Рішення №59 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання icon

Рішення №59 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання



НазваРішення №59 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання
Дата конвертації01.10.2016
Розмір265.68 Kb.
ТипРішення
скачать >>>



УКРАЇНА

ВІННИЦЬКА РАЙОННА РАДА

ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ №59


29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання

Про районну Програму забезпечення безпеки дорожнього руху на 2014-2017 роки
Відповідно до п. 16 ч. 1 ст. 43, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи розпорядження голови Вінницької райдержадміністрації від 22.01.2014 року №10 «Про проект Районної програми забезпечення безпеки дорожнього руху на 2014-2017 роки», висновки постійних комісій районної ради з питань депутатської діяльності, етики, гласності, діяльності рад, органів місцевого самоврядування, законності та правопорядку, районна рада

ВИРІШИЛА:


  1. Затвердити Районну програму забезпечення безпеки дорожнього руху на 2014-2017 роки.

  2. Головним розпорядником коштів визначити Вінницьку районну державну адміністрацію.

  3. Фінансовому управлінню Вінницької райдержадміністрації (Микитюк Л.В.) щорічно передбачати кошти в процесі виконання районного бюджету на фінансування заходів Районної програми забезпечення безпеки дорожнього руху на 2014-2017 роки.

  4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань депутатської діяльності, етики, гласності, діяльності рад, органів місцевого самоврядування, законності та правопорядку (Олійник Н.К.).


Голова районної ради С.М. Сітарський

Земелева Л.А.

Дунаєва Т.М.

Уманець Т.О.

Яремчук О.М.


ДОДАТОК

до рішення 29 сесії районної ради 6 скликання

від 29.04.2014 року
Районна програма

забезпечення безпеки дорожнього руху на 2014-2017 роки

1. ПАСПОРТ

(загальна характеристика

районної програми забезпечення безпеки дорожнього руху на 2014 – 2017 роки)

1

Ініціатор розроблення Програми

Вінницька райдержадміністрація

2

Дата і номер розпорядження голови Вінницької райдержадміністрації про розроблення Програми

Розпорядження голови Вінницької районної державної адміністрації від 22.01.2014 року 2014 року №10 «Про розроблення проекту районної Програми забезпечення безпеки дорожнього руху на 2014-2017 роки»

3

Розробник Програми

Відділення ДАІ Вінницького РВ УМВС України у Вінницькій області

4

Співрозробники Програми

Управління економіки Вінницької райдержадміністрації

5

Відповідальний виконавець Програми

Відділення ДАІ Вінницького РВ УМВС України у Вінницькій області



6


Учасники Програми

Структурні підрозділи Вінницької районної державної адміністрації; сільські, селищні ради; відділення ДАІ Вінницького РВ УМВС України у Вінницькій області

7

Терміни реалізації Програми

2014 - 2017 роки

7.1

Етапи виконання програми

(для довгострокових програм)

__________

8

Перелік місцевих бюджетів, які приймають участь у виконанні програми (для комплексних програм)

Районний бюджет

8

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, всього в тому числі

133,0 тис.грн.

9

коштів районного бюджету:

133,0 тис.грн.

9.1

коштів районного бюджету:

____________


1.2. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
Програма забезпечення безпеки дорожнього руху на 2014-2017 роки розроблена на виконання Закону України „Про дорожній рух”, Указу Президента України від 20.11.2007р. №1121/2007 „Про невідкладні заходи із забезпечення дорожнього руху”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року №480-р «Про схвалення Стратегії підвищення безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2015 року», інших нормативних актів із забезпечення безпеки дорожнього руху на території України.

Згідно з статистичними даними відділення Державтоінспекції за останні два роки в Вінницькому районі зареєстровано 145 дорожньо-транспортних пригоди (далі - ДТП), з них з потерпілими – 48 в яких загинуло 18 і травмовано 40 осіб.

Зокрема, у 2013 році зареєстровано 76 ДТП, в яких загинуло 8 і дістали травми 22 особи. Бурхливий розвиток промисловості, що ґрунтується на використанні досягнень технічного прогресу, є головною характеристикою розвитку світового суспільства за останні десятиріччя. Це стосується повною мірою і розвитку автомобілебудування, наслідком якого є постійно прогресуючий процес зростання автомобільного парку, з розширенням якого відбувається збільшення людських та матеріальних втрат, причиною яких є аварійність.

Унаслідок стрімкого росту автомобілізації країни протягом останнього десятиріччя практично повністю вичерпано ресурсні можливості дорожньо-шляхової мережі. Наслідком такого стану справ є значне погіршення умов руху, затори, збільшення витрат пального, погіршення екологічної ситуації і зростання аварійності. Разом з тим, темпи розвитку дорожньо-шляхової мережі, обсяги капіталовкладень та відповідно заходів, пов’язаних з усебічним вирішенням проблем сфери дорожнього руху та його безпеки не відповідають темпам інтенсифікації дорожнього руху.

Не в повному обсязі виконуються вимоги Закону України «Про дорожній рух» у частині організації профілактичної роботи серед дітей. Це передусім стосується навчально-виховних закладів, де не проводяться практичні заняття, необхідні для закріплення відповідних навичок поведінки на вулично-дорожній мережі. Залишаються поза увагою питання реформування та вдосконалення наявної системи підготовки водіїв транспортних засобів: відсутні заходи щодо перегляду навчальних програм, розроблення науково - обґрунтованих підходів до організації навчальних процесів, забезпечення контролю за професійною придатністю кандидатів у водії та якістю їх підготовки.

Такий стан справ зумовлений наявністю численних факторів, серед яких найбільш значущими є: низький рівень дорожньої дисципліни учасників дорожнього руху; недостатній рівень водійської майстерності; недостатній рівень забезпеченості транспортного процесу відповідними за своїми параметрами дорогами; фактична відсутність системи організаційно-планувальних та інженерних заходів, спрямованих на вдосконалення організації руху транспорту та пішоходів в населених пунктах району; низький рівень надання медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах.

З метою виправлення ситуації в попередні роки в Вінницькому районі вживалися заходи до реалізації комплексної районної програми забезпечення безпеки дорожнього руху на території Вінницького району на 2008 - 2012 роки. Виконання заходів Програми здійснювалося в умовах хронічного недофінансування, передбачених заходів як обласним, так і місцевими бюджетами. Таким чином, сьогодні не досягнуто кардинальних зрушень ані у зниженні аварійності, ані в поліпшенні стану вулично-дорожньої мережі населених пунктів.

Аналізуючи наявну ситуацію, а також рівень ризику загибелі людей у результаті дорожньо-транспортних випадків та матеріальних збитків, ураховуючи досвід попередніх років, слід констатувати, що ефективне забезпечення безпеки дорожнього руху може бути досягнуто тільки в рамках тісної взаємодії органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування, на основі програмного підходу, який дозволить забезпечити принцип комплексності та системності у розробці, фінансуванні та проведенні визначених програмою заходів.
1.3. Визначення мети Програми
Мета Програми - підвищення безпеки дорожнього руху, зниження аварійності на вулично-дорожній мережі в населених пунктах та на шляхах місцевого значення району; створення умов, що сприятимуть забезпеченню комфортного та безпечного руху транспортних засобів й пішоходів, збільшення пропускної здатності автомобільних доріг і вулиць, охорона навколишнього середовища, підвищення екологічної безпеки.
1.4. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми

Програма має бути реалізована шляхом проведення робіт, які передбачені комплексом запропонованих заходів на основі:

визначення цілей, завдань і заходів необхідних для забезпечення безпеки руху;

концентрації ресурсів на реалізацію заходів, що відповідають пріоритетним цілям і завданням у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху;

підвищення ефективності управління у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху;

координації дій суб'єктів управління у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху;

реалізації комплексу заходів, у тому числі профілактичного характеру, що знижують кількість дорожньо-транспортних пригод з постраждалими і число громадян, які загинули в результаті ДТП;

ефективного використання фінансових коштів, що спрямовуються на здійснення діяльності органів виконавчої влади у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.

Програма розрахована на 2014 - 2017 роки. Фінансування заходів Програми передбачається здійснювати за рахунок коштів районного бюджету.

Загальний обсяг фінансування заходів Програми у 2014 - 2017 роках становить 133,0 тис. грн.
1.5. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники

Завдання Програми:

організація і забезпечення державного нагляду та контролю за дотриманням законодавства про дорожній рух та його безпеку, а також за діяльністю підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та господарювання щодо планування та виконання заходів з безпеки дорожнього руху, вимог екологічної безпеки;

забезпечення розвитку мережі, а також організація ремонту і утримання місцевих автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів;

розробка комплексних транспортних схем, схем організації дорожнього руху, згідно з відповідними генеральними планами, проектами детального планування та забудови населених пунктів;

організація дорожнього руху з екологічно безпечними умовами на вулично-дорожній мережі району на підставі відповідних генеральних планів, проектів детального планування та забудови населених пунктів, автоматизованих систем керування дорожнім рухом, комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху;

організація проведення заходів з підготовки та підвищення кваліфікації, навчання та стажування відповідних керівників і фахівців у сфері автомобільного транспорту, працівників з безпеки дорожнього руху підприємств, організацій і суб'єктів господарювання, зайнятих здійсненням перевезень, у тому числі небезпечних вантажів, дорожніх і комунальних підприємств і організацій, а також охорони праці; організація підвищення кваліфікації і професійного рівня водіїв;

організація навчання населення району «Правилам дорожнього руху», та здійснення інформаційно-просвітницької діяльності серед різних соціально-вікових груп населення, пов'язаної з профілактикою безпеки дорожнього руху;

організація та здійснення заходів для забезпечення надання медичної допомоги потерпілим під час дорожньо-транспортних пригод та медичного забезпечення безпеки дорожнього руху;

організація та здійснення заходів, пов'язаних із профілактикою дитячого дорожньо- транспортного травматизму;

організація пропаганди з безпеки дорожнього руху та вимог екологічної безпеки; організація та формування фондів для фінансування місцевих програм і окремих заходів, спрямованих на розвиток дорожнього руху та його безпеки.

Очікуваний соціально-економічний результат від реалізації Програми

Програму розраховано на період до 2017 року. За умов реалізації переліку заходів Програми прогнозується зупинення зростання показників аварійності з подальшим їх зниженням у середньому близько на 9,2 % щорічно. При цьому найбільш помітні зміни у динаміці показників аварійності повинні мати місце у 2016 році, що зумовлено ефектом «накопичення» впливу реалізованих за два попередні роки заходів.

Соціальний ефект від реалізації Програми має визначитись за рахунок:

підвищення рівня безпеки дорожнього руху;

поліпшення транспортно-експлуатаційних якостей вулично-дорожньої мережі і регулювання транспортних потоків на дорогах;

забезпечення умов безаварійного перевезення пасажирів та небезпечних вантажів; підвищення оперативності та якості надання допомоги потерпілим у ДТП; удосконалення системи підготовки та перепідготовки керівників і фахівців автомобільної галузі, а також підвищення професіоналізму водіїв.

Економічний ефект очікується від зменшення травматизму та смертності від дорожньо-транспортних пригод (ДТП), зменшення витрат на перевезення пасажирів та вантажів, поліпшення екологічного стану території.

Ресурсне забезпечення Програми наведені в додатку 1 до Програми.

Показники продукту Програми наведені в додатку 2 до Програми.


    1. Напрямки реалізації та заходи Програми


Головні напрямки здійснення комплексу заходів Програми:

удосконалення управління безпекою дорожнього руху;

підвищення експлуатаційних показників вулично-дорожньої мережі району та удосконалення організації руху транспорту та пішоходів;

підвищення безпеки пасажирських перевезень;

підвищення доступності та ефективності надання екстреної медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах;

підвищення рівня інформаційно-технічного забезпечення у сфері безпеки дорожнього руху;

удосконалення інформаційно-просвітницької діяльності.

Напрями реалізації та заходи Програми наведені в додатку 3 до Програми.



    1. Координація та контроль за ходом виконання Програми


Контроль за виконанням Програми здійснює Вінницька районна державна адміністрація та районна рада.

Учасники Програми інформують відповідального виконавця Програми про хід виконання даної Програми щороку до 10 липня та 10 січня до закінчення дії Програми.

Відповідальний виконавець щороку до 20 липня та 20 січня надає узагальнену інформацію про стан та результати виконання Програми управлінню економіки Вінницької районної державної адміністрації.

Відповідальний виконавець Програми інформує профільну постійну комісію районної ради про хід виконання даної Програми щороку до 1 лютого, наступного за звітним періодом та надає на розгляд депутатам на пленарному засіданні районної ради заключний звіт про виконання даної Програми із пояснювальною запискою до 1 лютого 2018 року.

Додаток 1

до районної Програми забезпечення безпеки дорожнього руху на 2014-2017 роки
Ресурсне забезпечення районної програми забезпечення безпеки дорожнього руху на 2014-2017 роки


Обсяг коштів, який пропонується залучити на виконання Програми

2014 рік

2015 рік

2016 рік

2017 рік

Усього витрат на

реалізацію

Програми

1

2

3

4

5

6


Обсяг ресурсів, усього, тис. грн.

32,00

77,00

12,00

12,00

133,00

кошти районного бюджету

32,00

77,00

12,00

12,00

133,00


Додаток 2

до районної Програми забезпечення безпеки дорожнього руху на 2014-2017 роки

Показники продукту програми

№№

п/п

Назва показника

Одиниця виміру

Вихідні дані на початок дії програми

2014 р.

2015 р.

2016 р.

2017 р.

Всього за період дії програми

І. Показники продукту програми




























1.

Протяжність автомобільних доріг,

з них:

км

1234

1234

1234

1234

1234

1234




державного значення

км

54,9

54,9

54,9

54,9

54,9

54,9




обласного значення

км

33,6

33,6

33,6

33,6

33,6

33,6




районного значення

км

188,1

188,1

188,1

188,1

188,1

188,1




комунальної власності

км

957,5

957,5

957,5

957,5

957,5

957,5

2.

Кількість населення Вінницького району Вінницької області (за 2013 рік)

осіб

78,4

78,6

78,7

78,8

78,9

78,9




ІІ. Показники ефективності програми

1.

Кількість постраждалих внаслідок ДТП (за 2013 рік):

























- загинуло

осіб

8

6

5

4

3

21




- поранено

осіб

22

20

17

15

11

85




- автомобілів

один.

134

125

115

110

100

584

2.

Ремонт дорожнього покриття :

тис.грн

4573,2

3305,1

3500,0

3600,0

3700,0

18678,3

ІІІ. Показники якості програми

1.

Зменшення кількості постраждалих внаслідок ДТП (порівняно з початком періоду):

























- загинуло

%

100

80

70

60

50

-




- поранено

%

100

85

71

58

46

-




- автомобілів

%

100

78

64

52

44

-

2.

Відремонтовано дорожнього покриття:

%

100

115

120

135

147

-


Додаток 3

до районної Програми забезпечення безпеки дорожнього руху на 2014-2017 роки
Напрями реалізації та заходи районної Програми забезпечення безпеки дорожнього руху на 2014-2017 роки





з/п

Назва напряму реалізації

(пріоритетні

завдання)

Перелік заходів програми

Термін виконання заходу

Виконавці

Джерела

Фінансування

Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн., в тому числі:

Очікуваний

результат

Районний

бюджет

1.

Удосконалення управління безпекою дорожнього руху

1. Організація проведення аналізу ДТП і матеріалів комісійних обстежень вулично-дорожньої мережі району. Забезпечення розробки комплексу першочергових заходів щодо підвищення безпеки дорожнього руху і реалізації їх насамперед в місцях концентрації ДТП і аварійно- небезпечних ділянках, а також в місцях розміщення навчальних закладів

2014 - 2017

ВДАІ Вінницького РВ УМВС України в Вінницькій області

Не

потребує

фінансу

вання

-

Посилення профілактики безпеки дорожнього руху. Усунення недоліків в утриманні вулично-дорожньої мережі чи організації дорожнього руху, які сприяють скоєнню ДТП

2. Придбання спеціальних засобів для вжиття заходів щодо посилення профілактики безпеки дорожнього руху в тому числі:

2014-2017

ВДАІ Вінницького РВ УМВС України в Вінницькій області

Районний бюджет

85,00


придбання спецавтомобілю


2015

65,00

Придбання технічних засобів, засобів фіксації (відеофіксації) порушень правил дорожнього руху та проблискових маячків синього кольору для службових автомобілів

2014

20,00

2.

Підвищення безпеки

асажирських

перевезень

Посилити контроль за системою допуску перевізників до виконання рейсів, формуванням маршрутної сітки

2014

ВДАІ Вінницького РВ УМВС України в Вінницькій області,

Не потребу є фінансування

-

Посилення контролю за забезпеченням безпеки пасажирських перевезень пасажиро-перевізниками

2015

-

2016

-

2017

-

3.

Підвищення рівня інформаційно- технічного забезпечення у сфері безпеки дорожнього руху

Організувати висвітлення в засобах масової інформації актуальних питань з забезпечення безпеки дорожнього руху, проведення конкурсів на кращий матеріал по тематиці “Безпека дорожнього руху”.

2014

ВДАІ Вінницького РВ УМВС України в Вінницькій області

Районний бюджет

6,0

Налагодження діалогу між ВДАІ Вінницького РВ УМВС України в Вінницькій області та громадськістю з питань безпеки дорожнього руху

2015

6,0

2016

6,0

2017

6,0

4.

Удосконалення інформаційно-просвітницької діяльності

1. Здійснити профілактичні заходи, спрямовані на попередження дорожньо-транспортних пригод за участю всіх категорій учасників дорожнього руху, шляхом організації безперервної навчально-роз’яснювальної роботи та формування свідомості громадян у питаннях дотримання безпеки дорожнього руху, формування громадської думки щодо негативного іміджу громадян, які порушують правила дорожнього руху.

Постійно

ВДАІ Вінницького РВ УМВС України в Вінницькій області, відділ освіти Вінницької райдержадміністрації, сільські, селищні ради

Не

потребує

фінансування

-

Поглиблення

роз’яснювально-пропагандистської діяльності серед населення щодо дотримання правил дорожнього

руху

2. Забезпечити розвиток діяльності загонів юних інспекторів руху, проведення конкурсів серед загонів ЮІР та команд КВН-ЮІР, участь переможців у республіканських конкурсах. Організувати щорічні конкурси на кращий дитячий малюнок та кращий дитячий твір з тематики «Безпека дорожнього руху - запорука життя», а також проведення конкурсів рейдів «Увага! Діти на дорозі!»

2014

ВДАІ Вінницького РВ УМВС України Вінницькій області, відділ освіти Вінницької райдержадміністрації

Районний бюджет

6,0

Вивчення

неповнолітніми правил безпечної поведінки на дорозі в ігровій формі та зниження рівня дорожньо-транспортного травматизму

2015

6,0

2016

6,0

2017

6,0



Керуюча справами виконавчого апарату районної ради Т.М.Дунаєва



Схожі:

Рішення №59 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання iconРішення №60 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання Про комплексну районну Програму розвитку освіти
Затвердити комплексну районну Програму розвитку освіти Вінницького району до 2018 року (додається)
Рішення №59 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання iconРозпорядження голови Берегівської районної державної адміністрації Закарпатської області 16. 04. 2014 Берегово №132 Про чергування 20 21 квітня 2014 року
Міністрів України від 5 квітня 2014 року №328-р „Про чергування 20-21 квітня 2014 року”, на виконання розпорядження голови обласної...
Рішення №59 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання iconЧетверта сесія верховної ради україни сьомого скликання
У вівторок, 1 квітня 2014 року, відбулося пленарне засідання верховної ради україни сьомого скликання
Рішення №59 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання iconРішення (двадцять четверта сесія шостого скликання) 25 квітня 2014 року м. Новгород-Сіверський
Про впорядкування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих...
Рішення №59 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання iconРішення (двадцять четверта сесія шостого скликання) 25 квітня 2014 року м. Новгород-Сіверський
Заслухавши інформацію про хід виконання Програми забезпечення пожежної безпеки на території Новгород-Сіверського району на 2013-...
Рішення №59 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання iconРішення від "23" квітня 2013 року №259 с. Верхні Гаї Про затвердження технічної документації з
Верхньогаївська сільська рада дрогобицького району львівської області XVIII позачергова сесія шостого скликання
Рішення №59 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання iconРішення (двадцять четверта сесія шостого скликання) 25 квітня 2014 року м. Новгород-Сіверський Про хід виконання районної
Заслухавши інформацію про хід виконання районної Програми «Молодь Новгород-Сіверщини на період до 2015 року», затвердженої рішенням...
Рішення №59 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання iconРішення (двадцять п’ята сесія шостого скликання) 25 липня 2014 року м. Новгород-Сіверський
Про внесення змін до Програми оздоровлення та відпочинку дітей Новгород-Сіверського району на 2014-2015 роки
Рішення №59 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання iconРішення страсбург 3 квітня 2014 року остаточне 3 липня 2014 року
Це рішення набуло статусу остаточного відповідно до пункту 2 статті 44 Конвенції. Воно може підлягати редакційним виправленням
Рішення №59 29 квітня 2014 року 29 сесія 6 скликання iconРішення (двадцять четверта сесія шостого скликання) 25 квітня 2014 року м. Новгород-Сіверський Про звернення до судів
З метою захисту спільних інтересів територіальних громад сіл, міста Новгород-Сіверського району, керуючись пунктом 30 частини 1 статті...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©govuadocs.com.ua 2000-2015
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи