Про проведення заходів з озеленення та icon

Про проведення заходів з озеленення та



НазваПро проведення заходів з озеленення та
Сторінка1/4
Дата конвертації04.07.2012
Розмір0.62 Mb.
ТипДокументи
джерело
  1   2   3   4

ІНФОРМАЦІЯ

про проведення заходів з озеленення та

благоустрою населених пунктів району.


Благоустрій населених пунктів – сукупність різноманітних видів впорядкування селищ і сіл району, що створюють зручні, здорові і культурні умови життя населення.


До основних видів благоустрою населених пунктів належать: зовнішнє впорядкування вулиць, площ, транспортне обслуговування населення; водопостачання, освітлення, водовідведення, озеленення.


В районі заплановано розпочати весняний місячник з благоустрою та поліпшення з 01.04.2011р. по 30.04.2011р.


Під час проведення заходу заплановано упорядкувати та привести до належного естетичного та санітарного стану при будинкові території, дитячі та спортивні майданчики, парки і сквери, ліквідацію стихійних сміттєзвалищ, а також озеленення прилеглих територій.


До зазначених заходів планується залучити представників громадськості, учнівської молоді, а також осіб, які перебувають на обліку центру зайнятості населення.


По всіх населених пунктах району проводиться масове впорядкування прилеглих територій. На територіях прибиратимуться присадибні угіддя, вулиці, дороги, тротуари, пішохідні переходи, автозупинки, впорядкуються кладовища, стадіони, парки, братські могили, обеліски, алеї, квітники.


На сьогодні вже приступили до впорядкування прилеглої території Вільшанська, Жеребківська, Карповецька, Турчинівська, Тютюнниківська, Трощанська, Дриглівська сільські, Іванопільська, Чуднівська, В.Коровинецька селищні ради. Хочеться відмітити роботу по Тютюнниківській сільській раді, на виконкомі від 16.03.11р. прийнята «Програма благоустрій населених пунктів на 2011-2015 роки», а на 5 сесії 6 скликання Тютюнниківській сільській раді від 25.03.11р. № 30 під програму виділені кошти на 2011 рік:

  • на ремонт доріг – 10,0 тис.грн.,

  • на освітлення – 10,0 тис.грн.,

  • на ремонт будинків культури с.Тютюнники, с.Короченки – 20,475 тис.грн.,

  • на розроблення проектно-кошторисної документації водопроводу с.Короченки – 16,0 тис.грн.,

  • благоустрій кладовищ і пам’ятників – 5,0 тис.грн.,

  • на упорядкування сміттєзвалища – 8,0 тис.грн.


У Вакуленчуківській селищній раді та ряду сільських рад не розроблені перспективні заходи у сфері поводження з твердими побутовими відходами і не затверджені правила благоустрою територій на 2011 рік.


Станом на 31.03.11р. укладено 26 договорів на організацію та проведення тимчасових робіт між центром зайнятості населення та сільськими, селищними радами за рахунок коштів фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття. Відповідно до укладених договорів планується використати на оплату праці кошти в сумі 300,0 тис.грн. Не уклали договір Безпечнянська, Молочківська, Карповецька сільські ради.


Пропонуємо, всім громадам району взяти участь у конкурсі «Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку», даний конкурс проводиться відповідно до Указу Президента України від 19.10.99 № 1351 та постанови Кабінету Міністрів України від 18.07.03 № 1119 «Про організацію щорічного всеукраїнського конкурсу «Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку» у конкурсі беруть участь всі населені пункти України.


Для участі у конкурсі сільським, селищним головам необхідно подати до конкурсної комісії такі матеріали:

  • лист-подання;

  • основні показники реалізації програми соціально-економічного розвитку населеного пункту за поточний рік;

  • пояснювальна записка до п.1-15 цих Умов;

  • довідка про оцінку якості об”єктів комплексного благоустрою, їх художньо-декоративного оформлення, озеленення та відповідності чинним державним стандартам, нормам і правилам;

  • довідка про санітарний стан населеного пункту, окремих об”єктів благоустрою, парків, скверів, доріг, сміттєзвалищ, кладовищ, тощо;

  • довідка про газифікую, водопровід та водовідведення;

  • довідка про заміну аварійних ділянок (водопровід, каналізація);

  • довідка про здійсненні заходи щодо запобігання різноманітним стихійним лихам – зсувним явищам, підтопленню територій тощо;

  • довідка про здійснені заходи щодо утримання свійських непродуктивних тварин та визначення місць в населених пунктах для їх вигулу;

  • довідка про наявність громадських формувань та працюючих пунктів охорони громадського порядку, кількість правопорушень в громадських місцях та % розкритих злочинів. Проведена робота.

  • довідка про екологічний стан населеного пункту;

  • фотографії, які розкривають особливості та властивості здійснення.


У 2006 році селище Чуднів, яке серед населених пунктів України віднесених до п’ятої категорії зайняло 2 місце у Всеукраїнському конкурсі «Населений пункт найкращого благоустрою і підтримки громадського порядку» за підсумками роботи.


З метою поліпшення стану навколишнього природного середовища в області щорічно проводиться конкурс по екологічному оздоровленню Житомирщини ім.Віктора Олександровича Кременецького, в цьому конкурсі постійно бере участь районна газета «Чуднівська фортеця», яка широко висвітлює на своїх сторінках питання охорони довкілля, благоустрій та збереження природних ресурсів, три роки постійно газета займає призові місця у конкурсі.


Пропоную заслухати проект розпорядження голови райдержадміністрації «Про проведення заходів з озеленення та благоустрою населених пунктів району».


Керуючись ст.ст. 6, 16, 21, 28 Закону України "Про мiсцевi державнi адмiнiстрацii", вiдповiдно до Законів України "Про забезпечення санiтарного та епiдемiологiчного благополуччя населення", «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання рішення колегії райдержадміністрації від 01.04.11 № 8, з метою забезпечення збереження та примноження зелених насаджень у селищах та інших населених пунктах, поліпшення естетичного стану прибудинкових територій і об”єктів масового перебування та відпочинку населення, підготовки до святкування Великодня та Дня Перемоги, залучення громадськості, насамперед дітей і молоді, до вирішення цих завдань:


  1. Заступникам голови райдержадміністрації Макалюк Є.Ф., Булич Т.В., керівнику апарату райдержадміністрації Домашенку П.П. узяти участь у нарадах, сходах сіл та селищ з питань проведення заходів з озеленення та благоустрою населених пунктів району.




  1. Рекомендувати сiльським та селищним головам спільно з керiвниками сільськогосподарських підприємств, установ, організацій, які розташовані на території сільських, селищних рад незалежно вiд пiдпорядкування та форм власностi, з залученням громадськостi, навчальних та лiкувальних закладiв, військових частин:

    1. Провести з 01 квітня по 30 квітня 2011 року Весняну толоку з озеленення та благоустрою, роботи з поліпшення естетичного, санітарного стану прибудинкових територій і об”єктів масового перебування та відпочинку населення.

    2. Забезпечити підготовку заходів, присвячених проведенню 16 квітня 2011 року «Дня довкілля», що спрямовані на поліпшення стану довкілля, озеленення, благоустрій населених пунктів та прилеглих до них територій, очищення водних джерел, збереження природно-заповідних та інших особливо цінних об’єктів, поширення екологічних знань, активізацію державного та громадського контролю за додержанням природоохоронного законодавства та інформацію про проведені заходи за формою (додаток № 1) надати до 19 квітня 2011 року у відділ житлово-комунального господарства райдержадмі-ністрації для узагальнення до Держуправління охорони навколишнього природного середовища в Житомирській області.

    3. Організувати та провести 16.04.2011 року районну акцію «Посади дерево і збережи його».

    4. Привести в належний санiтарний стан територiї ринкiв, закладiв торгiвлi i громадського харчування, освiти, охорони здоров’я та дитячих дошкiльних закладiв, вiйськових мiстечок, виконати ремонт дорiг i тротуарiв, упорядкувати вулицi, лісосмуги, парки, стадіони, сквери, прибудинковi територii, зупинки громадського транспорту та дорожнi знаки із залученням безробітних громадян, які перебувають на обліку центру зайнятості населення.

    5. Привести у вiдповiднiсть до гiгiєнiчних та екологiчних вимог сміттєзвалища твердих побутових вiдходiв, береги рiчок i лiсосмуг, колодязi громадського користування в населених пунктах та природнi джерела, взяти їх на облiк та визначити осiб, вiдповiдальних за їх утримання.

    6. До святкування Дня Перемоги та пам’ятних подій Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років особливу увагу придiлити упорядкуванню кладовищ, братських могил, вiйськових поховань та облаштуванню пам"ятних мiсць, пов"язаних з Великою Вiтчизняною вiйною та нацiонально-визвольним рухом.

    7. Відділу житлово-комунального господарства райдержадміністрації (Кирильчук Ф.Л.) розробити заходи та затвердити графіки виконання робіт із закріпленням територій за підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності. Відповідальним особам за закріпленими територіями району забезпечити виконання заходів з озеленення та благоустрою населених пунктів (додаток № 5).

    8. Під час проведення місячника зосередити особливу увагу на прибиранні та вивезенні побутових відходів і сміття, ліквідації стихійних сміттєзвалищ, приведенні в належний санітарний стан полігонів твердих побутових відходів, паркових зон, скверів, цвинтарів, місць поховань, ринків та закріплених територій (вулиць, тротуарів, комунальних доріг), на благоустрій природних джерел питного водопостачання.

    9. Оголосити конкурс на кращий двір, вулицю, комунальне підприємство, організацію та територіальну громаду з приведення в належний санітарний стан закріпленої території. Підсумки конкурсу підбити до 1 травня 2011 року.

    10. Про хiд виконання розпорядження iнформувати відділ житлово-комунального господарства райдержадмi-нiстрацiї до 01.05.11 згідно форми, що додається (додаток № 4).




  1. ДП «Дзержинський лісгосп АПК «Чуднівське лісництво» (Поліщук А.Г.), Чуднівському лісництву Бердичівського держлісгоспу (Костецький В.П.) заготовити та забезпечити посадковим матеріалом учасників акції для проведення посадки дерев.




  1. Визначити єдиним санiтарним днем в районi - четвер.




  1. Закрiпити населенi пункти за керiвництвом району та призначити відповідальних працівників відділів райдержадміністрації, установ та організацій (додаток №2).




  1. Для координацii роботи та забезпечення контролю за проведенням благоустрою населених пунктiв створити комiсiю (додаток № 3).




  1. Комiсiї провести об’їзди населених пунктiв та пiдвести підсумки в 2 етапи: І етап – до 15.04.11р., ІІ етап - до 28.04.11р.




  1. Вiддiлу мiстобудування та архiтектури райдержадмiнiстрацii:

    1. Надати органам місцевого самоврядування допомогу в благоустрої населених пунктів, розробці пропозицій по оздобленню фасадів будівель розташованих уздовж центральних вулиць та встановленню пандусів для людей з обмеженими фізичними можливостями.




  1. Рекомендувати філії «Чуднівський райавтодор» (Кучко В.І.), сільським, селищним головам забезпечити проведення ямочного ремонту автомобільних доріг на прилеглій території та завершити роботи до 24.04.2011р.




  1. Чуднівському районному комунальному підприємству по обслуговуванню приміщень спільної власності територіальних громад (Ткачук В.Є.) організувати проведення благоустрою та облаштування в’їздних знаків, покращити впорядкування та озеленення територій біля приміщень, які воно обслуговує.




  1. Рекомендувати головному спеціалісту відділу погодження у сфері господарської діяльності Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Житомирській області (Данилюк В.А.), Чуднівській районній санітарно-епідеміологічній станції /Сторожук I.О./ посилити контроль за санiтарним та екологічним станом в районi та дотриманням екологiчних норм. Провести рейди по виявленню порушників, які створюють стихійні сміттєзвалища у лісосмугах району та приймати жорсткі міри до порушників.




  1. Рекомендувати керівникам фiлii "Чуднiвський райавтодор" (Кучко В.І.) та державно ремонтному пункту № 4 філії „Зарічанська ДЕД” (Хілевич П.І.), ДП «Дзержинський лісгосп АПК «Чуднівське лісництво» (Поліщук А.Г.), Чуднiвському лiсництву Бердичiвського Держлiсгоспу (Костецький В.П.), Козятинській дирекції залізничних перевезень „Чуднів-Волинський” (Поліщук В.П.) забезпечити належний санiтарно-екологiчний стан на пiдвiдомчих територiях, особливо вздовж смуг відводу земляного полотна під автодорогами (квартальнi стовпи, знаки розмежувань, таблички, шлагбауми).




  1. Рекомендувати сільським, селищним головам:

    1. Спільно з філією «Чуднівський Райавтодор» (Кучко В.І.) та державно ремонтному пункту № 4 філії „Зарічанська ДЕД” (Хілевич П.І.) до 26.04.11 року привести в належний стан зупинки громадського транспорту, турнікети, дорожні знаки, покриття доріг, елементи мостів та переходів, розмітку доріг.

    2. Спільно з районом електричних мереж продовжувати роботу по освітленню населених пунктів району.




  1. Рекомендувати ДАІ з обслуговування адміністративної території Чуднівського району (Перепелиця К.П.) спільно з РВ УМНС в Житомирській області (Отаманський Ю.Н.) в ходi проведення комплексу робiт по впорядкуванню та благоустрою населених пунктiв проконтролювати щодо забезпечення юридичними та фізичними особами вільного доступу до будівель, споруд та приміщень, приведення в належний стан дорiг, автозупинок, автозаправок, дорожних знаків.




  1. Редакцii газети "Життя Чуднiвщини" /Момот А.В./ систематично висвiтлювати в засобах масовоi iнформацiї хiд проведення благоустрою та впорядкування населених пунктiв району.


Додаток

до розпорядження голови

райдержадміністрації

від _______________ № ____


^ СКЛАД КОМІСІЇ

координації роботи та забезпечення контролю

за проведенням благоустрою населених пунктiв


Самчик - голова районної державної адміністрації,

Максим Юрійович голова комісії


Копчик - голова районної ради, заступник голови

Валерій Миколайович комісії (за згодою)


Макалюк - заступник голови райдержадміністрації,

Євгенія Федорівна заступник голови комісії


Сусол - головний спеціаліст відділу житлово-

Валентина Антонівна комунального господарства

райдержадміністрації, секретар комісії


^ ЧЛЕНИ КОМІСІЇ:


Атаманчук - начальник відділу зв”язків із засобами

Світлана Євгенівна масової інформації та громадськістю

райдержадміністрації


Булич - заступник голови райдержадміністрації

Тетяна Володимирівна


Данилюк - головний спеціаліст відділу погодження у

Віталій Антонович сфері господарської діяльності Державного

управління охорони навколишнього

природного середовища в Житомирській

області (за згодою)


Довгаль - начальник управління економіки

Олег Михайлович райдержадміністрації


Домашенко - керівник апарату райдержадміністрації

Павло Павлович


Дячук - заступник голови районної ради (за згодою)

Володимир Миколайович


Момот - головний редактор районної газети

Антоніна Віталіївна „Життя Чуднівщини” (за згодою)


Отаманський - начальник РВ УМНС в Житомирській

Юрій Нарцизович області (за згодою)


Поліщук - лісничий ДП «Дзержинський лісгосп АПК

Анатолій Григорович «Чуднівського лісництва» (за згодою)


Поліщук - начальник станції «Чуднів-Волинський»

Валентина Петрівна (за згодою)


Перепелиця - начальник ДАЇ з обслуговування адміністра-

Костянтин Петрович тивної території Чуднівського району (за

згодою)


Костецький - лісничий Чуднівського лісництва Бердичів-

Володимир Петрович ського держлісгоспу (за згодою)


Кучко - в.о. начальника філії „Чуднівський

Валентина Іванівна райавтодор” ДП „Житомирський облавтодор”

(за згодою)


Савченко - начальник відділу регіонального розвитку,

Анатолій Федорович містобудування та архітектури

райдержадміністрації


Сторожук - головний лікар Чуднівської райСЕС (за

Ігор Олександрович згодою)


Хілевич - майстер державного ремонтного пункту № 4

Петро Іванович філії „Зарічанська ДЕД” (за згодою)


Додаток № 2

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядженням голови райдержадміністрації

від ____________ № ____


Самчик Максим Юрійович – голова райдержадміністрації

дорога Бердичівського напрямку

с.Короченки - Андрійчук Т.П.

с.Городище - Каранюк Н.А.

с.Княжин - Гуменюк Н.О.

с.Тютюнники - Кучерява Т.О.

с.Турчинівка - Магуй Н.С.

с.М.Коровинці - Розенкова С.В.

с.Судачівка - Грабовська В.І. (за згодою)

с.П”ятка - Атаманчук С.Є.

с.Пилипи - Зотько Л.О. (за згодою)

смт.В.Коровинці - Левик І.І.

с.Рачки - Журавчак О.Л. (за згодою)

смт.Вакуленчук - Очередько А.В. (за згодою)

с.Михайленки - Богаткіна Н.О.


Макалюк Євгенія Федорівна – заступник голови

райдержадміністрації

с.Бейзимівка - Жміда Л.П.

с.Галіївка - Довгаль О.М.

с.М.Волиця - Олексюк С.М.

с.Дубрівка - Кондрацька А.Ю.

смт.Іванопіль - Хичій Л.І.

с.Медведиха - Хичій Л.І.

с.Радісне - Захарченко О.Л.

с.Жеребки - Сусол В.А.

х.Поштовий - Захарченко О.Л.

с.Певна - Дешко В.І.

с.Степок - Кирильчук Ф.Л.


Домашенко Павло Павлович – керівник апарату райдержадміністрації

с.Бабушки - Якубовський О.С.

с.Дацьки - Якубовський О.С.

с.М”ясківка - Якубовський О.С.

с.Подолянці - Данилюк С.Г.

с.Волосівка - Данилюк С.Г.

с.Кілки - Лисюк З.Л.

с.Карпівці - Корчук Н.П.

х.Шевченка - Корчук Н.П.

с.Троща - Рижук В.В.

с.Ясопіль - Рижук В.В.

с.Бурківці - Акуліч О.Ф.

с.Лихосілка - Акуліч О.Ф.

с.Вільшанка - Чирун Л.Ю.


Булич Тетяна Володимирівна – заступник голови райдержадміністрації

с.Краснопіль - Чумак С.М.

с.Безпечна - Сторожук І.О. (за згодою)

с.Стетківці - Довгалюк Р.Б.

с.Мотрунки - Брайон С.П.

с.Молочки - Брайон С.П.

с.Суслівка - Супрунов В.М.

с.Носівки - Супрунов В.М.

с.Будичани - Морозюк А.В. (за згодою)

с.Стовпів - Морозюк А.В. (за згодою)

с.Дреники - Морозюк А.В. (за згодою)


Копчик Валерій Миколайович – голова районної ради (за згодою)

дорога від в’їздного знака Чуднівський район до Чуднова

смт.Чуднів № 1 - Савченко А.Ф.

с.Дубище - Кальчук В.П.

с.Дідківці - Брайон Ю.А.

с.Дриглів - Бортовська В.М.

с.Кихті - Короченко В.П.

с.Рижів - Короченко В.П.


Дячук Володимир Миколайович – заступник голови районної ради (за згодою) дорога Краснопільського напрямку

с.Красносілка - Годованюк Й.Г. (за згодою)

с.Довбиші - Годованюк Й.Г. (за згодою)

с.Красногірка - Хрустицький А.В.

с.Ясногірка - Зотько О.П.

с.Йосипівка - Зотько О.П.

с.Красноволиця - Загоненко Н.П.


ПРОЕКТ

Районна Комплексна програма

оздоровлення і відпочинку дітей на 2011-2015 роки


І. Стан та проблеми реалізація в районі державної

політики у сфері оздоровлення та відпочинку дітей


Вирішення проблеми поліпшення та зміцнення здоров’я дітей – це запорука здорового майбутнього нашої держави, оскільки стан здоров’я дітей, нажаль, щороку погіршується. Це зумовлено низьким соціальним рівнем життя незахищених категорій населення, екологічними факторами. Значний вплив на здоров’я дітей мають постійно діючі фактори ризику, психологічний клімат у проблемних сім’ях та сім’ях із соціально низьким рівнем життя, стресові ситуації. Все це призводить до порушень фізіологічної функції дитячого організму та спричиняє розвиток хронічних захворювань.

Конвенцією ООН про права дитини, ратифікованою Верховною радою України, проголошено, що діти мають не тільки особливі потреби, а й громадські політичні, соціальні, культурні та економічні права. Одним із найважливіших завдань є забезпечення соціального захисту дітей, реалізація їх права на оздоровлення та відпочинок.


Законом України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” передбачено відповідні вимоги для організації оздоровлення та відпочинку дітей.


В Чуднівському районі проживає майже 5412 дітей віком від 7-ми до 18-ти років, з них - 4037 дітей навчається в загальноосвітніх школах району.


Особливої соціальної уваги та підтримки потребують:

- 33 дітей –сиріт;

- 90 дітей, позбавлених батьківського піклування;

- 109 дітей-інвалідів;

- 180 дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- 1044 дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей;

- 10 дітей, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві;

- 276 талановитих та обдарованих дітей;

більше 2000 дітей працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села.


Це зобов’язує до пошуків можливостей збільшення кількості дітей, що мають можливість оздоровитися та відпочити, збільшення кількості пришкільних таборів та охоплення організованим відпочинком дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.


У 2010 році в організації оздоровлення та відпочинку дітей існували певні проблеми, які не вирішені і сьогодні. Кошти районного бюджету спрямовувалися лише на харчування у таборах з денним перебуванням при загальноосвітніх навчальних закладах та на придбання путівок до Чуднівського спортивно-оздоровчого табору «Корчагінець». Сільські, селищні голови не змогли виділити кошти на здешевлення путівок для дітей працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села.

Не вирішеною залишається проблема оформлення правовстановлюючих документів на землю в оздоровчому таборі «Корчагінець».

Не передбачалися кошти на культурно-масові, туристичні, фізкультурно-спортивні заходи.


На території району в літній період планується оздоровлювати дітей в КП ЧСОТ “Корчагінець”, пришкільних таборах з денним перебуванням.


Виникає необхідність у прийнятті сільськими, селищними радами відповідних програм по оздоровленню та відпочинку дітей.

  1   2   3   4



Схожі:

Про проведення заходів з озеленення та iconРішення Індекс Стор 1 Про затвердження кошторисної документації щодо проведення заходів з озеленення м. Харцизька. 226 18. 04. 2012
Про затвердження кошторисної документації щодо проведення заходів з озеленення м. Харцизька
Про проведення заходів з озеленення та iconРозпорядження від 9 червня 2011 року м. Заліщики №355/55 Про результати проведення весняної толоки з озеленення та благоустрою І заходи щодо забезпечення належного
Затверджено план заходів щодо проведення у 2011 році в районі весняної акції з озеленення та благоустрою
Про проведення заходів з озеленення та iconРішення від 18 березня 2014р. №94 м. Стаханов Про організацію проведення у 2014 році заходів з благоустрою, озеленення та санітарного очищення міста Стаханова
Про організацію проведення у 2014 році заходів з благоустрою, озеленення та санітарного очищення міста Стаханова
Про проведення заходів з озеленення та iconПлан районних заходів з організації проведення у 2009 році озеленення, благоустрою та санітарного очищення населених пунктів та прилеглих до них територій
Розробити та затвердити плани заходів з організації проведення озеленення, благоустрою та санітарного очищення населених пунктів...
Про проведення заходів з озеленення та iconРозпорядження голови райдержадміністрації від 14. 03. 2011 №88 склад районного штабу з організації проведення у 2011році благоустрою, санітарного очищення, озеленення населених пунктів та прилеглих до них територій району
Вжити заходів щодо приведення територій лікувальних закладів району до належного санітарного стану, їх благоустрою і озеленення
Про проведення заходів з озеленення та iconРішення 12 серпня 2011 р. №6 Про Програму благоустрою І озеленення населених пунктів Василівського району на 2011рік
України від 10. 04. 2006 №105 і зареєстрованими у Міністерстві юстиції України 27. 07. 2006 за №880/12754, згідно розпорядження голови...
Про проведення заходів з озеленення та iconПлан заходів щодо проведення в районі у квітні-травні 2011 року щорічної всеукраїнської акції “За чисте довкілля”
Вжиття заходів щодо приведення територій лікувальних закладів району у належний стан, їх благоустрою й озеленення
Про проведення заходів з озеленення та iconРозпорядження голови обласної державної адміністрації від 18. 03. 09 №75 Про проведення заходів з озеленення та благоустрою
З метою поліпшення екологічного стану та архітектурно-естетичного вигляду об’єктів в області
Про проведення заходів з озеленення та iconВизначено єдиний санітарний день четвер
Головою райдержадміністрації прийнято відповідне розпорядження від 01. 04. 11р. №150 „Про проведення заходів з озеленення та благоустрою...
Про проведення заходів з озеленення та iconРозпорядження 14. 03. 2012 №180 Про проведення весняного двомісячника з благоустрою, озеленення та поліпшення
Провести в Шевченківському районі м. Києва весняний двомісячник з благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану в період...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Документи


База даних захищена авторським правом ©govuadocs.com.ua 2000-2014
При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання відкритою для індексації.
звернутися до адміністрації
Документи