно-позовної роботи митниці за перше півріччя 2015 року та за дев’ять місяців 2015 року (службові записки керівнику митниці від 14.07.2015 № 113/19-70-10 та від 19.10.2015 № 147/19-70-10)

8.4.

Проведення перевірки проектів розпорядчих документів, підготовлених структурними підрозділами митниці, на відповідність вимогам чинного законодавства

Юридичний сектор

Протягом півріччя

Проведено перевірку виданих митницею розпорядчих документів, інформація доведена керівнику митниці (службова записка від 22.12.2015 № 176/19-70-10)

Розділ 9. Організація роботи з суб’єктами ЗЕД та громадянами, забезпечення їх прав і законних інтересів

9.1.

Забезпечення кваліфікованого розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» та надання у встановленому порядку своєчасних і вичерпних відповідей

Спеціаліст з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації,

структурні підрозділи митниці

Протягом півріччя

Надійшло 14 письмових звернення громадян, на які було надано кваліфіковані і своєчасні відповіді. Зауваження відсутні

9.2.

Організація та проведення особистого прийому громадян посадовими особами митниці відповідно до затвердженого графіка особистого прийому громадян

Спеціаліст з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації

Протягом півріччя

Керівництвом та посадовими особами митниці було здійснено 4 прийоми за зверненнями громадян. Усім громадянам, які побували на особистому прийомі надано кваліфіковані роз’яснення у день їх звернення. Зауваження відсутні.

9.3.

Забезпечення своєчасного розгляду та надання відповідей на запити на інформацію відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»

Спеціаліст з розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації,

структурні підрозділи митниці

Протягом півріччя

Надійшло 4 запити на публічну інформацію. Всі запити своєчасно розглянуто, надано повну, кваліфіковану відповідь у встановлений Законом п’ятиденний термін

9.4.

Проведення семінарів, зустрічей із декларантами, суб’єктами ЗЕД, перевізниками щодо роз’яснень норм митного та податкового законодавства

Відділ організації митного контролю та оформлення,

відділ адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання,

митний пост «Чортків»,

митний пост «Збараж»,

відділ митного оформлення

Щоквартально

Проведена робочі зустрічі :

керівництва митниці із суб’єктами господарювання, декларантами та представниками митних брокерів на тему: «Використання у системі управління ризиками орієнтовних показників митної вартості» (протокол від 02.10.2015№ 57);

відділу адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання з основними експортерами в зоні діяльності митниці та митними брокерами на тему: «Про затвердження Порядку надання та анулювання митницею статусу уповноваженого (схваленого) експортера» (протокол від 23.12.2015 б/н)

9.5.

Координація роботи структурних підрозділів митниці щодо опрацювання та надання відповідей на звернення, які надходять на сервіс «Пульс».

Інформування керівництва митниці про результати проведення аналізу стану опрацювання інформації та направлення їх до ДФС

Відділ аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням,

структурні підрозділи митниці

Протягом півріччя

На сервіс «Пульс»надійшло 3 звернення.

Забезпечено розгляд усіх звернень у терміни визначені п.2.7 Порядку опрацювання інформації, яка надходить на сервіс пульс, затвердженого наказом ДФС від 13.01.2015 № 6. Про результати розгляду звернень проінформовано заявників. Порушень з боку посадових осіб митниці не встановлено

9.6.

Організація проведення іспитів у агентів з митного оформлення з метою отримання ними відповідних кваліфікаційних посвідчень

Відділ організації митного контролю та оформлення

Протягом півріччя

Іспити не проводились у зв’язку із втратою чинності наказу Державної митної служби України від 18.08.2009 № 767 "Про затвердження Порядку прийняття іспиту у представників митних брокерів"

Розділ 10. Організація інформаційно-аналітичного забезпечення митниці та автоматизації її діяльності

10.1.

Підготовка даних митної статистики зовнішньої торгівлі, спеціальної митної статистики, інформаційно-аналітичних матеріалів щодо зовнішньоторговельних операцій з товарами

Сектор статистики

Протягом півріччя

Щомісяця готувалась статистична зведена інформація з питань спеціальної митної статистики та направлялась до ДФС (6 листів).

Готувались інформаційно-аналітичні матеріали щодо основних показників роботи митниці та основні тенденції експортно-імпортних операцій, митне оформлення яких проведено митницею для розміщення в засобах масової інформації (направлено 7 прес-релізів)

10.2.

Технічне супроводження інформаційно-телекомунікаційних систем, які використовуються в роботі структурних підрозділів митниці

Сектор ІТ

Протягом півріччя

Здійснювалось поновлення програмного забезпечення, що використовується структурними підрозділами митниці. Проводився своєчасний ремонт та обслуговування серверного обладнання, робочих станцій та периферії

Розділ 11. Забезпечення охорони державної таємниці та захисту інформації

11.1.

Супроводження робіт щодо отримання посадовими особами митниці ключів електронно-цифрового підпису

Сектор охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації

Протягом півріччя

Здійснювалось супроводження робіт щодо отримання ключів електронно-цифрового підпису.

Проведено реєстрацію 2 ключів ЕЦП, скасовано 3 ключі ЕЦП.

11.2.


Відстеження змін у нормативно-правових актах з питань охорони державної таємниці.

Розроблення розпорядчих документів, інструкцій, положень тощо за напрямками діяльності режимно-секретного органу, вивчення нормативно-правових актів з питань охорони державної таємниці

Сектор охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації

Протягом півріччя

Вживались заходи щодо забезпечення виконання Закону України “Про державну таємницю” та “Порядку організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях” затвердженого постановою КМУ від 18 грудня 2013 р. № 939.

Підготовлено 9 нормативно-правових актів, які стосуються питань охорони державної таємниці. Переоформлено допуск до державної таємниці з ф-2 на ф-3 3-ом працівникам митниці. Скасовано допуск до державної таємниці 1 працівникові.

11.3.

Забезпечення контролю за обліком, умовами зберігання та використання документів з грифом «Для службового користування» у структурних підрозділах митниці

Сектор охорони державної таємниці, технічного та криптографічного захисту інформації

Протягом півріччя

Облік та реєстрація документів з грифом «Для службового користування» здійснювався у відповідному журналі. Виготовлення таких документів здійснювалось на атестованій ПЕОМ із створенням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Випадків втрат документів з грифом «Для службового користування» або розголошення відомостей, які містяться у них, не встановлено

Розділ 12. Організація фінансової роботи

12.1.

Підготовка Балансу виконання кошторису доходів і видатків митниці та направлення його до ДФС та Головного управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області

Сектор фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку

Щоквартально


Підготовлено та направлено Баланс митниці із додатками та розшифровками до ДФС (листи від 09.07.2015 № 2625/8/19-70-05 та від 08.10.2015 № 3834/8/19-70-05) та Головного управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області (листи від 09.07.2015 № 2624/10/19-70-05 та 08.10.2015 № 3833/10/19-70-05)

12.2.

Підготовка бюджетного запиту митниці на 2016 рік та надання його до ДФС для погодження у встановленому порядку

Сектор фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку,

відділ інфраструктури

Протягом півріччя

Підготовлено та направлено до ДФС проект зведеного кошторису митниці для складання бюджетного запиту митниці на 2016 рік (лист від 14.05.2016 № 1913/8/19-70-05). Бюджетний запит митниці на 2016 рік буде підготовлено та направлено на затвердження після доведення лімітних довідок розпорядником бюджетних коштів вищого рівня

12.3.

Здійснення контролю за проведенням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань з метою недопущення зростання кредиторської і дебіторської заборгованості та погашення простроченої бюджетної заборгованості

Сектор фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку,

відділ інфраструктури

Протягом півріччя

Станом на 01.01.2016 відсутня прострочена бюджетна заборгованість. Контроль за проведенням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань з метою недопущення зростання кредиторської і дебіторської заборгованості та погашення простроченої бюджетної заборгованості здійснюється на постійній основі (до Головного управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області направлено 6 листів).

12.4.

Проведення річної інвентаризації матеріальних цінностей та інших статей балансу митниці

Сектор фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку

Грудень

Річну інвентаризацію проведено відповідно до наказу митниці від 30.10.2015 №20-аг.

Заповнено інвентаризаційні описи, на основі яких складено протокол інвентаризаційної комісії від 11.12.2015. Лишків і нестач не виявлено

12.5.

Проведення суцільної звірки наявності конфіскованого майна, переданого на зберігання та реалізацію в усіх місцях його зберігання, в тому числі у митниці та спеціалізованих торгівельних організаціях

Сектор фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку

Грудень

Суцільну звірку проведено відповідно до спільного наказу митниці та Головного управління юстиції у Тернопільській області від 15.12.2015 №307/523. За результатами складено акт проведення суцільної перевірки наявності конфіскованого майна станом на 22.12.2015. Лишків і нестач не виявлено

Розділ 13. Матеріально-технічне забезпечення і розвиток діяльності митниці, у т.ч. митної інфраструктури

13.1.

Здійснення контролю за використанням та цільовим призначенням автотранспорту митниці, витратами паливно-мастильних матеріалів

Відділ інфраструктури

Протягом півріччя

У зв’язку з відсутністю паливно-мастильних матеріалів службовий автотранспорт не використовувався


13.2.

Підготовка об’єктів митниці до роботи у осінньо-зимовий період

Відділ інфраструктури

Протягом півріччя

У повному обсязі забезпечено підготовку об’єктів митниці до експлуатації у осінньо-зимовий період. Проведено осінній огляд об’єктів митниці на предмет відповідності вимогам пожежної безпеки (акт обстеження від 08.10.2015)

13.3.

Здійснення обліку та контролю за поміщенням товарів та транспортних засобів, вилучених за протоколами про порушення митних правил, конфіскованих та прийнятих на зберігання на склад митниці

Відділ інфраструктури

Протягом півріччя

На склад митниці поміщено товарів та транспортних засобів, вилучених за протоколами про порушення митних правил, конфіскованих та прийнятих на зберігання на суму 187,6 тис. грн. Контроль за зберіганням та розпорядженням даним майном проводився на постійній основі. До державного бюджету від розпорядження майном митницею перераховано коштів на суму 28,5 тис. грн.

Розділ 14. Організація роботи щодо добору, професійної підготовки, перепідготовки та підвищення та підвищення кваліфікації працівників

14.1.

Забезпечення виконання комплексу робіт щодо призначення, переміщення і звільнення працівників номенклатури начальника митниці

Сектор персоналу

Протягом півріччя

Прийнято в митницю 8 осіб (в порядку переведення з інших державних органів).

Звільнено 9 осіб.

Здійснено 5 внутрішніх переведень.

14.2.

Організація та координація роботи щодо підготовки та підвищення кваліфікації працівників митниці

Сектор персоналу

Протягом півріччя

Професійне навчання без відриву від роботи організовувалось відповідно до наказу митниці від 24.06.2015 № 213-о.

Підвищення кваліфікації пройшло 34 особи

14.3.

Здійснення контролю за виконанням особистих річних планів осіб, зарахованих до кадрового резерву.

Призначення на посади осіб з кадрового резерву

Сектор персоналу

Протягом півріччя

Особисті річні плани осіб, зарахованих до кадрового резерву, здані в сектор персоналу та підшиті до відповідної справи.

З кадрового резерву призначено на посади 3 особи (внутрішні переведення)

14.4.

Організація та проведення семінарів-нарад, навчання в системі професійного навчання без відриву від роботи з працівниками митниці щодо змін у митному та податковому законодавстві

Сектор персоналу

Щоквартально


Проведено два загальних заняття в системі професійного навчання без відриву від роботи 19.08.2015 та 16.12.2015

14.5.

Організація виробничої та переддипломної практики студентів Тернопільського національного економічного університету та курсантів Академії митної служби України у структурних підрозділах митниці

Сектор персоналу

Протягом півріччя

Організовано практику на базі митниці для 4-ох студентів (ІІ, ІІІ курс) Університету митної справи та фінансів

14.6.

Здійснення заходів, пов’язаних із реалізацією Закону України від 16 вересня 2014 року № 1682-VII«Про очищення влади»

Сектор персоналу

Протягом півріччя

Перевірки, передбачені Законом України «Про очищення влади», не проводились.

Закінчено проведення перевірок стосовно 48 осіб

14.7.

Проведення комплексу заходів, спрямованих на виконання положень Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700- VII «Про запобігання корупції»

Сектор персоналу

Протягом півріччя

Проводилась робота в частині ознайомлення під підпис кожного прийнятого в митницю працівника з Попередженням про обмеження, спрямовані на запобігання корупційним правопорушенням, розробленим відповідно до вимог Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції».

Направлено копії декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру для здійснення перевірки достовірності відомостей зазначених в них

В.о. начальника Тернопільської митниці ДФС О.В. Антонович




Схожі:

Звіт Тернопільської митниці дфс про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання iconЗвіт про виконання Плану роботи Київської митниці дфс на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання
Звіт про виконання Плану роботи Київської митниці дфс на друге півріччя 2015 року
Звіт Тернопільської митниці дфс про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання iconЗвіт про виконання Плану заходів Херсонської митниці дфс на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання
Розділ Організація роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників доходів загального та спеціального фондів державного...
Звіт Тернопільської митниці дфс про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання iconЗвіт Луганської митниці Міндоходів про виконання Плану роботи на друге півріччя 2013 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання
Організація роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників надходження платежів до бюджету
Звіт Тернопільської митниці дфс про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання iconЗвіт про виконання Плану роботи Сумської митниці дфс на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання
Розділ Організація роботи щодо забезпечення виконання встановлених завдань із надходження платежів до бюджету, здійснення контролю...
Звіт Тернопільської митниці дфс про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання iconЗвіт про виконання Плану роботи Миколаївської митниці дфс на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання
Розділ Організація роботи щодо забезпечення виконання встановлених завдань із надходження платежів до бюджету, здійснення контролю...
Звіт Тернопільської митниці дфс про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання iconЗвіт про виконання Плану роботи Житомирської митниці дфс на II півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання
Розділ Організація роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників доходів загального фонду державного бюджету
Звіт Тернопільської митниці дфс про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання iconЗвіт про виконання Плану роботи Івано-Франківської митниці Міндоходів на друге півріччя 2014 № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання
Розділ Організація роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників надходження платежів до бюджету
Звіт Тернопільської митниці дфс про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання iconЗвіт Полтавської митниці дфс про виконання Плану роботи на І півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання
Здійснення прогнозування очікуваних показників надходжень податків і зборів до загального та спеціального фондів Державного бюджету...
Звіт Тернопільської митниці дфс про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання iconЗвіт про виконання Плану заходів Херсонської митниці дфс на перше півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання
Розділ Організація роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників доходів загального та спеціального фондів державного...
Звіт Тернопільської митниці дфс про виконання плану роботи на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці Термін виконання iconЗвіт про виконання Плану роботи Енергетичної митниці дфс на друге півріччя 2015 року № з/п Зміст заходу Відповідальні виконавці
Розділ Організація роботи щодо забезпечення виконання індикативних показників доходів загального та спеціального фондів державного...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©govuadocs.com.ua 2000-2015
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи