Про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації за 11 місяців 2013 року icon

Про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації за 11 місяців 2013 року



НазваПро організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації за 11 місяців 2013 року
Дата конвертації30.09.2016
Розмір72.38 Kb.
ТипДокументи
скачать >>>

Про організацію роботи із зверненнями громадян

у Бершадській районній державній адміністрації

за 11 місяців 2013 року
За 11 місяців 2013 року до районної державної адміністрації надійшло 684 (у 2012 – 685) звернення від 1826 (2012- 1564) громадян, заявниками піднято 729 (2012- 806) питань.

З усіх звернень, що надійшли до установи:

  • 264 одиниці становлять усні звернення, з яких отриманих під час проведення особистих прийомів – 242 звернення, 20 – під час проведення виїзного прийому, 2- каналами телефонної «гарячої лінії»;

  • 420 одиниць становлять письмові звернення.

У структурі звернень – всі заяви.

Отримано 37 колективних звернень проти 49 за звітний період минулого року.

За звітний період із загальної кількості звернень через органи влади вищого рівня отримано 211 звернень, (221 за аналогічний період 2012р.).

Під час особистих прийомів отримано 242 звернення, у минулому році – 261.

За структурою основних питань, що порушували громадяни у своїх зверненнях на особистих прийомах, найбільша кількість стосувалася соціального захисту - надання матеріальної допомоги та аграрної політики і земельних відносин.

За звітний період під час проведення виїзних особистих прийомів громадян отримано 20 звернень ( у 2012 – 47). Найбільша кількість питань стосувалася соціального захисту, аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства. Значна кількість питань, що не потребують додаткового опрацювання, вирішуються на місцях під час проведення особистого прийому.

Каналами телефонної «гарячої лінії» надійшло 2 звернення у лютому 2013 року - щодо незадовільного перевезення пільгової категорії населення та у березні щодо підвищення рівня води у ставку та підтоплення земельних ділянок.

За звітний період отримано 2 повторних звернення – 1 звернення щодо незадовільного надання послуг у Маньківській АЗПСМ, та 2 звернення щодо отримання майнового паю.

Мають місце 4 дублетні звернення.

Із загальної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації за 11 місяців 2013 року, заявниками піднято 434 питання, які відносяться до наступних галузей:

Назва галузевих питань

11 міс.

2013 року

11 міс.

2012 року

аграрна політика і земельні відносини

94

153

промислова політика

3

3

житлова політика

24

18

комунальне господарство

54

58

сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт

8

7

охорона здоров'я

32

44

праця і зарплата

40

26

питання соціального захисту

з них: надання матеріальної допомоги

367

345

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

23

23

діяльність органів місцевого самоврядування

4

10

фінансова, податкова, митна політика

5

6

діяльність органів виконавчої влади

7

7

транспорт і зв’язок

14

16

економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва

1

3

екологія та природні ресурси

4

9

культура та культурна спадщина, туризм

9

6

діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

0

1

діяльність ВРУ, Президента України та КМУ

0

0

освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

8

15

Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації

1

0

інші

31

56

ВСЬОГО:

729

806

Як свідчить аналіз, на першому місці за кількістю звернень громадян перебувають питання соціального захисту - це питання надання матеріальної допомоги, призначення та отримання соціальних виплат, субсидій, надання роз’яснень щодо умов отримання соціальних допомог.

Друге місце посідають питання аграрної політики та земельних відносин; третє - комунального господарства.

Також значну частку становлять звернення з питань охорони здоров’я, праці та заробітної плати, житлової політики, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян.

Надходження звернень громадян за соціальним станом

Ветеран праці

2

Дитина війни

9

Інвалід II групи

44

Інвалід III групи

24

Інвалід Великої Вітчизняної війни

2

Інвалід війни

6

Інвалід І групи

22

Багатодітна сім'я

23

Безробітний

60

Пенсіонер

178

Підприємець

3

Працівник бюджетної сфери

23

Робітник

6

Селянин

3

Учень, студент

1

Мати-героїня

1

Одинока мати

5

Особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи

1

Учасник бойових дій

6

Учасник війни

6

Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

2

Як видно з таблиці, майже половина звернень надійшла до райдержадміністрації від найменш соціально-захищених верств населення - учасників війни та бойових дій, громадян зі статусом «Дитина війни», багатодітних сімей, одиноких матерів, ветеранів праці та пенсіонерів. Громадян цих категорій особливо турбують проблеми соціального захисту - матеріальної підтримки, призначення та виплати державних соціальних допомог, перерахунку пенсії, земельних та майнових відносин; комунального господарства, порушення будівельних норм тощо.

Аналізуючи потік звернень у розрізі населених пунктів району, слід відмітити, що найбільше звернень надійшло від жителів м. Бершадь сіл Флорине, Війтівка, Джулинка, Баланівка. Бирлівка, Красно сілка, Шляхова, Устя, Яланець, П’ятківка, Серебрії.

Бершадською райдержадміністрацією забезпечується виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України від 07.02.2008р. №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян.

На нарадах з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, територіальних органів центральних міністерств та відомств, організацій та установ району засловуються питання про стан виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у Бершадській райдержадміністрації.

15 березня 2013 року на засіданні колегії райдержадміністрації розглянуто питання про роботу щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів виконавчої влади та виконання контрольних документів у районній державній адміністрації за підсумками 2012 року та січня-лютого 2013 року.

У поточному році в районній газеті «Бершадський край» та на офіційному веб-сайті райдержадміністрації опубліковано матеріали роботи із зверненнями громадян, графіки прийому громадян обласним та районним керівництвом.

На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації створено окремий розділ, де систематично висвітлюються матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян: розділ «РДА та громадськість» передбачає підрозділи:

- «Звернення громадян», «Нормативні документи», «Загальна інформація» - порядки проведення особистих та виїзних прийомів громадян, телефонної «гарячої лінії», «Графіки прийому громадян», «Інформація про роботу із зверненнями громадян», «Методичні матеріали з питань прав громадян на звернення», «Теми для обговорення».

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому знаходиться на постійному контролі керівництва райдержадміністрації.

Загальний відділ

апарату райдержадміністрації



Схожі:

Про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації за 11 місяців 2013 року iconДовідка про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації у 3 квартал 2014 року
У 3 кварталі 2014 року до районної державної адміністрації надійшло 224 звернення (за відповідний період 2013 – 43, 2012 – 39) від...
Про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації за 11 місяців 2013 року iconДовідка про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації у 1 півріччі 2014 року
У 1 півріччі 2014 року до районної державної адміністрації надійшло 375 звернень від 835 громадян, піднято 389 питань
Про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації за 11 місяців 2013 року iconДовідка про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації у 2 кварталі 2014 року
У 2 кварталі 2014 року до районної державної адміністрації надійшло 206 звернень від 487 громадянин, піднято 212 питань
Про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації за 11 місяців 2013 року iconДовідка про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації у 1 кварталі 2014 року
У 1 кварталі 2014 року до районної державної адміністрації надійшло 170 звернень від 348 громадянин, піднято 177 питань
Про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації за 11 місяців 2013 року iconПро роботу зі зверненнями громадян у Виноградівській районній державній адміністрації за 9 місяців 2013 року
Зу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного...
Про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації за 11 місяців 2013 року iconЗвіт про стан організації роботи із зверненнями громадян у Кремінській райдержадміністрації за 2013 року
Кремінській райдержадміністрації склалася певна система роботи зі зверненнями громадян. Розроблено та діє Положення про порядок розгляду...
Про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації за 11 місяців 2013 року iconІнформація про стан роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації за 2013 рік
Районною державною адміністрацією постійно аналізується стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних...
Про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації за 11 місяців 2013 року iconДовідка про стан роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації
Районною державною адміністрацією постійно аналізується стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних...
Про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації за 11 місяців 2013 року iconДовідка про стан роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації
Районною державною адміністрацією постійно аналізується стан роботи із зверненнями громадян в райдержадміністрації, її структурних...
Про організацію роботи із зверненнями громадян у Бершадській районній державній адміністрації за 11 місяців 2013 року iconДовідк а про роботу із зверненнями громадян та організацію усного прийому в районній державній адміністрації впродовж 2013 року
Закону України "Про звернення громадян", актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень обласної державної...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©govuadocs.com.ua 2000-2015
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи